Etnické soužití, obce a sociální práce. | | Sociální politika č.3, 3/2002 | |
Růst etnických ghett, začleňování Romů do společnosti. |
K problematice násilí na dětech v ČR. | DUNOVSKÝ, Jiří | Sociální politika č.3, 3/2002 | |
Úsilí o pomoc dětem a jejich ochranu pomoc dětem u nás v poslední dekádě |
Aktivní imigrační politika. | MEDUNA, Michal | Sociální politika č.3, 3/2002 | |
Vláda schválila koncepci přípravy a realizace systému a principu aktivního výběru kvalifikovaných zahraničních pracovníků. |
Svátek direct marketingu na vlastní oči. | OTÁHAL, Jakub - ZIKMUND, Jan | Marketing § Media č.14, 4/4/2002 | |
Největší mezinárodní directmarketingový veletrh v Londýně. |
Virtuální reklama může být reálná. | VOJTĚCHOVSKÁ, Martina | Marketing § Media č.16, 17/4/2002 | |
Možnost umístění loga firmy nebo reklamního sdělení do přenosu sportovního zápasu. |
Smyčka na krku rakoviny. | NESNÍDAL, David | Mladý svět č.17, 23/4/2002 | |
Pohled na devitalizaci očima odborníků. |
BMI slavilo nejúspěšnější ročník. | | Strategie č.17, 25/4/2002 | |
5. ročník projektu BMI přinesl zvýšení. |
Jak nám reklama může otevřít oči. | VARGOVÁ, Renáta | Strategie č.17, 25/4/2002 | |
Vnímání reklamy potenciálními zákazníky prostřednictvím oční kamery. |
Letem světem s ČSA. | VARGOVÁ, Renáta | Strategie č.17, 25/4/2002 | |
Historie značky ČSA. |
Nepodceňujte mediální vztahy. I novinář je jenom člověk. | ŠMEJKAL, Pavel | Strategie č.17, 25/4/2002 | |
Komunikace mezi firmou a médii. |
S daty se nestane nic dramatického. | KOUZKZI, Alice | Strategie č.17, 25/4/2002 | |
Elektronické měření sledovanosti televize metodou TV metrů. |
Sporné otázky, spojené s dekrety prezidenta Beneše. | | Hospodářské noviny č.81, 25/4/2002 | |
Znění Usnesení Sněmovny ČR k poválečným prezidentským dekretům. |
Slovinsko má cestu do unie ze všech nejlehčí. | EHL, Martin | Hospodářské noviny č.63, 29/3/2002 | |
Slovinsko v číslech. |
Nová úprava užívání státních symbolů. | | Právní rádce č.2, 2/2002 | |
Co jsou státní symboly - přehled, jejich funkce a poslání. |
Podpora efektivních týmů. | ŠLACHTA, Petr | Moderní řízení č.1, 0/2002 | |
Výcvik týmové spolupráce. Sociometrický test. Proč vytvářet týmy. |
Průmyslové inženýrství jako nástroj k překonání krize firmy. | | Moderní řízení č.1, 0/2002 | |
Metody a přístupy průmyslového inženýrství. Stabilita a standardizace firmy. Neustálé porovnávání se s nejlepšími. Integrace firemních cílů. Rozvoj lidí a zapojení do změn. Total Quality Management. Total Productive Management. Synchronizace logistických toků. Rychlé změny - SMED. Systém celopodnikového zlepšování. Dokonalý komunikační a informační systém. Just in time. Moderní podnik a týmová práce. Ekologické a lidské firmy. |
Lepší obchodní model (E-strategie zaměřená na zákazníky). | | Moderní řízení č.1, 0/2002 | |
B2B, B2C. Myslete na zákazníky. Změňte očekávání zákazníků. |
Podnikání: stejný cíl, nové prostředky. | | Moderní řízení č.1, 0/2002 | |
Případ automobilového průmyslu. Tradiční prostředky nestačí, rozhodující podnikové systémy. Koncepční zlomy podnikových systémů. Klíčová změna. |
Problém zvaný správce. | | č.12, 21/3/2002 | |
Správci konkurzní podstaty by měli být kvalifikovanější a nezávislí na soudcích, věřitelích a dlužnících. |
Turecké hospodářství | PIKORA, VLadimír | č.12, 21/3/2002 | |
Turecká ekonomika. |