Další firmy si mohou vybrat dodavatele proudu. | SMRČKA, Vít | Profit č.1 - 2, 6/1/2003 | |
Konkurenční boj mezi distributory proudu. Zlepšení služeb, liberalizace energetiky. ČEZ a Severomoravská energetika. |
Vláda pokračuje v diskriminaci majitelů domů. | ŠRÁMEK, Dušan | Profit č.1 - 2, 6/1/2003 | |
Regulace nájemného v ČR. Další článek: Profit, 6. 1. 2003, č. 1 - 2, str. 5 Šnajdr, Pavel - Pomůže jen úplná deregulace nájmů. |
Obezita je nemoc a musí se léčit. | BOBKOVÁ, Gabriela | Profit č.3, 13/1/2003 | |
Obezita a diety. Jak úspěšně, ale hlavně natrvalo zhubnout. Typy obezity. |
Vstup do Unie ukáže, co váš podnik dokáže. | KUBERNA, František | Profit č.3, 13/1/2003 | |
Personální příprava firmy na podmínky jednotného trhu. Personální audit, euromanažer či eurokoordinátor. |
Začínající podnikatelé budou podporováni. | VERNER, Pavel | Profit č.3, 13/1/2003 | |
Podpory pro začínající podnikatele. Dlouhodobé programy - Záruka, Kredit, Start, Trh, Vesnice, Regenerace. |
Cesta MMS k podnikatelům bude ještě dlouhá. | VOKÁL, Aleš | Profit č.3, 13/1/2003 | |
MMS a podnikatelé. |
Zahraniční firmy investují v Česku do logistiky. | ŠNAJDR, Pavel | Profit č.3, 13/1/2003 | |
Zahraniční firmy investují v Česku do logistiky. Česká republika je z hlediska přepravy zboží přirozenou křižovatkou Evropy. |
Odbytová družstva čelí bludům a podrazům. | HAVEL, Petr | Profit č.3, 13/1/2003 | |
Odbytové organizace (družstva). Maloobchod tvrdě vyžaduje po agropotravinářích garance kvality i cenovou stabilitu. |
Dozvíme se celou pravdu o kauze IPB? | ŠRÁMEK, Dušan | Profit č.3, 13/1/2003 | |
Kauza IPB a jejího převzetí ČSOB. Vyšetřování této kauzy. |
Flexibilita trhu práce (I. díl). | ŠTĚPÁNKOVÁ, Petra - VEČERNÍK, Jiří | Profit č.3, 13/1/2003 | |
Trh práce, řízení lidských zdrojů, flexibilita. Rizika, která trhu práce přináší globalizace. |
Při neochotě bank řešit stížnosti klientů pomůže arbitr. | ŠALANDA, Radek | Hospodářské noviny č.15, 22/1/2003 | |
Užitečnost finančního arbitra pro klienty bank. |
Pět největších kurýrních služeb v Evropě. | | Moderní obchod č.1, 1/2003 | |
Z bývalých poštovních společností vzniklo 5 největších kurýrních služeb, které představují 46,6 % evropského trhu těchto služeb. |
Expresní balíková přeprava. | | Moderní obchod č.1, 1/2003 | |
Také na českém trhu se postupně prosazují balíkové služby... Kolik expresních zásilek posílají české podniky měsíčně... |
Než začneme prodávat. | KLÁNOVÁ, Eva | Moderní obchod č.1, 1/2003 | |
Vybavení prodejen nepředstavuje pouze jednorázovou investici, ale nekonečný maratón modernizací, nápadů a v neposlední řadě také investic... |
V přírodním stylu. | | Moderní obchod č.1, 6/1/2003 | |
Zdravé bioprodukty, prodejce racionální výživy... |
Proč kupovat bioprodukty ? | | Moderní obchod č.1, 1/2003 | |
Právo používat označení BIO mají pouze certifikované obchodně prospěšné společnosti... |
Výrobky pro zdraví. | DRÁBOVÁ, Alena | Moderní obchod č.1, 6/1/2003 | |
Trend posledních let - zdravá výživa. Nabídka trhu. |
Obchod z pohľadu spotrebiteľa. | DRAHOVSKÝ, Lubomír | Moderní obchod č.1, 1/2003 | |
Znát názory spotřebitele na obchod, jeho strukturu nebo nabídku je pro stanovování firemní strategie velmi důležité. |
Místo pro maloobchodní investice. | | Moderní obchod č.1, 1/2003 | |
Výstavba moderních velkoplošných prodejen v Olomouci. |
Šestý díl. | TOMŠÍK, Vladimír | Euro č.1, 6/1/2003 | |
Inflace - česká ekonomika dosahuje jedné z nejvyšších volatilit inflace, zájem veřejnosti se až příliš soustřeďuje na konstatování ČNB... |