Počítadlo od od 1.9.2007
 |<<  <<  1 ...  830 ...  832  833  834  835  836  837  838  839  840  841  842  ... 850  ... 1643  >>  >>| 
Článek Autor Časopis  
Řízení a čas.JIRÁSEK, Jaroslav A.Moderní řízení č.7, 12/7/2002
Relativnost času patří k obecné zkušenosti lidstva a postoj k času je proto předmětem bádání myslitelů a filosofů už od starověku.
Než do něčeho jdeš, tak si to dobře rozmysli!Moderní řízení č.7, 12/7/2002
Rozhovor s projektovým manažerem na téma projektový management, neboli řízení projektů.
Nokia poráží konkurenci.Moderní řízení č.7, 12/7/2002
Jak udržet růst firmy v podmínkách vyzrávajícího trhu.
Dobrá pověst v troskách.Moderní řízení č.7, 12/7/2002
Celosvětově proslulý topmanažer Percy Barnevik, bývalý CEO firmy ABB a švédského holdingu Investor.
Pracovníci 'just - in - time'.Moderní řízení č.7, 12/7/2002
Firma Adecco je známa především jako poskytovatel dočasných pracovníků.
Pomáhá krása v kariéře?Moderní řízení č.7, 12/7/2002
Vnější vzhled a působení na ostatní lidi tu hraje stále větší roli.
Estetické operace manažerů.Moderní řízení č.7, 12/7/2002
Z rozhovoru Wirtschaftswoche s Wernerem Mangem vyplynulo, že počet manažerů, kteří přicházejí na kliniku pro úpravu vzhledu, aby si zajistili lepší kariéru, stále roste.
Dětský výraz klame.Moderní řízení č.7, 12/7/2002
Vliv krásy na úspěch.
Osobní image manažera.HUSÁKOVÁ, VěraModerní řízení č.7, 12/7/2002
Úspěšní manažeři využívají svůj image, profesionalitu a osobní styl. Dávají tak svým zákazníkům a kolegům nejevo oč usilují, jakými pravidly se řídí, kdo jsou.
Jak automatizovaně skórovat zákazníky.ŠÁLY, MartinModerní řízení č.7, 12/7/2002
Jednou z metod, jak v těchto tržních podmínkách uspět, je skórování zákazníků.
Proč manažeři rádi hrají golf?Moderní řízení č.7, 12/7/2002
Firemní golf má řadu forem. Tři důvody, proč hrají manažeři golf.
Od live style marketingu k hodnotově zákaznickému procesu.ČICHOVSKÝ, LudvíkModerní řízení č.7, 12/7/2002
Nalezení dominantního motivu v procesu, kdy se potenciální zájemce rozhoduje o koupi je totiž největším mistrovstvím marketera i manažera a současně klíčem k efektivnosti a konkurenceschopnosti výrobní i distribuční firmy.
Knihovna - informační centrum obce.WIMMEROVÁ, Daniela KODYMOVÁ, MilenaVeřejná správa č.36, 5/9/2002
Projekt Knihovna - informační centrum obce s působností pro Jihočeský kraj.
Útok přichází zvenčí.REICHELT, D. ZÁKOSTELNÝ, P.CHIP č.9, 28/8/2002
Jak ochránit počítač před útoky z internetu.
SMS zprávy do zahraničí zdarma.KADLECOVÁ, MichaelaCHIP č.9, 28/8/2002
Posílání SMS zpráv do zahraničí.
Spasí nás průmyslové zóny?MAREŠ, JaroslavVeřejná správa č.33, 15/8/2002
Názory odborníků na průmyslové zóny.
Přehled o aktuálním stavu evropské legislativy.Strategie č.36, 2/9/2002
Aktualizovaný přehled stavu právní ochrany dat ve dvanácti evropských zemích, především z řad členů států EU.
Škola - základ života.BITTNER, LadislavCHIP č.9, 28/8/2002
Průvodce školním internetem.
Nová koncepce služeb a strategie práce německých knihoven.NEISSER, HorstČtenář č.7-8, 8/2002
Budoucnost německého knihovnictví. I.část.
Program Obnova pomůže pěti krajům.RYŠAVÝ, IvanHospodářské noviny č.180, 16/9/2002
Pomoc Phare regionálním podnikům zasažených v roce 2002 povodněmi.
 |<<  <<  1 ...  830 ...  832  833  834  835  836  837  838  839  840  841  842  ... 850  ... 1643  >>  >>| 

 Tento web provozuje Regionální knihovna Karviná (c) 2005 Email: knihovna@rkka.cz