Controlling a Business Inteligence. | | Moderní řízení č.2, 13/2/2003 | |
Oba pojmy - controlling a business Inteligence se v dnešním managementu běžně vyskytují a používají. Jak tedy chápat controlling a pojem business inteligence. |
Software nefunguje! Co s tím? | | Moderní řízení č.2, 13/2/2003 | |
Softwarové balíčky - toto pojetí softwaru znamená přizpůsobit informační technologii potřebám podniku. To je zásadní obrat v dosavadním vývoji informační technologie. |
Šest klíčových rozhodnutí o IT. | | Moderní řízení č.2, 13/2/2003 | |
Pro úspěch je rozhodnující, aby top management převzal vedoucí roli v šesti klíčových rozhodutích o IT. |
E-mail jako corpus delicti. | | Moderní řízení č.2, 13/2/2003 | |
Kompromitující e-mail pracovníka může být pro podnik osudový. E-mailová strategie podniku by měla mít čtyři pilíře. |
Význam prodeje vzrůstá. | | Moderní řízení č.2, 12/3/2003 | |
V současném dynamickém prostředí se rychle mění i oblast prodeje, která má pro úspěch firem rostoucí význam. Zaměřit pozornost na budoucí úroveň prodeje se podnikům rozhodně vyplatí. |
Znáte své nevýnosné zákazníky? | | Moderní řízení č.2, 12/3/2003 | |
V současné době se šíří nová myšlenka : řídit podnik nejen jako soubor produktů a služeb, ale jako portfolio zákazníků. |
Umíte vyjednávat o ceně? | | Moderní řízení č.2, 12/3/2003 | |
Pravidlo úspěšných vyjednavačů zní: Získejte co nejvíc podstatných informací o druhé straně a podívejte se na situaci očima toho druhého. |
Manažerské školy MBA na českém trhu. | KAŠÍK, Milan | Moderní řízení č.2, 12/3/2003 | |
Politické a ekonomické změny po roce 1989 umožnily nástup trhu i do oblasti vzdělávání, a tím vznik nejrůznějších soukromých škol včetně podnikatelských a manažerských škol. |
Manažerské vzdělávání pro praxi i pro život. | NÁHLOVSKÝ, Pavel | Moderní řízení č.2, 13/2/2003 | |
Rozhovor s výkonným manažerem Open University ČR Ludvíkem Čichovským u příležitosti jejího 10. výročí. |
Vysokoškolská výuka na podnikatelských a manažerských školách. | JIRÁSEK, J. A. | Moderní řízení č.2, 13/2/2003 | |
Příspěvek na téma jak se má změnit obsah a struktura manažerské výuky ve společnosti znalostí. |
Jak hodnotí titul a studium MBA úspěšní absolventi. | | Moderní řízení č.2, 13/2/2003 | |
Hodnocení úspěšných absolventů programu MBA. |
Programy orientace pro nové zaměstnance. | | Moderní řízení č.2, 13/2/2003 | |
Na rozdíl od výcviku, který řeší odpověď na otázky Co? a Jak?, programy orientace odpovídají na otázku Proč?. Mají především urychlit zpracování a ovlivnit postoje nových zaměstnanců. |
Zaměstnanecké výhody jako nástroj odměňování. | | Moderní řízení č.2, 13/2/2003 | |
Nová analýza politiky odměňování a zaměstnaneckých výhod v ČR, kterou pravidelně realizuje oddělení Poradenství pro HR společnosti PwC, přinesla řadu inspirativních poznatků. |
Strategické řízení značky. | WITASSEK, Libor | Moderní řízení č.3, 13/3/2003 | |
Úspěšné vybudování značky je pečlivý a dlouhodobý proces plánování, testování, realizace a hodnocení úkolů ve vztahu ke strategickému řízení značky. |
Globální hvězda L´Oreál. | | Moderní řízení č.3, 13/3/2003 | |
'Dobrý management značek předpokládá zasáhnout správnou skupinu zákazníků se správným produktem', říká Lindsay Owen Jones, CEO L´Oreál. |
Strategické scénáře. | KNAP, Petr | Moderní řízení č.3, 13/3/2003 | |
Závěrem tohoto miniseriálu uvádíme ukázky dvou strategických scénářů využitelných ve vládní a podnikové praxi. |
Ne každá změna v podniku je reinženýring. | IVANOV, Alexander | Moderní řízení č.3, 13/3/2003 | |
Klasifikace základních reinženýringových přístupů. |
Od firmy pod kontrolou k otevřené organizaci. | | Moderní řízení č.3, 13/3/2003 | |
Otevřená organizace a její hodnoty. |
TQM : úspěch přichází shora. | | Moderní řízení č.3, 13/3/2003 | |
Průzkum úspěšnosti TQM ve 150 podnicích v Německu. |
Interní audit a strategické řízení. | | Bankovnictví č.6-7, 7/2003 | |
Vliv globalizace na práci interních auditorů. Kdy selže člověk a kdy systém? |