Počítadlo od od 1.9.2007
 |<<  <<  1 ...  810 ...  815  816  817  818  819  820  821  822  823  824  825  ... 830  ... 1643  >>  >>| 
Článek Autor Časopis  
GM se mění na digitální podnik.Moderní řízení č.10, 2/10/2002
Změna IT v General Motors Corp. (GM).
Dell dominuje n trhu počítačů.Moderní řízení č.10, 2/10/2002
Michael Dell, prodejce počítačů - strategie prodeje, model přímého prodeje.
Jak správně nakupovat IT.DÉNESOVÁ, Alica WOJTOVIČ, PeterModerní řízení č.10, 2/10/2002
Článek shrnuje nejdůležitejší zásady správného nákupu IT, které vyplynuly ze Ź zkušeností autorů článku - poradců v oblasti produktivního fungování firem.
Nová kvalita MIS (Manažerské informační systémy).SEIBERT, PavelModerní řízení č.10, 2/10/2002
Uplatnění informačních systémů ve firmách.
Strategie CRM (Řízení vztahů se zákazníkem).JEDLIČKA, MilanStrategie č.10, 2/10/2002
CRM, tzv. řízení vztahů se zákazníkem, je jedním z moderních manažerských Ź přístupů, které se snaží zlepšit stále složitejší a rozsáhlejší komunikaci, Ź zejména v oblasti služeb, prodeje softwaru, využívání informačních Ź technologií apod.
E-commerce a štandardy EAN/UCC.VOKOROKOSOVÁ, RenátaModerní řízení č.10, 2/10/2002
Světovým trendem v oblasti mezinárodního obchodu se rychle stávají nové Ź elektronické prostředky transformující klasické obchodní postupy a procedury Ź u online obchodování.
Věrný zákazník ještě nemusí být terno.Moderní řízení č.10, 2/10/2002
Autoři článku zkoumají všeobecně přijímaná moudra o tom, jak moc firmám Ź prospívá, když mají věrné zákazníky.
O know how ve vzdělávání dospělých.Moderní řízení č.10, 2/10/2002
Několik otázek položených paní Zdence Vostrovské, majitelce Agentury VOX.
Papež na konci cesty.KOLÁČEK, LubošMladý svět č.43, 22/10/2002
Dvoutisíciletá historie papežství s sebou nese celou řadu prapodivných Ź příběhů.
U reklam mladí oceňují vtipnost.JANEČKOVÁ, LudmilaStrategie č.40, 30/9/2002
Na jaře roku 2002 provedli studenti OPF v Karviné průzkum postojů mladých Ź lidí ve věku 15 - 25 let k reklamě.
Personalistika není žádná Popelka.VARGOVÁ, RenátaStrategie č.40, 30/9/2002
Anketa vývoje platů merektingových manažerů a rozhovor s předsedou Klubu Ź personalistů Vítem Šubrtem.
S call centrem končí komunikační chaos.KOČÍ, TomášStrategie č.40, 30/9/2002
Integrované komunikační centrum je schopno sjednotit komunikaci především Ź pomocí telefonu, faxu, e-mailu, SMS, poštovních zásilek a internetu.
Kolik stojí direct marketing?VARGOVÁ, RenátaStrategie č.40, 30/9/2002
Strategie iniciovala setkání odborníků z tohoto oboru, aby společně hledali Ź cestu ke spřesňování jak directmarketingový trh spočítat.
Kampaň Kaspenu : Po Safe Sexu přichází Safe ShoppiŠKODOVÁ, MarkétaStrategie č.40, 30/9/2002
Jak vypadá ochrana spotřebitelů a značek v České republice.
Světelná reklama aneb nemožné na počkání.KRAMULOVÁ, DanielaStrategie č.40, 30/9/2002
Designéři a výrobci světelné reklamy tvrdí, že vtéto oblasti není nic Ź nemožné, vytvořit se dá prakticky cokoliv.
Jak jsme na tom s výzkumem trhu v ČR?ZAHRADNÍČEK, StanislavStrategie č.38, 16/9/2002
Kvalitativní a kvantitativní výzkum.
Pro mobily jsou výzkumy pohon.KUDRNOVÁ, LibušeStrategie č.38, 16/9/2002
Mezi největší zadavatele průzkumu trhu patří mobilní operátoři.
R. Jelínek : Tradice, která chutná nám i světu.VŠETEČKOVÁ, VlaďkaStrategie č.41, 7/10/2002
Historie a tradice výrobce českých lihovin.
Kde všude mohou plavat ryby.VŠETEČKOVÁ, VlaďkaStrategie č.42, 14/10/2002
Tisková kampaň Greenpeace věnovaná problému globálního oteplování Země a Ź negativnímu postoji USA ke Kjótskému protokolu.
Jak vybojovat kradenou doménu.MAREŠ, JaroslavVeřejná správa č.39, 26/9/2002
Webové domény se v průběhu posledních let mění z technické zajímavosti a Ź obchodní kuriozity na jeden z nejhodnotnějších nehmotných statků. Snadno Ź zapamatovatelná doména znamená výhodu v obchodní soutěži, snadnější Ź komunikaci s veřejností.
 |<<  <<  1 ...  810 ...  815  816  817  818  819  820  821  822  823  824  825  ... 830  ... 1643  >>  >>| 

 Tento web provozuje Regionální knihovna Karviná (c) 2005 Email: knihovna@rkka.cz