Moucha domácí - věrný průvodce člověka. | | 100+1 ZZy č.17, 9/2003 | |
Moucha domácí - fyzické vybavení, rozmnožování, přenášeč nemocí. |
Do Evropské unie přísnějším zákonem. | VACKOVÁ, Kristina | Strategie č.10, 3/3/2003 | |
ČR stojí před branou EU, začlenění znamená velké změny, které se projevují nejvíce na poli zákonů. |
Direct marketing na prahu EU. | VACKOVÁ, Kristina | Strategie č.10, 3/3/2003 | |
Téma Direct marketingu a EU. |
Abychom si rozuměli. | ŠMEJKAL, Pavel | Strategie č.10, 3/3/2003 | |
Kolik řečí znáš ... tolik řečníků si můžeš pozvat. |
Jak reagovat v potížích? | ŠMEJKAL, Pavel | Strategie č.10, 3/3/2003 | |
Sebedokonaleji připravená akce nemůže zabránit tomu, že se něco nenadále změní, nezvládne, pokazí. I na tyto eventuality je třeba ve scénáři akce myslet. |
Jak jsou řetězce vidět v médiích. | PROROK, Marek | Strategie č.10, 3/3/2003 | |
Obchod získává v našich i zahraničních médiích přibližně stejný zpravodajský podíl, 4 - 6% příspěvků o podnicích. |
Vítězný model budoucnosti: vícekanálová komunikace. | HOŘČICA, Jiří | Strategie č.19, 5/5/2003 | |
Finanční instituce musí mít stejnou komunikaci jako výrobci rychloobrátkového zboží. |
Víte, jak a za co platíte? | PERIČOVÁ, Stáňa | Strategie č.19, 5/5/2003 | |
Zadavatelé mají mnoho možností jak získat informace o cenách. |
V březnu internet bez bariér. | | Strategie č.11, 10/3/2003 | |
Šestý ročník projektu Březen - měsíc internetu nese podtitul Internet bez bariér, což koresponduje s vyhlášením Evropského roku osob se zdravotním postižením. |
Ano či ne. | KOPECKÝ, Ladislav | Strategie č.9, 24/2/2003 | |
Informační kampaň o vstupu ČR do EU před referendem. |
Jak podporovat zájem zaměstnanců o práci. | | Moderní řízení č.6, 12/6/2003 | |
Co může udělat manažer pro výkony a produktivitu lidí? |
Sportovní lekce v koučování manažerů. | | Moderní řízení č.6, 12/6/2003 | |
O koučování manažerů. |
Typologie poskytovatelů MBA vzdělávání v ČR. | KAŠÍK, Milan | Moderní řízení č.6, 12/6/2003 | |
Článek je sondou do široké nabídky manažerských škol v ČR i určitým návodem, jak se v ní orientovat při hledání studia MBA. |
Bruselské kladivo na spam. | ILIEV, Vladimír | Strategie č.31, 28/7/2003 | |
EU připomněla minulý týden členským státům, že do konce října 2003 musí vložit do svých legislativních systémů nové řízení, které by se mělo stát obranou proti nevyžádané elektronické poště. |
Teleshoppingový boom v ČT. | TÁCHA, Daniel | Strategie č.29, 14/7/2003 | |
Proč je teleshopping nesrovnatelně levnější než klasická reklama. |
Image státu z pohledu PR. | VERNER, Zdenek | Strategie č.26, 23/6/2003 | |
Pro utváření image státu je asi nejpodstatnější Corporate Culture. |
'Made in EU' by mělo úspěšným českým výrobcům pomoci. | VARGOVÁ, Renáta | Strategie č.24, 9/6/2003 | |
V Praze se počtvrté konal mezinárodní marketingový kongres. |
Živý odkaz Dalea Carnegieho. | | Moderní řízení č.7, 10/7/2003 | |
Carnegie je považován za otce amerického pozitivizmu. Na trhu působí personálně - poradenská a vzdělávací společnost Dale Carnegie již od začátku 90. let jako odnož celosvětové organizace. |
Ještě jednou na téma gender gap in management. | MOTEJZÍKOVÁ, Eva | Moderní řízení č.7, 10/7/2003 | |
Snahy o odstranění rozdílů pohlaví a o rovnoprávné postavení žen v managementu sílí na obou stranách oceánu. |
Nové trendy v dozorčích radách. | | Moderní řízení č.7, 10/7/2003 | |
Riziko ručení a diskuse o Corporate Governance zvyšují v Německu tlak na dozorčí rady. To se už začíná projevovat : jsou profesionálnější, ale zajistit plnou transparentnost se ještě nedaří. |