(Ne)splnitelná mise: Válka se stíny. | ŠULC, František | Lidové noviny č.226, 27/9/2001 | |
Zbraně jiné války: špionáž, odposlechy, speciální komanda, psychologie, Ź diplomatický nátlak, politický nátlak, ekonomický nátlak, zbraně... |
Jak rostou platy od roku 1989 ? | RULÍŠKOVÁ, Michaela | Lidové noviny č.243, 18/10/2001 | |
Základní devízou pro zvyšování platu se po sametové revoluci stalo Ź vzdělání.Stále více o výši mzdy rozhoduje adresa. |
Školy přihlížejí k třídnímu původu. | KVAČKOVÁ, Radka | Lidové noviny č.232, 5/10/2001 | |
Prestižní univerzity se začínají ucházet o děti ze sociálně slabších rodin, Ź aby nebyly obviňovány z elitářství... |
Americké prérii vládne genetika. | UHLÍŘ, Martin | Lidové noviny č.233, 6/10/2001 | |
Farmáři v USA věří modifikovaným plodinám. Seriál o biotechnologii. |
Města jako zoo. | MATYÁŠ, Josef | Lidové noviny č.233, 6/10/2001 | |
Vědci tvrdí, že růst populace dosáhne za sedmdesát let vrcholu, pak začne Ź klesat. Počet lidí se brzy dotkne hranic daných přírodou. |
První válka "třetí vlny". | TOFFLEROVI, Alvin a Heidi | Lidové noviny č.233, 6/10/2001 | |
Potřebujeme globální mírovou ofenzivu, která muslimskou obec přesvědčí, že Ź Taliban a bin Ládin jsou odpadlíci. |
Jak vydělat na státu: sociální dávky. | ČERVENKOVÁ, Alena | Lidové noviny č.234, 8/10/2001 | |
Společně s životním minimem se zvýšily i všechny příspěvky, které se od něj Ź odvozují... Kolik sociálních příspěvků mohou rodiny získat. Na jaké dávky máte nárok vy ? |
Knihovny bojují s virtuální realitou. | KOHOUTOVÁ, Markéta | Lidové noviny č.237, 11/10/2001 | |
Nově postavená informační centra se snaží přitáhnout návštěvníky, budovy Ź ovšem nejsou bez chyb. Alexandrijské knihovně chybí knihy, pařížské lidský rozměr. |
New York se vzpamatovává z tragedie. | | Lidové noviny č.237, 11/10/2001 | |
Bilance útoků. Co se dělo po teroristickém útoku na USA den po dni ... |
Měly by mít sestry vysokou školu ? | | Lidové noviny č.238, 12/10/2001 | |
Maturita českým zdravotním sestřičkám nestačí k tomu, aby v EU získaly Ź kvalifikovanou práci. Jaké vzdělání mají sestry v EU ?... |
Vědci vzkřísili vzácného muflona. | | Lidové noviny č.239, 13/10/2001 | |
Biologové poprvé úspěšně klonovali druh, kterému hrozí vyhynutí. Buňky se Ź odebrali z těla uhynulého zvířete... |
O projektu k procesu. | | Obchodník č.4, 4/2001 | |
Vše se odvíjí od zvyšování výkonnosti a péče o zákazníka. Je nutné co nejlépe Ź poznat jeho potřeby reagovat na ně,nikoliv se snažit přesvědčit kupujícího, Ź aby bral, co je... |
Start podnikatelské kariéry ? | | Obchodník č.4, 4/2001 | |
V přímém prodeji existuje rovnost šancí pro každého distributora. V České republice se nové dějiny přímého prodeje datují od roku 1990. Bylo to Ź typická reakce na velkou poptávku po výrobcích a možnou seberealizaci nových Ź podnikatelů... |
Profilovaná nabídka ej přitažlivější. | | Obchodník č.4, 4/2001 | |
V současné době lze říci, že sortimentní nabídka je v případě hobbymarketů až Ź z osmdesáti procent totožná... |
Snímače čárového kódu mají zboží pod dohledem. | | Obchodník č.4, 4/2001 | |
Když se dnes podíváme na vybavení moderního obchodu, zjistíme, že jeho Ź neodmyslitelnou součástí je automatická identifikace zboží čárovým kódem. |
Image značky je zrcadlem prodejny. | | Obchodník č.4, 4/2001 | |
Účelové sestavy prodejního nábytku jsou pro dodavatele značkovéo zboží i Ź obcodníka během na dlouhou trať. Investice se však v podobě rostoucího zájmu Ź zákazníků o nakupování v moderní prodejně rychle vracejí... |
Od příjmu zboží až po prodej. | GLATT, Karel | Obchodník č.4, 4/2001 | |
S moderním pojetím prodeje se dnes setkáváme na každím kroku, přičemž např. Ź váhy, nářezové stroje, balící automaty znamenají pouze část z celkové Ź technologické vybavenosti prodejní jednotky... |
Elektronické cenovky. | JANČA, David | Obchodník č.4, 4/2001 | |
Jestliže se optimalizuje nákup, distribuce zboží či skladování - lze tak Ź učiti i v rámci samotné prodejny z hldediska rozmístění regálů, skladby Ź sortimentu a cenových akcí... |
eOBIS - leták = e-Obchod snadno a rychle. | | Obchodník č.4, 4/2001 | |
V době boomu elkektronického obchodování se mnoho firem pokusilo o realizaci Ź a otevření svého e - Obchodu. Většinou tato aktivita byla vykoupena vysokými Ź náklady a nevyplněnými očekávánimi. |
Optimální komfort pro nákup i prodej. | HAVRÁNEK, Jiří | Obchodník č.4, 4/2001 | |
Na první pohled se vybavení prodejny zdá být jednoduchou záležitostí... |