Jak s českou kulturou do Evropské unie. | JIROVÝ, Zdeněk | Místní kultura č.6, 6/2003 | |
Stručný přehled uskutečněných a prováděných opatření, aneb Co bylo třeba vykonat v období příprav na vstup. |
Unie klade důraz na celoživotní vzdělávání. | | Hospodářské noviny č.140, 21/7/2003 | |
Význam celoživotního vzdělávání. |
Stravenky využívají hlavně menší společnosti. | | Hospodářské noviny č.215, 24/11/2002 | |
Využitelnost poukázek na jídlo. |
Knihovny současnosti podesáté. | | Čtenář č.11, 11/2002 | |
Program - charakteristika desátého jubilejního ročníku.Udělení knihovnických ocenění. |
Parita kupní síly - nástroj mezinárodních srovnávacích programů. | SPĚVÁČEK, Vojtěch | Politická ekonomie č.1, 1/2003 | |
Stať objasňuje systém národního účetnictví, věnuje se HDP. Podstata kupní síly v historii mezinárodních srovnávacích programů a mezinárodního srovnávání HDP. |
Reálná konvergence - předpoklad plynulé integrace. | WINTROVÁ, Růžena | Politická ekonomie č.1, 1/2003 | |
Pozice České republiky v ekonomické úrovni. |
Evropě hrozí nedostatek elektřiny. | | Hospodářské noviny č.139, 18/7/2003 | |
Evropský trh s elektřinou. Výroba elektřiny v Evropě. Výhledy energetiky v Evropské unii. |
Příprava na e-learning. | PLECHÁČ, Vladimír | Moderní řízení č.5, 15/5/2003 | |
Vnitropodnikové e-learningové vzdělávání. |
Znalostní audit. | HYNEK, Jiří | Moderní řízení č.5, 15/5/2003 | |
V čem spočívá znalostní audit? Na co klást důraz a čeho se vyvarovat? |
Nový trend v odměňování. | | Moderní řízení č.5, 15/5/2003 | |
Inovativní firmy začínají odměňovat své zaměstnance za individuální výkonnost. Dělají to s požehnáním odborů. |
Jak překonat odpor zaměstnanců ke změnám. | | Moderní řízení č.5, 15/5/2003 | |
Manažer změn by měl nejprve identifikovat důvody odporu zaměstnanců a poté zvolit vhodný motivační program. |
Jak zvládnout změny v pracovní skupině. | ČEPELOVÁ, Anna | Moderní řízení č.5, 15/5/2003 | |
Jak se lze ujistit, že vaše skupina je více jednotnou silou než zdrojem odporu? |
Meditace - kreativní řešení konfliktů. | PODRAPSKÝ, Tomáš | Moderní řízení č.5, 15/5/2003 | |
Dnes, kdy soudní spory trvají i několik let, nabývá na významu meditace jako efektivní a finančně výhodná alternativa řešení konfliktů a sporů mimosoudní cestou. |
Vést s odvahou. | | Moderní řízení č.5, 15/5/2003 | |
Co umožňuje vedoucím pracovníkům, aby úspěšně vedli lidi? |
Nejhorší prohřešky manažerů. | | Moderní řízení č.5, 15/5/2003 | |
Manažeři se dopouštějí četných prohřešků, které mohou ohrozit jejich kariéru a způsobit podniku vážné problémy. Tento krátký seznam může sloužit jako miniprůvodce pro přežití manažera - vůdce. |
Skrytý klíč ke změně kariéry. | | Pedagogika č.5, 15/5/2003 | |
Dělám práci, na kterou se hodím, nebo bych měl raději dělat něco jiného? Tak zní jedna z nejčastějších otázek lidí, kteří jsou právě uprostřed své kariéry. |
O úspěchu rozhoduje EQ. | ČÁPOVÁ, Štěpánka | Pedagogika č.1, 1/2003 | |
Co dělá z talentovaných a pracovitých lidí manažerské hvězdy? |
Autonomní a heteronomní pojetí školního hodnocení | SLAVÍK, Jan | Pedagogika č.1, 1/2003 | |
Text je zaměřen na pedagogickou analýzu hodnocení ve školním edukačním procesu. |
Motivační předpoklady rozvoje metakognitivních dispozic. | KRYKORKOVÁ, Hana CHVÁL, Martin | Pedagogika č.1, 1/2003 | |
Analýza mimokognitivních činitelů tvoří součást plánovaného rozvoje učebních činností. |
Představa typického učitele a typické učitelky u žáků 2. stupně základní školy. | MORAVCOVÁ - SMETÁČKOVÁ, Irena | Pedagogika č.1, 1/2003 | |
Test představuje výsledky empirického šetření, které zasahuje do širšího teoretického kontextu. |