Plachá hvězda Jana Brejchová. | JIRKU, Irena | Mladá fronta Dnes č.158, 9/7/2003 | |
Profil herečky Jany Brejchové. |
Ekonomika země tulipánů stagnuje. | ŽÍDEK, Libor | Mezinárodní politika č.7, 7/2003 | |
Ekonomický vývoj, výhled, míra nezaměstnanosti. |
Diplomatické styky Svrchovaného řádu maltézských rytířů s Českou republikou. | | Mezinárodní politika č.7, 7/2003 | |
Vztahy s Rakouskem - Uherskem, za Československa a s Českou republikou. |
Jen neustálý přísun znalostí zajišťuje budoucnost. | KADLEC, Petr | Hospodářské noviny č.155, 11/8/2003 | |
Výhody integrovaného rozvojového programu. |
Televizní čas podle evropského drobnohledu. | KOURKZI, Alice | Strategie č.9, 24/2/2003 | |
V porovnání se západními zeměmi je podíl našich stanic na reklamě velmi vysoký.. |
Česká veřejnoprávní média jedou už dnes do Evropské unie. | VŠETEČKOVÁ, Vlaďka | Strategie č.12, 17/3/2003 | |
Kampaň k referendu o vstupu ČR do EU. |
Sociální odpovědnost firem. | PAVLŮ, Dušan | Strategie č.6, 3/2/2003 | |
Výzkum realizovaný agenturou Amasia ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur. |
Marketingové vzdělávání podle CIMA. | VARGOVÁ, Renáta | Strategie č.6, 3/2/2003 | |
Systém marketingového vzdělávání CIMA je na českém trhu již 10 let. |
Marketing je multidisciplinární obor. | VARGOVÁ, Renáta | Strategie č.6, 3/2/2003 | |
Rozhovor s ředitelkou Evropské marketingové komunikace Julií Ridsdale Saw. |
Donuťte turisty utrácet více peněz. | ŠMEJKAL, Pavel | Moderní řízení č.6, 3/2/2003 | |
Turistika v ČR. |
Hlad po vzdělání teprve přijde. | VARGOVÁ, Renáta | Strategie č.6, 3/2/2003 | |
Marketingové učení není snůška pouček, ale způsob myšlení. |
Zakázané slovo marketing? | VARGOVÁ, Renáta | Strategie č.6, 3/2/2003 | |
Marketing by měl být součást všeobecného vzdělání. |
ISO 9000:2000 a firemní kultura. | HAUSER, Stanislav | Moderní řízení č.1, 9/1/2003 | |
Jedním z nástrojů zvyšování efektivity firmy je i využívání tzv. procesního přístupu. Norma ISO 9000:2000 popisuje jednu z možností realizace. |
Disciplína inovace. | | Moderní řízení č.1, 9/1/2003 | |
Podle Petera Druckera je inovace specifickou funkcí podnikání a měla by být proto řízena jako jiné podnikové funkce. |
Měření úspěšnosti Six Sigma. | | Moderní řízení č.1, 9/1/2003 | |
Six Sigma je metodický, procesní přístup ke zlepšování efektivnosti podniků. |
Strategie před technologií? | | Moderní řízení č.1, 9/1/2003 | |
Tři hlavní kroky plánu obratu firmy, která se dostala do krize. |
Strategické scénáře. | | Moderní řízení č.1, 9/1/2003 | |
Strategické scénáře dávají manažerům možnost kreativně se zamyslet nad budoucností, současnými trendy i nad nejistotami ohledně budoucího vývoje. |
Podnikové krize se přiznávají příliš pozdě. | | Moderní řízení č.1, 9/1/2003 | |
I když je krize zjištěna a vedením firmy přiznána, k restrukturalizaci dochází jen váhavě, příliš pomalu. Nejčastější věcné příčiny podnikových krizí. |
Co ukázal průzkum podnikatelů roku. | | Moderní řízení č.1, 9/1/2003 | |
Společnost Ernst and Young provedla průzkum mezi 460 podnikateli, kteří se v uplynulých čtyřech letech zúčastnili ve Velké Británii soutěže Podnikatel roku, organizované po celém světě společností Ernst and Young. |
Produktivní síla idejí. (Neviditelná konkurenční výhoda). | JIRÁSEK, Jaroslav | Moderní řízení č.1, 9/1/2003 | |
Tradiční manažerské úsloví 'Co nelze měřit, to nelze řídit'. Dnes je nutné učit se řídit i neměřitelné, neviditelné faktory, které rovněž patří k podnikovým aktivům. |