Štíhlá výroba a Six Sigma. | | Moderní řízení č.7, 12/7/2002 | |
Dávat programy zeštíhlování a Six Sigma dohromady vede k rychlejším Ź výsledkům. |
Management kreativity. | ŠILLER, Josef | Moderní řízení č.7, 12/7/2002 | |
Kreativita se stala významným prvkem rozhodujícím o úspěchu či neúspěchu Ź firmy, a proto se dostává do centra pozornosti firem a její podpora, Ź využívání a rozvoj představuje další stupínek ve vývoji managementu. |
Šance pro tvořivost. | | Moderní řízení č.7, 12/7/2002 | |
Úkolem manažerů i personalistů je změnit nepříznivé poměry na pracovišti a Ź postupně vytvořit pozitivní a posilující atmosféru. |
V managementu může uspět jen superman. | | Moderní řízení č.8, 15/8/2002 | |
V rozhovoru redakce časopisu Managermagazin s Peterem Druckerem se zabývají Ź každodenním přetížením topmanažerů. |
Český internet - jaký je a jaký bude. | KLÍMA, Michal | Marketing § Media č.47, 18/11/2002 | |
Český internet - minulost a současnost. |
Audit reklamy - jak měřit reklamu. | RAK, Vladimír | Marketing § Media č.47, 18/11/2002 | |
Posuzování efektivity reklamy. |
Pět modelů v pěti zemích. | KOURKZI, Alice | Strategie č.47, 18/11/2002 | |
Ministr kultury Pavel Dostál vyvolal v minulých dnech diskusi o nové podobě Ź českého regulačního orgánu elektronických médií. Regulační orgány v Ź jednotlivých zemích se liší nejen počtem, ale především pravomocemi a Ź vzájemnou provázaností. |
Stavební spoření. Mýtus nebo skutečná pomoc? | NERAD, František | Veřejná správa č.47, 21/11/2002 | |
Stavební spoření je výborný solidární nástroj pro zajištění financí pro Ź bytový trh. |
DM dopis:jak dojít ke zvolenému cíli. | KUŽELKOVÁ-ŠOLCOVÁ, Naďa | Strategie č.48, 25/11/2002 | |
Direct marketingový dopis by měl být průvodcem directmailovou zásilkou, měl Ź by upozornit na její zajímavé části a zdůraznit, co má adresát udělat. |
Nebuďte příliš odhaleni. | | Marketing § Media č.49, 2/12/2002 | |
Podle mezinárodní obchodní asociace snižuje poškozování značek roční prodeje Ź o 22%. |
Direct marketing. | ŠMEJKAL, Pavel | Strategie č.49, 2/12/2002 | |
DM - staví na komplením marketingovém přístupu a na individualizované Ź komunikaci. |
Média pro reklamu. | BYSTROV, Vladimír | Strategie č.49, 2/12/2002 | |
Základními médii pro reklamu jsou tisk, rádio, televize,kino, venkovní Ź reklama (out-of-home) a internet. |
Marketingový výzkum. | ŠMEJKAL, Pavel | Strategie č.49, 2/12/2002 | |
Marketingový výzkum je jedním ze základních informačních nástrojů a Ź nedílnou soušástí marketingových informačních systémů. |
Reklamní kampaň. | ŠKODOVÁ, Markéta | Strategie č.49, 2/12/2002 | |
Navázání vztahu klient-agentura. |
Sales Promotion a 3D reklama. | ŠMEJKAL, Pavel | Strategie č.49, 2/12/2002 | |
Sales promotion bývá vnímáno jako nástroj pro okamžité zvýšení prodeje. |
Public Relations. | TÁCHA, Dan | Strategie č.49, 2/12/2002 | |
PR je cílevědomé, plánované a dlouhodobé úsilí o vzájemné pochopení a soulad Ź mezi organizacemi a veřejností. |
Tisk a předtisková příprava. | TÁCHA, Dan | Strategie č.49, 2/12/2002 | |
Vše o tisku-techniky, trendy, obrázky, kalkulace, papír. |
Příprava manažerů pro znalostní ekonomiku. | TRUNEČEK, Jan | Moderní řízení č.12, 12/12/2002 | |
Současné nároky na manažery se oproti minulosti zásadně změnily. S ohledem na Ź jejich požadované vlastnosti můžeme vysledovat určitý trend kompetenčních Ź požadavků. |
Management nezdaru. | | Moderní řízení č.12, 12/12/2002 | |
Nezdar a dělání chyb jsou součástí inovace. |
Jak vytvořit kulturu inteligentního rizika. | | Moderní řízení č.12, 12/12/2002 | |
Některé společné aspekty nezdaru v podnikání, politice, sportu a vědě. |