Počítadlo od od 1.9.2007
 |<<  <<  1 ...  870 ...  875  876  877  878  879  880  881  882  883  884  885  ... 890  ... 1643  >>  >>| 
Článek Autor Časopis  
Mediální vztahy v internetové době.KLATOVSKÝ, RichardStrategie č.14, 3/4/2002
Využití internetu v oblasti public relations.
Komplexní prožitek doby.KOVAŘÍK, JaroslavStrategie č.13, 27/3/2002
Co nabízí nejčtenější deník na trhu.
Češi na CeBITu.ŠKODOVÁ, MarkétaMarketing § Media č.13, 27/3/2002
Na CeBITu se objevilo dvaadvacet firem z ČR.
CeBIT 2002: komunikace v pohybu.VARGOVÁ, RenátaMarketing § Media č.13, 27/3/2002
Mezinárodní veletrh informačních technologií, telekomunikací, software a servis v Hannoveru.
Trh luxusních značek a jeho marketingové zpracování.VELEK, TomášMarketing § Media č.16, 17/4/2002
Vysoká spotřebitelská hodnota a vysoce nadprůměrná cena, trh luxusního zboží.
Dostaňte ze své značky maximum.Marketing § Media č.11, 21/3/2002
Prostředí značek představuje množství požadavků na marketingový výzkum.
Co mají čtenáři nejraději.DVOŘÁKOVÁ, KláraMarketing § Media č.11, 21/3/2002
Průzkum preference čtenářů tisku ve Velké Británii.
LAE - ČR - 2002 Podnebí na českém mediálním trhu.LHOTSKÁ, VěraMarketing § Media č.17, 22/4/2002
Výzkum osob s rozhodovacími pravomocemi a jejich výběr a 'konzumace' informací.
Úloha prodejních stojanů v oslovení kupujících.Obchodník č.2, 20/2/2002
Marketingová komunikace přímo v obchodě.
Cílem je probudit zájem.Obchodník č.2, 20/2/2002
Prezentace výrobků nebo služeb formou přímého působení na koncového spotřebitele.
Čím vším je člověk živ.Obchodník č.2, 20/2/2002
Základní potraviny a jejich prezentace na trhu.
Pod taktovkou inovace.JAGOŠ, PavelObchodník č.2, 20/2/2002
Důležité faktory ovlivňující chování a rozhodování zákazníka.
Pět zásad dobré orientace v obchodě.Obchodník č.2, 20/2/2002
Orientace zákazníka v obchodě.
Rozhodovací a administrativní systémy.HULKOVÁ, RomanaVeřejná správa č.19, 10/5/2002
Seminář na téma rozhodovací a administrativní systémy.
Revoluční nebo kontinuální vývoj?TRUNEČEK, JanModerní řízení č.5, 17/5/2002
Restrukturalizace systému podnikového řízení.
Makroekonomické minimum manažera.CHLEBOVSKÝ, VítModerní řízení č.5, 17/5/2002
Reakce na změny makroekonomické situace.
Domácí monografie o managementu.Moderní řízení č.5, 17/5/2002
Dotisk publikace 'Management' s podtitulem 'Základy, prosperita, globalizace', pro manažery, vedoucí pracovníky neziskových organizací.
Shakespeare poradcem managementu.Moderní řízení č.5, 17/5/2002
Shakespeare geniálním poradcem managementu.
Virtuální marketing.Moderní řízení č.5, 17/5/2002
Web, neocenitelný prostředek komunikace se zákazníky, umožňující firmě navázat užitečné interaktivní vztahy.
Revoluce mezi francouzskými manažery?Moderní řízení č.5, 17/5/2002
Francouzská podnikatelská elita versus francouzská vláda.
 |<<  <<  1 ...  870 ...  875  876  877  878  879  880  881  882  883  884  885  ... 890  ... 1643  >>  >>| 

 Tento web provozuje Regionální knihovna Karviná (c) 2005 Email: knihovna@rkka.cz