Počítadlo od od 1.9.2007
 |<<  <<  1 ...  890 ...  893  894  895  896  897  898  899  900  901  902  903  ... 910  ... 1643  >>  >>| 
Článek Autor Časopis  
Etnické soužití, obce a sociální práce.Sociální politika č.3, 3/2002
Růst etnických ghett, začleňování Romů do společnosti.
K problematice násilí na dětech v ČR.DUNOVSKÝ, JiříSociální politika č.3, 3/2002
Úsilí o pomoc dětem a jejich ochranu pomoc dětem u nás v poslední dekádě
Aktivní imigrační politika.MEDUNA, MichalSociální politika č.3, 3/2002
Vláda schválila koncepci přípravy a realizace systému a principu aktivního výběru kvalifikovaných zahraničních pracovníků.
Svátek direct marketingu na vlastní oči.OTÁHAL, Jakub - ZIKMUND, JanMarketing § Media č.14, 4/4/2002
Největší mezinárodní directmarketingový veletrh v Londýně.
Virtuální reklama může být reálná.VOJTĚCHOVSKÁ, MartinaMarketing § Media č.16, 17/4/2002
Možnost umístění loga firmy nebo reklamního sdělení do přenosu sportovního zápasu.
Smyčka na krku rakoviny.NESNÍDAL, DavidMladý svět č.17, 23/4/2002
Pohled na devitalizaci očima odborníků.
BMI slavilo nejúspěšnější ročník.Strategie č.17, 25/4/2002
5. ročník projektu BMI přinesl zvýšení.
Jak nám reklama může otevřít oči.VARGOVÁ, RenátaStrategie č.17, 25/4/2002
Vnímání reklamy potenciálními zákazníky prostřednictvím oční kamery.
Letem světem s ČSA.VARGOVÁ, RenátaStrategie č.17, 25/4/2002
Historie značky ČSA.
Nepodceňujte mediální vztahy. I novinář je jenom člověk.ŠMEJKAL, PavelStrategie č.17, 25/4/2002
Komunikace mezi firmou a médii.
S daty se nestane nic dramatického.KOUZKZI, AliceStrategie č.17, 25/4/2002
Elektronické měření sledovanosti televize metodou TV metrů.
Sporné otázky, spojené s dekrety prezidenta Beneše.Hospodářské noviny č.81, 25/4/2002
Znění Usnesení Sněmovny ČR k poválečným prezidentským dekretům.
Slovinsko má cestu do unie ze všech nejlehčí.EHL, MartinHospodářské noviny č.63, 29/3/2002
Slovinsko v číslech.
Nová úprava užívání státních symbolů.Právní rádce č.2, 2/2002
Co jsou státní symboly - přehled, jejich funkce a poslání.
Podpora efektivních týmů.ŠLACHTA, PetrModerní řízení č.1, 0/2002
Výcvik týmové spolupráce. Sociometrický test. Proč vytvářet týmy.
Průmyslové inženýrství jako nástroj k překonání krize firmy.Moderní řízení č.1, 0/2002
Metody a přístupy průmyslového inženýrství. Stabilita a standardizace firmy. Neustálé porovnávání se s nejlepšími. Integrace firemních cílů. Rozvoj lidí a zapojení do změn. Total Quality Management. Total Productive Management. Synchronizace logistických toků. Rychlé změny - SMED. Systém celopodnikového zlepšování. Dokonalý komunikační a informační systém. Just in time. Moderní podnik a týmová práce. Ekologické a lidské firmy.
Lepší obchodní model (E-strategie zaměřená na zákazníky).Moderní řízení č.1, 0/2002
B2B, B2C. Myslete na zákazníky. Změňte očekávání zákazníků.
Podnikání: stejný cíl, nové prostředky.Moderní řízení č.1, 0/2002
Případ automobilového průmyslu. Tradiční prostředky nestačí, rozhodující podnikové systémy. Koncepční zlomy podnikových systémů. Klíčová změna.
Problém zvaný správce. č.12, 21/3/2002
Správci konkurzní podstaty by měli být kvalifikovanější a nezávislí na soudcích, věřitelích a dlužnících.
Turecké hospodářstvíPIKORA, VLadimír č.12, 21/3/2002
Turecká ekonomika.
 |<<  <<  1 ...  890 ...  893  894  895  896  897  898  899  900  901  902  903  ... 910  ... 1643  >>  >>| 

 Tento web provozuje Regionální knihovna Karviná (c) 2005 Email: knihovna@rkka.cz