Počítadlo od od 1.9.2007
 |<<  <<  1 ...  690  691  692  693  694  695  696  697  698  699  700  701  ... 710  ... 1643  >>  >>| 
Článek Autor Časopis  
Jak s českou kulturou do Evropské unie.JIROVÝ, ZdeněkMístní kultura č.6, 6/2003
Stručný přehled uskutečněných a prováděných opatření, aneb Co bylo třeba vykonat v období příprav na vstup.
Unie klade důraz na celoživotní vzdělávání.Hospodářské noviny č.140, 21/7/2003
Význam celoživotního vzdělávání.
Stravenky využívají hlavně menší společnosti.Hospodářské noviny č.215, 24/11/2002
Využitelnost poukázek na jídlo.
Knihovny současnosti podesáté.Čtenář č.11, 11/2002
Program - charakteristika desátého jubilejního ročníku.Udělení knihovnických ocenění.
Parita kupní síly - nástroj mezinárodních srovnávacích programů.SPĚVÁČEK, VojtěchPolitická ekonomie č.1, 1/2003
Stať objasňuje systém národního účetnictví, věnuje se HDP. Podstata kupní síly v historii mezinárodních srovnávacích programů a mezinárodního srovnávání HDP.
Reálná konvergence - předpoklad plynulé integrace.WINTROVÁ, RůženaPolitická ekonomie č.1, 1/2003
Pozice České republiky v ekonomické úrovni.
Evropě hrozí nedostatek elektřiny.Hospodářské noviny č.139, 18/7/2003
Evropský trh s elektřinou. Výroba elektřiny v Evropě. Výhledy energetiky v Evropské unii.
Příprava na e-learning.PLECHÁČ, VladimírModerní řízení č.5, 15/5/2003
Vnitropodnikové e-learningové vzdělávání.
Znalostní audit.HYNEK, JiříModerní řízení č.5, 15/5/2003
V čem spočívá znalostní audit? Na co klást důraz a čeho se vyvarovat?
Nový trend v odměňování.Moderní řízení č.5, 15/5/2003
Inovativní firmy začínají odměňovat své zaměstnance za individuální výkonnost. Dělají to s požehnáním odborů.
Jak překonat odpor zaměstnanců ke změnám.Moderní řízení č.5, 15/5/2003
Manažer změn by měl nejprve identifikovat důvody odporu zaměstnanců a poté zvolit vhodný motivační program.
Jak zvládnout změny v pracovní skupině.ČEPELOVÁ, AnnaModerní řízení č.5, 15/5/2003
Jak se lze ujistit, že vaše skupina je více jednotnou silou než zdrojem odporu?
Meditace - kreativní řešení konfliktů.PODRAPSKÝ, TomášModerní řízení č.5, 15/5/2003
Dnes, kdy soudní spory trvají i několik let, nabývá na významu meditace jako efektivní a finančně výhodná alternativa řešení konfliktů a sporů mimosoudní cestou.
Vést s odvahou.Moderní řízení č.5, 15/5/2003
Co umožňuje vedoucím pracovníkům, aby úspěšně vedli lidi?
Nejhorší prohřešky manažerů.Moderní řízení č.5, 15/5/2003
Manažeři se dopouštějí četných prohřešků, které mohou ohrozit jejich kariéru a způsobit podniku vážné problémy. Tento krátký seznam může sloužit jako miniprůvodce pro přežití manažera - vůdce.
Skrytý klíč ke změně kariéry.Pedagogika č.5, 15/5/2003
Dělám práci, na kterou se hodím, nebo bych měl raději dělat něco jiného? Tak zní jedna z nejčastějších otázek lidí, kteří jsou právě uprostřed své kariéry.
O úspěchu rozhoduje EQ.ČÁPOVÁ, ŠtěpánkaPedagogika č.1, 1/2003
Co dělá z talentovaných a pracovitých lidí manažerské hvězdy?
Autonomní a heteronomní pojetí školního hodnoceníSLAVÍK, JanPedagogika č.1, 1/2003
Text je zaměřen na pedagogickou analýzu hodnocení ve školním edukačním procesu.
Motivační předpoklady rozvoje metakognitivních dispozic.KRYKORKOVÁ, Hana CHVÁL, MartinPedagogika č.1, 1/2003
Analýza mimokognitivních činitelů tvoří součást plánovaného rozvoje učebních činností.
Představa typického učitele a typické učitelky u žáků 2. stupně základní školy.MORAVCOVÁ - SMETÁČKOVÁ, IrenaPedagogika č.1, 1/2003
Test představuje výsledky empirického šetření, které zasahuje do širšího teoretického kontextu.
 |<<  <<  1 ...  690  691  692  693  694  695  696  697  698  699  700  701  ... 710  ... 1643  >>  >>| 

 Tento web provozuje Regionální knihovna Karviná (c) 2005 Email: knihovna@rkka.cz