Malý průvodce legislativní změtí. | | č.36, 5/9/2002 | |
Možností zmírnit povodňové škody, náhrada škody, dary, celní legislativa, daň Ź z přidané hodnoty, pomoc zaměstnavatelů zaměstnancům. Bezúročné půjčky, Ź přechodné ubytování. Povodně - zaměstnanci - zaměstnavatelé. Překážky v Ź práci. |
Nejdůležitější je motivace. | GRUND, Jiří | č.36, 5/9/2002 | |
Lidské zdroje a motivace. |
Slabinou jsou jazyky a marketing. | BAUTZOVÁ, Libuše - KORBEL, Petr | č.36, 5/9/2002 | |
Subdodavatelé. Program spolufinancovaný Evropskou unií pomáhá českým firmám zapojist se do dodavatelského řetězce. Twinningové programy. |
Je čas vyložit karty. | | č.36, 5/9/2002 | |
Útok USA na Irák. Bushova administrativa se snaží vysvětlit strategii vůči Iráku. |
Rok poté. | KREJČÍ, Oskar | č.36, 5/9/2002 | |
Boj s terorismem je dnes prioritou politiky mocností. Zpráva o mezinárodním terorismu, teroristický útok 11. září, zvažovaný útok proti Iráku, tragické události 11. září. |
Summit v Johannesburgu je střetem civilizací. | BENÁČEK, Vladimír - SHAH, Mahendra | č.36, 5/9/2002 | |
Možnosti nadnárodních akcí ve prospěch udržitelného rozvoje. |
Mnoho poviku pro nic. | BOHATOVÁ, Vladimíra | č.36, 5/9/2002 | |
Protipovodňová ochrana Kampy. Havarijní stav v kultuře, pomůže UNESCO? Povodně a památky. |
Povodeň jako zkáza i příležitost. | KUČERA, Jiří | č.36, 5/9/2002 | |
Realitní trh po povodních. Pražské nemovitosti, Karlín. |
Špidlův politicko-ekonomický balíček. | BAUTZOVÁ, Libuše | č.36, 5/9/2002 | |
Povodňový balíček - daně a rozpočet po povodních. |
Znovu na nohy. | RYSKOVÁ, Světlana | č.36, 5/9/2002 | |
Povodňové financování - stát je ochoten vyplaveným malým a středním firmám pomoci, vstříc se snaží vyjít i finanční instituce. Program rekonstrukce. |
Tuzemskou ekonomiku zřejmě čekají dobré časy. | ŠICHTAŘOVÁ, Markéta | Profit č.23, 3/6/2002 | |
Česká ekonomika. |
Zaměstnanost má evropštější střih. | JOUZA, Ladislav | Profit č.23, 3/6/2002 | |
První ucelený pohled, jak u nás budou moci pracovat lidé z Evropské unie. Otázka volného pohybu osob, zejména pracovních sil, je v rámci vyjednávání podmínek pro přistoupení ČR k EU stále otevřená. Je ale podstatné, že česká legislativa už má obecně závazné právní předpisy v této otázce plně harmonizované. |
České obchodní řetězce se rozrůstají. | RYBÁKOVÁ, Dana | Profit č.23, 3/6/2002 | |
Malí a střední obchodníci se sdružují do prodejních sítí. Jednotná strategie a marketing jsou jejich zbraně, které jim umožňují přežít na těsném trhu vedle velkých nadnárodních řetězců. Spotřební družstva jsou hlavně pro zákazníky. |
Elektronický podpis dá sbohem frontám na úřadech. | FARGHALI, Hany | Profit č.23, 3/6/2002 | |
Masové rozšíření e-podpisu v ČR bude trvat několik let. Zavádění e-podpisu narazí na překážky. Šifrování dat. |
Obal je důležitý marketingový nástroj. | HORÁK, Vratislav | Profit č.22, 27/5/2002 | |
Obal je důležitý marketingový nástroj. Obalová technika,hologram v obalové technice má svojí budoucnost, zákon o obalech. |
Jak si vybrat správného finančního poradce. | SLUKA, Zdeněk | Profit č.22, 27/5/2002 | |
Jak si vybrat správného finančního poradce. |
Tolerance kriminality poškozuje všechny. | ZIMA, Vlastimil | Profit č.22, 27/5/2002 | |
Hospodářská kriminalita v ČR. Prevence kriminality, nebezpečná míra tolerance. |
Kontaktní centra - víc než jen informace. | FARGHALI, Hany | Profit č.22, 27/5/2002 | |
V současnosti je zákaznické kontaktní centrum (Call centrum) jedním ze základních marketingových nástrojů mnoha velkých podniků. Call centra dnes poskytují stále větší komfort pro zákazníky, zejména díky novým technologiím, které se do center v současnosti integrují. |
Evropa razantně mění vztah k biotechnologiím. | HAVEL, Petr | Profit č.22, 27/5/2002 | |
Asie a Afrika mohou předhonit Evropu v produkci geneticky upravovaných potravin. GMO jako prevence proti AIDS. Česká veřejnost potřebuje osvětu. |
Prodej nápojů podléhá legislativnímu pakvilu. | RYBÁKOVÁ, Dana | Profit č.22, 27/5/2002 | |
Zákon o obalech připravil další nepříjemnosti malým a středním podnikatelům. Český zákon o balech přenáší zodpovědnost na obchodníky místo na výrobce. |