GM se mění na digitální podnik. | | Moderní řízení č.10, 2/10/2002 | |
Změna IT v General Motors Corp. (GM). |
Dell dominuje n trhu počítačů. | | Moderní řízení č.10, 2/10/2002 | |
Michael Dell, prodejce počítačů - strategie prodeje, model přímého prodeje. |
Jak správně nakupovat IT. | DÉNESOVÁ, Alica WOJTOVIČ, Peter | Moderní řízení č.10, 2/10/2002 | |
Článek shrnuje nejdůležitejší zásady správného nákupu IT, které vyplynuly ze Ź zkušeností autorů článku - poradců v oblasti produktivního fungování firem. |
Nová kvalita MIS (Manažerské informační systémy). | SEIBERT, Pavel | Moderní řízení č.10, 2/10/2002 | |
Uplatnění informačních systémů ve firmách. |
Strategie CRM (Řízení vztahů se zákazníkem). | JEDLIČKA, Milan | Strategie č.10, 2/10/2002 | |
CRM, tzv. řízení vztahů se zákazníkem, je jedním z moderních manažerských Ź přístupů, které se snaží zlepšit stále složitejší a rozsáhlejší komunikaci, Ź zejména v oblasti služeb, prodeje softwaru, využívání informačních Ź technologií apod. |
E-commerce a štandardy EAN/UCC. | VOKOROKOSOVÁ, Renáta | Moderní řízení č.10, 2/10/2002 | |
Světovým trendem v oblasti mezinárodního obchodu se rychle stávají nové Ź elektronické prostředky transformující klasické obchodní postupy a procedury Ź u online obchodování. |
Věrný zákazník ještě nemusí být terno. | | Moderní řízení č.10, 2/10/2002 | |
Autoři článku zkoumají všeobecně přijímaná moudra o tom, jak moc firmám Ź prospívá, když mají věrné zákazníky. |
O know how ve vzdělávání dospělých. | | Moderní řízení č.10, 2/10/2002 | |
Několik otázek položených paní Zdence Vostrovské, majitelce Agentury VOX. |
Papež na konci cesty. | KOLÁČEK, Luboš | Mladý svět č.43, 22/10/2002 | |
Dvoutisíciletá historie papežství s sebou nese celou řadu prapodivných Ź příběhů. |
U reklam mladí oceňují vtipnost. | JANEČKOVÁ, Ludmila | Strategie č.40, 30/9/2002 | |
Na jaře roku 2002 provedli studenti OPF v Karviné průzkum postojů mladých Ź lidí ve věku 15 - 25 let k reklamě. |
Personalistika není žádná Popelka. | VARGOVÁ, Renáta | Strategie č.40, 30/9/2002 | |
Anketa vývoje platů merektingových manažerů a rozhovor s předsedou Klubu Ź personalistů Vítem Šubrtem. |
S call centrem končí komunikační chaos. | KOČÍ, Tomáš | Strategie č.40, 30/9/2002 | |
Integrované komunikační centrum je schopno sjednotit komunikaci především Ź pomocí telefonu, faxu, e-mailu, SMS, poštovních zásilek a internetu. |
Kolik stojí direct marketing? | VARGOVÁ, Renáta | Strategie č.40, 30/9/2002 | |
Strategie iniciovala setkání odborníků z tohoto oboru, aby společně hledali Ź cestu ke spřesňování jak directmarketingový trh spočítat. |
Kampaň Kaspenu : Po Safe Sexu přichází Safe Shoppi | ŠKODOVÁ, Markéta | Strategie č.40, 30/9/2002 | |
Jak vypadá ochrana spotřebitelů a značek v České republice. |
Světelná reklama aneb nemožné na počkání. | KRAMULOVÁ, Daniela | Strategie č.40, 30/9/2002 | |
Designéři a výrobci světelné reklamy tvrdí, že vtéto oblasti není nic Ź nemožné, vytvořit se dá prakticky cokoliv. |
Jak jsme na tom s výzkumem trhu v ČR? | ZAHRADNÍČEK, Stanislav | Strategie č.38, 16/9/2002 | |
Kvalitativní a kvantitativní výzkum. |
Pro mobily jsou výzkumy pohon. | KUDRNOVÁ, Libuše | Strategie č.38, 16/9/2002 | |
Mezi největší zadavatele průzkumu trhu patří mobilní operátoři. |
R. Jelínek : Tradice, která chutná nám i světu. | VŠETEČKOVÁ, Vlaďka | Strategie č.41, 7/10/2002 | |
Historie a tradice výrobce českých lihovin. |
Kde všude mohou plavat ryby. | VŠETEČKOVÁ, Vlaďka | Strategie č.42, 14/10/2002 | |
Tisková kampaň Greenpeace věnovaná problému globálního oteplování Země a Ź negativnímu postoji USA ke Kjótskému protokolu. |
Jak vybojovat kradenou doménu. | MAREŠ, Jaroslav | Veřejná správa č.39, 26/9/2002 | |
Webové domény se v průběhu posledních let mění z technické zajímavosti a Ź obchodní kuriozity na jeden z nejhodnotnějších nehmotných statků. Snadno Ź zapamatovatelná doména znamená výhodu v obchodní soutěži, snadnější Ź komunikaci s veřejností. |