Počítadlo od od 1.9.2007
 |<<  <<  1 ...  900 ...  902  903  904  905  906  907  908  909  910  911  912  ... 920  ... 1643  >>  >>| 
Článek Autor Časopis  
Motocykly. č.10, 7/3/2002
Současné motocykly v ČR. Přehled prodeje motocyklů a mopedů v ČR od roku 1996 do roku 2001. Motocykly a řidičské průkazy. Majitelé motocyklů. Z motocyklových novinek roku 2002 v ČR. Současnost a perspektivy českého trhu.
Má perspektivu vývoz do SNS?KORBEL, Petr č.10, 7/3/2002
Ekonomika v Rusku. Vývoz českých firem do Ruska.
Zatím chybí prováděcí vyhláška.KLABOUCHOVÁ, Ivona č.10, 7/3/2002
Tři stovky změn, které přinesla novela celního zákona. Mění se celní režimy, zajištění celního dluhu i sankce. Deklaranti a celní orgány. Kompetence těchto orgánů. Zjednodušené postupy. Režimy s ekonomickými účinky. Zajištění celního dluhu. Sankce.
Rejstřík zástav a nové notářské poplatky.FETTER, Richard W. č.10, 7/3/2002
Rejstřík zástav a nové notářské poplatky. Elektronická evidence zástavních práv nás přinutí sáhnout hlouběji do kapsy. Užití notářského zápisu. Zástavní právo. Nová úprava zástavního práva. Odměna notáře stanovená podle: 1. tarifní hodnoty, 2. stanovená pevnou sazbou.
Problém: 'systémová' nezaměstnanost.Profit č.8, 18/2/2002
Nezaměstnanost se u nás zakořeňuje ze systémových příčin vyplývajících z institutů a parametrů státní sociální politiky. Vývoj nezaměstnanosti 1995 - 2002. Podpora v nezaměstnanosti.
Předvolební hit: Důchodová reforma.ŠRÁMEK, DušanProfit č.8, 18/2/2002
Současný penzijní systém se přežil. Zásadní reformu připouštějí všechny politické strany. Recepty na řešení nadcházející krize má však každá strana jiné. Představy politických stran o důchodovém systému. Problémy současného důchodového pojištění. Doplňkem je penzijní připojištění.
Výnosná plavba na konvergenční vlně.FELTEK, PetrProfit č.8, 18/2/2002
Míra inflace a úrokové sazby v ČR, Polsku, Maďarsku a Slovensku. Výnosové křivky. Naše zkušenost. Očekávání. Výnos v závislosti na úrokových sazbách a inflaci.
Cílem prodeje je, aby lidí nakupovali impulsivně.BOHUNĚK, BohuslavProfit č.8, 18/2/2002
Nelze spoléhat jen na tradiční marketing. Místo toho je nutné investovat čas a peníze do merchandisingu. Schéma pohybu zákazníka v prodejně.
Ostrá konkurence vyžaduje nová řešení.ŠNAJDR, PavelProfit č.8, 18/2/2002
Diferenciace požadavků českých zákazníků se stupňuje. Typologie nakupujících. Něco navíc je vždy efektivní. Liší se nejen zboží, ale i zákazníci.
Na českých i-aukcích ledvinu neprodáte.ČÍRTEK, AndrejProfit č.8, 18/2/2002
Internetové aukce (i-aukce) v ČR. Dražil se i domek. Má internetová aukce budoucnost, nebo zůstaneme navždy jen u klasických aukcí?
Kam směřuje povinné ručení v ČR.HRDÝ, MartinProfit č.9, 25/2/2002
Cenové rozpětí povinného ručení platného v roce 2002. Proč není pojištění dobrovolné. Kdo nabízí povinné ručení. Jak si vybrat pojišťovnu.
Kdo zaplatí vstup českého zemědělství do EU?JANDA, FrantišekProfit č.9, 25/2/2002
Kdo zaplatí vstup českého zemědělství do EU? Vstup nebude tak hladký. Vztahy k půdě zůstávají nevyjasněné. Hospodaření družstev. Důvody k protestům českých zemědělců.
Reklamní předměty. Reklama.Profit č.9, 25/2/2002
Asociace 3D reklamy. Propagace v rádiu. Dárky a dárkové předměty. S postupující technickou vybaveností klientů se v reklamě prosazují metody využívající elektronické prostředí. Reklama televizní. Inzerce na českém internetu. Nové cesty reklamy na internetu.
Mediální kampaň musí vycházet z přesného zadání.MACHKOVÁ, HanaProfit č.9, 25/2/2002
Faktory ovlivňující marketingovou strategii firmy. Definování potřeb a očekávání zákazníků. Popis cílového segmentu. Vnímaní spotřebitelů. Informace o konkurenci. Nejvýznamnější reklamní agentury v ČR. Agentura musí znát maximum o firmě. Další podpůrné informace.
Bez nových přístupů nelze rozvíjet vztahy se zákazníkem.ŠNAJDR, PavelProfit č.9, 25/2/2002
Vytváření pevného vztahu se zákazníkem. CRM je založeno na základních pravidlech. Rozvíjení vztahu. Spokojenost a loajalita nejsou totéž. Optimální obměna zákaznické základny.
Internet do škol odstartoval.PETERKA, JiříProfit č.9, 25/2/2002
Začala praktická realizace projektu Internet do škol. Během letošního roku by se mělo připojit na 3620 škol a vybavit je určitým počtem počítačů. Kolik má být připojeno škol? Co je cílem projektu III. Nejasnosti stále existují.
Leonardo rozšiřuje znalosti studentů.COUFALÍK, JaromírHospodářské noviny č.52, 14/3/2002
Cílové země projektů stáží a výseč programu Leonardo da Vinci.
Dobrá nálada v USA se obnovuje.Hospodářské noviny č.52, 14/3/2002
Vybrané ukazatele USA.
Pracovní terapie v Nizozemsku.Sociální politika č.2, 2/2002
Pracovní terapie v Nizozemsku.
Změny v oblasti zaměstnávání občanů se změněnou pracovní schopností.POSOLDOVÁ, Věra - MAJEROVÁ, JanaSociální politika č.2, 2/2002
Změny v oblasti zaměstnávání občanů se změněnou pracovní schopností.
 |<<  <<  1 ...  900 ...  902  903  904  905  906  907  908  909  910  911  912  ... 920  ... 1643  >>  >>| 

 Tento web provozuje Regionální knihovna Karviná (c) 2005 Email: knihovna@rkka.cz