Vývoj palestinských kolektivních identit. | KIMMERLING, Baruch | Listy č.4, 0/2001 | |
Hodnocení vývoje na palestinském území. |
S jakou strategií na pravicový extremismus. | GLOTZ, Peter | Listy č.4, 0/2001 | |
Hodnocení pravicového extremismu v Německu, Švýcarsku a Rakousku. |
Politika v Itálii aneb Nejhezčí proti... | KUNC, Jiří | Listy č.4, 0/2001 | |
...nejbohatším. Hodnocení a komentáře k dnešní politické situaci v Itálii. |
Je načase skoncovat s bytovými experimenty. | NERAD, František | Listy č.4, 0/2001 | |
Bytová politika u nás. |
Všechno je možné. | ŽÁK, Václav | Listy č.4, 0/2001 | |
Hodnocení ekonomické situace. |
Matematický model restrukturalizace odvětví a firm | DLOUHÝ, Martin | Mezinárodní vztahy č.4, 4/2001 | |
Cesty, zvýšení efektivity.Jedná se v této stati o menší samostatné jednotky a Ź aplikace metody ve zdravotnickém sektoru. |
Vklady u družstevních záložen. | LISSE, Ludvik | Právní rádce č.10, 10/2001 | |
Povaha družstevní záložny. Vkladatelé. Definice pojmu vklad a jiné. |
Nominální a reálné mzdy rychle rostou. | | Hospodářské noviny č.219, 12/11/2001 | |
Rozložení zaměstnanců podle průměrné měsíční mzdy v podniku. |
Co by v životopisu nemělo určitě chybět. | KAZDOVÁ, Anna | Hospodářské noviny č.218, 11/11/2001 | |
Forma, obsah životopisu. |
Jistota věrného zobrazení majetku a výsledků firmy | | Hospodářské noviny č.221, 14/11/2001 | |
Příloha-auditorské služby. |
Tripartita podpořila učňovské školství. | HUSNÍK, Petr | Učitelské noviny č.37, 30/10/2001 | |
O návrhu školského zákona a aktuálních problémech učňovského školství... |
Současnost Internetu na školách. | ŠVANCAR, Radmil | Učitelské noviny č.37, 30/10/2001 | |
Vývoj státní informační politiky - zavádění Internetu do škol. |
Tělesné tresty v České republice. | VANÍČKOVÁ, Eva - PECH, Karel | Učitelské noviny č.34, 9/10/2001 | |
Rozlišení mezi plácnutím a týráním. Tělesný trest je zásahem do tělesné integrity dítěte a tudíž se neslučuje s Ź všeobecnými právy dítěte... Tělesné tresty na školách. |
Branná výchova se do škol nevrátí. | DOUBRAVA, Lukáš | Učitelské noviny č.34, 9/10/2001 | |
Výuku civilní ochrany mají zajišťovat ředitelé škol. |
Jakou centralizovanou maturitu vlastně potřebujeme | BOTLÍK, Oldřich | Učitelské noviny č.31, 18/9/2001 | |
Návrh centralizované maturitní zkoušky předložený Centrem pro reformu Ź maturitní zkoušky (CERMAT) nenašel dost příznivců... |
Do školy raději bez policejní uniformy. | DOUBRAVA, Lukáš | Učitelské noviny č.31, 18/9/2001 | |
Vyšetřování by mělo být vůči dětem šetrné. Pravomoci policistů a ředitelů škol. |
Jednání okolo zákona o ústavní a ochranné ... | ŠVANCAR, Radmil | Učitelské noviny č.31, 18/9/2001 | |
...výchově. K připravovanému zákonu. |
Rozmanitost škol v německých zkušenostech. | GRECMANOVÁ, Helena | Učitelské noviny č.33, 2/10/2001 | |
Zkušenosti z alternativní výukou. |
Rodiče v roli asistentů. | ŠTEFFLOVÁ, Jaroslava | Učitelské noviny č.33, 2/10/2001 | |
Pedagogičtí asistenti na jedné základní škole. |
Hrozí konflikt mezi lavicemi a katedrou ? | DOUBRAVA, Lukáš | Učitelské noviny č.33, 2/10/2001 | |
Policejní prezidium: vážné útoky na vychovatele a učitele jsou "jen" Ź problémem výchovných ústavů... Agresivita dětí obrácená proti svým vychovatelům... |