Počítadlo od od 1.9.2007
 |<<  <<  1 ...  680 ...  684  685  686  687  688  689  690  691  692  693  694  ... 700  ... 1643  >>  >>| 
Článek Autor Časopis  
Plachá hvězda Jana Brejchová.JIRKU, IrenaMladá fronta Dnes č.158, 9/7/2003
Profil herečky Jany Brejchové.
Ekonomika země tulipánů stagnuje.ŽÍDEK, LiborMezinárodní politika č.7, 7/2003
Ekonomický vývoj, výhled, míra nezaměstnanosti.
Diplomatické styky Svrchovaného řádu maltézských rytířů s Českou republikou.Mezinárodní politika č.7, 7/2003
Vztahy s Rakouskem - Uherskem, za Československa a s Českou republikou.
Jen neustálý přísun znalostí zajišťuje budoucnost.KADLEC, PetrHospodářské noviny č.155, 11/8/2003
Výhody integrovaného rozvojového programu.
Televizní čas podle evropského drobnohledu.KOURKZI, AliceStrategie č.9, 24/2/2003
V porovnání se západními zeměmi je podíl našich stanic na reklamě velmi vysoký..
Česká veřejnoprávní média jedou už dnes do Evropské unie.VŠETEČKOVÁ, VlaďkaStrategie č.12, 17/3/2003
Kampaň k referendu o vstupu ČR do EU.
Sociální odpovědnost firem.PAVLŮ, DušanStrategie č.6, 3/2/2003
Výzkum realizovaný agenturou Amasia ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur.
Marketingové vzdělávání podle CIMA.VARGOVÁ, RenátaStrategie č.6, 3/2/2003
Systém marketingového vzdělávání CIMA je na českém trhu již 10 let.
Marketing je multidisciplinární obor.VARGOVÁ, RenátaStrategie č.6, 3/2/2003
Rozhovor s ředitelkou Evropské marketingové komunikace Julií Ridsdale Saw.
Donuťte turisty utrácet více peněz.ŠMEJKAL, PavelModerní řízení č.6, 3/2/2003
Turistika v ČR.
Hlad po vzdělání teprve přijde.VARGOVÁ, RenátaStrategie č.6, 3/2/2003
Marketingové učení není snůška pouček, ale způsob myšlení.
Zakázané slovo marketing?VARGOVÁ, RenátaStrategie č.6, 3/2/2003
Marketing by měl být součást všeobecného vzdělání.
ISO 9000:2000 a firemní kultura.HAUSER, StanislavModerní řízení č.1, 9/1/2003
Jedním z nástrojů zvyšování efektivity firmy je i využívání tzv. procesního přístupu. Norma ISO 9000:2000 popisuje jednu z možností realizace.
Disciplína inovace.Moderní řízení č.1, 9/1/2003
Podle Petera Druckera je inovace specifickou funkcí podnikání a měla by být proto řízena jako jiné podnikové funkce.
Měření úspěšnosti Six Sigma.Moderní řízení č.1, 9/1/2003
Six Sigma je metodický, procesní přístup ke zlepšování efektivnosti podniků.
Strategie před technologií?Moderní řízení č.1, 9/1/2003
Tři hlavní kroky plánu obratu firmy, která se dostala do krize.
Strategické scénáře.Moderní řízení č.1, 9/1/2003
Strategické scénáře dávají manažerům možnost kreativně se zamyslet nad budoucností, současnými trendy i nad nejistotami ohledně budoucího vývoje.
Podnikové krize se přiznávají příliš pozdě.Moderní řízení č.1, 9/1/2003
I když je krize zjištěna a vedením firmy přiznána, k restrukturalizaci dochází jen váhavě, příliš pomalu. Nejčastější věcné příčiny podnikových krizí.
Co ukázal průzkum podnikatelů roku.Moderní řízení č.1, 9/1/2003
Společnost Ernst and Young provedla průzkum mezi 460 podnikateli, kteří se v uplynulých čtyřech letech zúčastnili ve Velké Británii soutěže Podnikatel roku, organizované po celém světě společností Ernst and Young.
Produktivní síla idejí. (Neviditelná konkurenční výhoda).JIRÁSEK, JaroslavModerní řízení č.1, 9/1/2003
Tradiční manažerské úsloví 'Co nelze měřit, to nelze řídit'. Dnes je nutné učit se řídit i neměřitelné, neviditelné faktory, které rovněž patří k podnikovým aktivům.
 |<<  <<  1 ...  680 ...  684  685  686  687  688  689  690  691  692  693  694  ... 700  ... 1643  >>  >>| 

 Tento web provozuje Regionální knihovna Karviná (c) 2005 Email: knihovna@rkka.cz