Restrukturalizační projekty ve výrobě. | | Moderní řízení č.8, 15/8/2002 | |
Důvody ztroskotání projektů je nutno hledat ve fázi realizace a i v případě Ź projektu, tj. ve fázích analýzy a koncepce. |
Řízení projektů a zdrojů v multiprojektovém prostř | ŠMÍRA, Miroslav | Moderní řízení č.8, 15/8/2002 | |
Problém generického konfliktu multiprojektového prostředí. |
Efektivní nástroj pořízení projektů (Metoda LogFra | VÍTEK, Dalimil | Moderní řízení č.8, 15/8/2002 | |
Jednoduchý nástroj - metoda zvaná Logický rámec - LogFrame, LF, s jehož Ź pomocí lze řešit jakékoliv řízení změny. |
Sto pohledů na kvalitu. | ČECHOVÁ, Radana | Marketing § Media č.37, 9/9/2002 | |
Způsob,jak hodnotit kvalitu produktů, se liší. O certifikačním programu a Ź projekty věnující se stupni kvality však u nás nouze není. |
Co vše nesmí na obalu chybět? | CHLUMSKÁ, Karla | Marketing § Media č.38, 16/9/2002 | |
Ochrana spotřebitele jako jeden z předmětů právní regulace nachází své Ź konkrétní vyjádření také v povinnosti uvádět určité údaje na obalech výrobků Ź či služeb. |
Hlavní pravidla světelné reklamy. | MAŠEK, Ivan | Marketing § Media č.39, 23/9/2002 | |
Při instalaci světelné reklamy se musí často improvizovat. |
Odněkud někam, rychle tam, rychel ven. | MAŠEK, Ivan | Marketing § Media č.39, 23/9/2002 | |
Tvorba orientačních systémů patří k základním disciplínám signmakingu. |
Kdo uspěje v EU? | DOBEŠ, Richard | Moderní řízení č.9, 12/9/2002 | |
Nutné změny české podnikatelské kultury a povahy práce manažerů. |
Co nabízí interní auditoři manažerům českých firem | | Moderní řízení č.9, 12/9/2002 | |
Interní audit v České republice se zaměřuje na hodnocení vnitřního Ź kontrolního systému, poskytuje orgánům společnosti a top managementu Ź informace, hodnocení, analýzy, doporučení a konzultace. |
Nestárnoucí zásady Baťovy soustavy. | PETŘÍKOVÁ, Růžena | Moderní řízení č.9, 12/9/2002 | |
Baťova soustava řízení může oslovit i současnou generaci manažerů a Ź podnikatelů. |
Proč je business model tak důležitý. | | Moderní řízení č.9, 12/9/2002 | |
Obchodní model odpovídá na klasické otázky - Kdo je zákazník? Čeho si Ź zákazník cení? Dodáme zákazníkovi hodnotu výměnou za odpovídající cenu? |
Jak marketingové průzkumy ovlivňují zákazníky. | | Moderní řízení č.9, 12/9/2002 | |
Pracovníci marketingu už dlouho oceňují fakt, že s pomocí různých Ź marketingových průzkumů mohou "zatahovat zákazníky do hry". |
Význam "bezpečné kultury" roste. | | Moderní řízení č.9, 12/9/2002 | |
V březnu se konalo v Praze první setkání zájemců o bezpečnou kulturu. |
Inovativní podnik a jeho management. | SMRČKA, Jaroslav | Moderní řízení č.9, 12/9/2002 | |
Inovace se stále více stává záležitostí celého podniku nebo řetězce podniků Ź podílejících se na produkci finálních výrobků či komplexních služeb. |
Kdo neinovuje, nemá šanci. | | Moderní řízení č.9, 12/9/2002 | |
Deset základních kroků pro podporu inovací v organizaci. |
Řízení rizik a plán kontinuity podnikání. | VEVERKA, Ivan | Moderní řízení č.9, 12/9/2002 | |
Zásady plánu kontinuity podnikání PKP, který je definován jako řízení rizik k Ź zajištění pokračování činnosti organizace za všech okolností na předem určenéŹ minimální úrovni. |
Balanced Scorecard v praxi. | VYSUŠIL, Jiří | Moderní řízení č.9, 12/9/2002 | |
Metoda označovaná jako "Balanced Scorecard" je novým přístupem k podnikovému Ź řízení, který je komplexní a integrovaný. |
Metoda řízení personální transformace. | URBAN, Jan | Moderní řízení č.9, 12/9/2002 | |
Zavádění změn je jeden z nejsložitějších postupů řízení lidských zdrojů. Jeho Ź úspěšné provedení vyžaduje stejnou koncepční a řídící pozornost jako tvorba Ź vlastního cíle obsahu firemních změn. |
E-personalistika. | MÍKA, František | Moderní řízení č.9, 12/9/2002 | |
E-personalistika je jedním z klíčů ke zvýšení efektivity práce personálního Ź útvaru. Zkušenosti ukazují, že samoobslužné aplikace mohou personálním Ź útvarům uspořit až 40% administrativní práce. |
Online psychodiagnostika (přínosy a rizika ve fire | SLOBODNÍK, Roman ČEPKA, Ondřej | Moderní řízení č.9, 12/9/2002 | |
Online psychodiagnostika je psychologická diagnostika založená na počítačové Ź a síťové podpoře (internetu). |