Počítadlo od od 1.9.2007
 |<<  <<  1 ...  780  781  782  783  784  785  786  787  788  789  790  791  ... 800  ... 1643  >>  >>| 
Článek Autor Časopis  
Štíhlá výroba a Six Sigma.Moderní řízení č.7, 12/7/2002
Dávat programy zeštíhlování a Six Sigma dohromady vede k rychlejším Ź výsledkům.
Management kreativity.ŠILLER, JosefModerní řízení č.7, 12/7/2002
Kreativita se stala významným prvkem rozhodujícím o úspěchu či neúspěchu Ź firmy, a proto se dostává do centra pozornosti firem a její podpora, Ź využívání a rozvoj představuje další stupínek ve vývoji managementu.
Šance pro tvořivost.Moderní řízení č.7, 12/7/2002
Úkolem manažerů i personalistů je změnit nepříznivé poměry na pracovišti a Ź postupně vytvořit pozitivní a posilující atmosféru.
V managementu může uspět jen superman.Moderní řízení č.8, 15/8/2002
V rozhovoru redakce časopisu Managermagazin s Peterem Druckerem se zabývají Ź každodenním přetížením topmanažerů.
Český internet - jaký je a jaký bude.KLÍMA, MichalMarketing § Media č.47, 18/11/2002
Český internet - minulost a současnost.
Audit reklamy - jak měřit reklamu.RAK, VladimírMarketing § Media č.47, 18/11/2002
Posuzování efektivity reklamy.
Pět modelů v pěti zemích.KOURKZI, AliceStrategie č.47, 18/11/2002
Ministr kultury Pavel Dostál vyvolal v minulých dnech diskusi o nové podobě Ź českého regulačního orgánu elektronických médií. Regulační orgány v Ź jednotlivých zemích se liší nejen počtem, ale především pravomocemi a Ź vzájemnou provázaností.
Stavební spoření. Mýtus nebo skutečná pomoc?NERAD, FrantišekVeřejná správa č.47, 21/11/2002
Stavební spoření je výborný solidární nástroj pro zajištění financí pro Ź bytový trh.
DM dopis:jak dojít ke zvolenému cíli.KUŽELKOVÁ-ŠOLCOVÁ, NaďaStrategie č.48, 25/11/2002
Direct marketingový dopis by měl být průvodcem directmailovou zásilkou, měl Ź by upozornit na její zajímavé části a zdůraznit, co má adresát udělat.
Nebuďte příliš odhaleni.Marketing § Media č.49, 2/12/2002
Podle mezinárodní obchodní asociace snižuje poškozování značek roční prodeje Ź o 22%.
Direct marketing.ŠMEJKAL, PavelStrategie č.49, 2/12/2002
DM - staví na komplením marketingovém přístupu a na individualizované Ź komunikaci.
Média pro reklamu.BYSTROV, VladimírStrategie č.49, 2/12/2002
Základními médii pro reklamu jsou tisk, rádio, televize,kino, venkovní Ź reklama (out-of-home) a internet.
Marketingový výzkum.ŠMEJKAL, PavelStrategie č.49, 2/12/2002
Marketingový výzkum je jedním ze základních informačních nástrojů a Ź nedílnou soušástí marketingových informačních systémů.
Reklamní kampaň.ŠKODOVÁ, MarkétaStrategie č.49, 2/12/2002
Navázání vztahu klient-agentura.
Sales Promotion a 3D reklama.ŠMEJKAL, PavelStrategie č.49, 2/12/2002
Sales promotion bývá vnímáno jako nástroj pro okamžité zvýšení prodeje.
Public Relations.TÁCHA, DanStrategie č.49, 2/12/2002
PR je cílevědomé, plánované a dlouhodobé úsilí o vzájemné pochopení a soulad Ź mezi organizacemi a veřejností.
Tisk a předtisková příprava.TÁCHA, DanStrategie č.49, 2/12/2002
Vše o tisku-techniky, trendy, obrázky, kalkulace, papír.
Příprava manažerů pro znalostní ekonomiku.TRUNEČEK, JanModerní řízení č.12, 12/12/2002
Současné nároky na manažery se oproti minulosti zásadně změnily. S ohledem na Ź jejich požadované vlastnosti můžeme vysledovat určitý trend kompetenčních Ź požadavků.
Management nezdaru.Moderní řízení č.12, 12/12/2002
Nezdar a dělání chyb jsou součástí inovace.
Jak vytvořit kulturu inteligentního rizika.Moderní řízení č.12, 12/12/2002
Některé společné aspekty nezdaru v podnikání, politice, sportu a vědě.
 |<<  <<  1 ...  780  781  782  783  784  785  786  787  788  789  790  791  ... 800  ... 1643  >>  >>| 

 Tento web provozuje Regionální knihovna Karviná (c) 2005 Email: knihovna@rkka.cz