Počítadlo od od 1.9.2007
 |<<  <<  1 ...  770 ...  779  780  781  782  783  784  785  786  787  788  789  790  ... 1643  >>  >>| 
Článek Autor Časopis  
Popelka čeká na prince.HOŘČICA, JiříStrategie č.29, 22/7/2002
Bez podpory firemních peněz se neobejde velká část kulturních subjektů u nás.
Lze prodat neprodejné?ČECHOVÁ, RadanaMarketing § Media č.30, 22/7/2002
Trh firemních časopisů, jaká pro a proti mají česká firemní média.
Jak se propaguje veletrh?ONDRUJ, RomanStrategie č.26, 24/6/2002
Co je to veletrh v komunikačním pojetí a jak se propaguje.
Zdarma či za hubičku.BITTNER, LadislavCHIP č.7, 26/6/2002
Přehled serverů nabízejících programy.
Mobilní a elektronická komunikace v direct marketiVARGOVÁ, RenátaStrategie č.28, 8/7/2002
Seminář s názvem Efektivní e-marketing a ochrana osobních údajů v praxi.
Egypt v zajetí faraónů a policajtů.DRTIL, JanMladý svět č.22, 28/5/2002
Tipy na cestování a zajímavosti o Egyptě.
Nejsou to už zaměstnanci, jsou to lidé!Moderní řízení č.6, 13/6/2002
V podnicích vyspělého světa se nenápadně šíří zcela nový trend - výpomoc Ź jiným podnikům PEO - organizace odborných zaměstnanců.
Direktivní e-mailing v kostce.CIBERE, MarekStrategie č.25, 17/6/2002
Efektivní komunikace se zákazníky elektronickou poštou.
Podvody bílých límečků.Moderní řízení č.6, 13/6/2002
Náhlé bankroty firem signalizují přítomnost nějakého podvodu.
Etické kodexy firem a jejich implementace.Moderní řízení č.6, 13/6/2002
Debata o konkrétních problémech etiky podnikání na základě diskuse - o Ź etickém kodexu.
Porušování etických norem v chování manažerů.JANOTOVÁ, HelenaModerní řízení č.6, 13/6/2002
Příčiny ekonomických a morálních škod způsobených v procesu transformace.
Vize - cesta k úspěchu?Moderní řízení č.6, 13/6/2002
Netradiční pohled na fenomén vize.
Země kapsářů a davné historie.KAMENICKÝ, PetrMladý svět č.24, 11/6/2002
Tipy a rady na cestování Mexikem.
Smyslová komunikace jetaké marketing.BOHUNĚK, BohuslavMarketing § Media č.23, 3/6/2002
Podle čeho se rozhodují zákazníci.
Jak zvýšit přitažlivost obalu.DVOŘÁKOVÁ, KláraMarketing § Media č.24, 10/6/2002
Jak vypadat odlišně a přitom stále přitažlivě aneb jak podnítit zákazníka ke Ź koupi.
Dejte pozor na Gertrudu.BOHUNĚK, BohuslavMarketing § Media č.24, 10/6/2002
Nejdůležitější identifikační znaky značek.
Českým exportérům klesá sebevědomí.ŠMEJKAL, PavelStrategie č.24, 10/6/2002
5. ročník exportního výzkumu.
Lidice 10. 6. 1942.LÁNÍK, JaroslavVeřejná správa č.23, 6/6/2002
Historie a vzpomínka na Lidice před 10. 6. 1942.
Město míru, které zná mír jen z pohádek.KAMENICKÝ, PetrMladý svět č.25, 18/6/2002
Tipy na cestování Izraelem.
Prsten učitele národů.ČESAL, AlešMladý svět č.28, 9/7/2002
Potomci Komenského a jejich návrat do Prahy. Rodokmen Komenského.
 |<<  <<  1 ...  770 ...  779  780  781  782  783  784  785  786  787  788  789  790  ... 1643  >>  >>| 

 Tento web provozuje Regionální knihovna Karviná (c) 2005 Email: knihovna@rkka.cz