Řízení a čas. | JIRÁSEK, Jaroslav A. | Moderní řízení č.7, 12/7/2002 | |
Relativnost času patří k obecné zkušenosti lidstva a postoj k času je proto předmětem bádání myslitelů a filosofů už od starověku. |
Než do něčeho jdeš, tak si to dobře rozmysli! | | Moderní řízení č.7, 12/7/2002 | |
Rozhovor s projektovým manažerem na téma projektový management, neboli řízení projektů. |
Nokia poráží konkurenci. | | Moderní řízení č.7, 12/7/2002 | |
Jak udržet růst firmy v podmínkách vyzrávajícího trhu. |
Dobrá pověst v troskách. | | Moderní řízení č.7, 12/7/2002 | |
Celosvětově proslulý topmanažer Percy Barnevik, bývalý CEO firmy ABB a švédského holdingu Investor. |
Pracovníci 'just - in - time'. | | Moderní řízení č.7, 12/7/2002 | |
Firma Adecco je známa především jako poskytovatel dočasných pracovníků. |
Pomáhá krása v kariéře? | | Moderní řízení č.7, 12/7/2002 | |
Vnější vzhled a působení na ostatní lidi tu hraje stále větší roli. |
Estetické operace manažerů. | | Moderní řízení č.7, 12/7/2002 | |
Z rozhovoru Wirtschaftswoche s Wernerem Mangem vyplynulo, že počet manažerů, kteří přicházejí na kliniku pro úpravu vzhledu, aby si zajistili lepší kariéru, stále roste. |
Dětský výraz klame. | | Moderní řízení č.7, 12/7/2002 | |
Vliv krásy na úspěch. |
Osobní image manažera. | HUSÁKOVÁ, Věra | Moderní řízení č.7, 12/7/2002 | |
Úspěšní manažeři využívají svůj image, profesionalitu a osobní styl. Dávají tak svým zákazníkům a kolegům nejevo oč usilují, jakými pravidly se řídí, kdo jsou. |
Jak automatizovaně skórovat zákazníky. | ŠÁLY, Martin | Moderní řízení č.7, 12/7/2002 | |
Jednou z metod, jak v těchto tržních podmínkách uspět, je skórování zákazníků. |
Proč manažeři rádi hrají golf? | | Moderní řízení č.7, 12/7/2002 | |
Firemní golf má řadu forem. Tři důvody, proč hrají manažeři golf. |
Od live style marketingu k hodnotově zákaznickému procesu. | ČICHOVSKÝ, Ludvík | Moderní řízení č.7, 12/7/2002 | |
Nalezení dominantního motivu v procesu, kdy se potenciální zájemce rozhoduje o koupi je totiž největším mistrovstvím marketera i manažera a současně klíčem k efektivnosti a konkurenceschopnosti výrobní i distribuční firmy. |
Knihovna - informační centrum obce. | WIMMEROVÁ, Daniela KODYMOVÁ, Milena | Veřejná správa č.36, 5/9/2002 | |
Projekt Knihovna - informační centrum obce s působností pro Jihočeský kraj. |
Útok přichází zvenčí. | REICHELT, D. ZÁKOSTELNÝ, P. | CHIP č.9, 28/8/2002 | |
Jak ochránit počítač před útoky z internetu. |
SMS zprávy do zahraničí zdarma. | KADLECOVÁ, Michaela | CHIP č.9, 28/8/2002 | |
Posílání SMS zpráv do zahraničí. |
Spasí nás průmyslové zóny? | MAREŠ, Jaroslav | Veřejná správa č.33, 15/8/2002 | |
Názory odborníků na průmyslové zóny. |
Přehled o aktuálním stavu evropské legislativy. | | Strategie č.36, 2/9/2002 | |
Aktualizovaný přehled stavu právní ochrany dat ve dvanácti evropských zemích, především z řad členů států EU. |
Škola - základ života. | BITTNER, Ladislav | CHIP č.9, 28/8/2002 | |
Průvodce školním internetem. |
Nová koncepce služeb a strategie práce německých knihoven. | NEISSER, Horst | Čtenář č.7-8, 8/2002 | |
Budoucnost německého knihovnictví. I.část. |
Program Obnova pomůže pěti krajům. | RYŠAVÝ, Ivan | Hospodářské noviny č.180, 16/9/2002 | |
Pomoc Phare regionálním podnikům zasažených v roce 2002 povodněmi. |