Motocykly. | | č.10, 7/3/2002 | |
Současné motocykly v ČR. Přehled prodeje motocyklů a mopedů v ČR od roku 1996 do roku 2001. Motocykly a řidičské průkazy. Majitelé motocyklů. Z motocyklových novinek roku 2002 v ČR. Současnost a perspektivy českého trhu. |
Má perspektivu vývoz do SNS? | KORBEL, Petr | č.10, 7/3/2002 | |
Ekonomika v Rusku. Vývoz českých firem do Ruska. |
Zatím chybí prováděcí vyhláška. | KLABOUCHOVÁ, Ivona | č.10, 7/3/2002 | |
Tři stovky změn, které přinesla novela celního zákona. Mění se celní režimy, zajištění celního dluhu i sankce. Deklaranti a celní orgány. Kompetence těchto orgánů. Zjednodušené postupy. Režimy s ekonomickými účinky. Zajištění celního dluhu. Sankce. |
Rejstřík zástav a nové notářské poplatky. | FETTER, Richard W. | č.10, 7/3/2002 | |
Rejstřík zástav a nové notářské poplatky. Elektronická evidence zástavních práv nás přinutí sáhnout hlouběji do kapsy. Užití notářského zápisu. Zástavní právo. Nová úprava zástavního práva. Odměna notáře stanovená podle: 1. tarifní hodnoty, 2. stanovená pevnou sazbou. |
Problém: 'systémová' nezaměstnanost. | | Profit č.8, 18/2/2002 | |
Nezaměstnanost se u nás zakořeňuje ze systémových příčin vyplývajících z institutů a parametrů státní sociální politiky. Vývoj nezaměstnanosti 1995 - 2002. Podpora v nezaměstnanosti. |
Předvolební hit: Důchodová reforma. | ŠRÁMEK, Dušan | Profit č.8, 18/2/2002 | |
Současný penzijní systém se přežil. Zásadní reformu připouštějí všechny politické strany. Recepty na řešení nadcházející krize má však každá strana jiné. Představy politických stran o důchodovém systému. Problémy současného důchodového pojištění. Doplňkem je penzijní připojištění. |
Výnosná plavba na konvergenční vlně. | FELTEK, Petr | Profit č.8, 18/2/2002 | |
Míra inflace a úrokové sazby v ČR, Polsku, Maďarsku a Slovensku. Výnosové křivky. Naše zkušenost. Očekávání. Výnos v závislosti na úrokových sazbách a inflaci. |
Cílem prodeje je, aby lidí nakupovali impulsivně. | BOHUNĚK, Bohuslav | Profit č.8, 18/2/2002 | |
Nelze spoléhat jen na tradiční marketing. Místo toho je nutné investovat čas a peníze do merchandisingu. Schéma pohybu zákazníka v prodejně. |
Ostrá konkurence vyžaduje nová řešení. | ŠNAJDR, Pavel | Profit č.8, 18/2/2002 | |
Diferenciace požadavků českých zákazníků se stupňuje. Typologie nakupujících. Něco navíc je vždy efektivní. Liší se nejen zboží, ale i zákazníci. |
Na českých i-aukcích ledvinu neprodáte. | ČÍRTEK, Andrej | Profit č.8, 18/2/2002 | |
Internetové aukce (i-aukce) v ČR. Dražil se i domek. Má internetová aukce budoucnost, nebo zůstaneme navždy jen u klasických aukcí? |
Kam směřuje povinné ručení v ČR. | HRDÝ, Martin | Profit č.9, 25/2/2002 | |
Cenové rozpětí povinného ručení platného v roce 2002. Proč není pojištění dobrovolné. Kdo nabízí povinné ručení. Jak si vybrat pojišťovnu. |
Kdo zaplatí vstup českého zemědělství do EU? | JANDA, František | Profit č.9, 25/2/2002 | |
Kdo zaplatí vstup českého zemědělství do EU? Vstup nebude tak hladký. Vztahy k půdě zůstávají nevyjasněné. Hospodaření družstev. Důvody k protestům českých zemědělců. |
Reklamní předměty. Reklama. | | Profit č.9, 25/2/2002 | |
Asociace 3D reklamy. Propagace v rádiu. Dárky a dárkové předměty. S postupující technickou vybaveností klientů se v reklamě prosazují metody využívající elektronické prostředí. Reklama televizní. Inzerce na českém internetu. Nové cesty reklamy na internetu. |
Mediální kampaň musí vycházet z přesného zadání. | MACHKOVÁ, Hana | Profit č.9, 25/2/2002 | |
Faktory ovlivňující marketingovou strategii firmy. Definování potřeb a očekávání zákazníků. Popis cílového segmentu. Vnímaní spotřebitelů. Informace o konkurenci. Nejvýznamnější reklamní agentury v ČR. Agentura musí znát maximum o firmě. Další podpůrné informace. |
Bez nových přístupů nelze rozvíjet vztahy se zákazníkem. | ŠNAJDR, Pavel | Profit č.9, 25/2/2002 | |
Vytváření pevného vztahu se zákazníkem. CRM je založeno na základních pravidlech. Rozvíjení vztahu. Spokojenost a loajalita nejsou totéž. Optimální obměna zákaznické základny. |
Internet do škol odstartoval. | PETERKA, Jiří | Profit č.9, 25/2/2002 | |
Začala praktická realizace projektu Internet do škol. Během letošního roku by se mělo připojit na 3620 škol a vybavit je určitým počtem počítačů. Kolik má být připojeno škol? Co je cílem projektu III. Nejasnosti stále existují. |
Leonardo rozšiřuje znalosti studentů. | COUFALÍK, Jaromír | Hospodářské noviny č.52, 14/3/2002 | |
Cílové země projektů stáží a výseč programu Leonardo da Vinci. |
Dobrá nálada v USA se obnovuje. | | Hospodářské noviny č.52, 14/3/2002 | |
Vybrané ukazatele USA. |
Pracovní terapie v Nizozemsku. | | Sociální politika č.2, 2/2002 | |
Pracovní terapie v Nizozemsku. |
Změny v oblasti zaměstnávání občanů se změněnou pracovní schopností. | POSOLDOVÁ, Věra - MAJEROVÁ, Jana | Sociální politika č.2, 2/2002 | |
Změny v oblasti zaměstnávání občanů se změněnou pracovní schopností. |