Co mohou a nemohou farmaceuti na internetu? | WINTER, Filip | Strategie č.14, 31/3/2003 | |
Jak ovlivnila novela zákona č. 40/1995 Sb. o regulaci reklamy, účinná od června 2002, zveřejňování informací o lécích na internetu? Článek formuluje pravidla pěti základních způsobů komunikace prostřednictvím internetu. |
Vynález lékárníka Nestlé snížil dětskou úmrtnost. | VARGOVÁ, Renáta | Strategie č.14, 31/3/2003 | |
U zrodu koncernu byl objev kojenecké výživy na bázi sušeného mléka. |
Vytlačí internet tištěné noviny? | COUFALOVÁ, Martina | Strategie č.14, 31/3/2003 | |
Vydavatelé deníků platí a čekají na zlatou éru zpravodajských serverů. |
Řekněte své ženě, zeleninu denně! | TÁCHA, Daniel | Strategie č.14, 31/3/2003 | |
Z historie reklamy, před rokem 1989. |
Kde sedí film. | ČERNÝ, Pavel | Strategie č.16, 14/4/2003 | |
Malá exkurze do míst, kde se koncentruje český filmový průmysl. |
Je libo databázi všech anglicky mluvících manažerů? | PIXOVÁ, Lenka | Strategie č.16, 14/4/2003 | |
Londýnský veletrh mapoval trendy v oblasti databází a digitální komunikace. |
Reklamní textil : klienti žádají kvalitu a originalitu. | ŠMEJKAL, Pavel | Strategie č.16, 14/4/2003 | |
Potisk a výšivka se stále častěji umisťují na značkové výrobky. |
Rande s multimediální vizí. | COUFALOVÁ, Martina | Strategie č.16, 14/4/2003 | |
'Monitory na noze' rostou jako houby po dešti. |
CRM ve skutečném zákaznickém životě. | | Strategie č.10, 3/3/2003 | |
CRM je fenomén konce 20. století, úspěšně pokračují ve
21. století. |
Komerční call centra zažívají boom. | KUČERA, Pavel | Strategie č.10, 3/3/2003 | |
Telemarketingové služby jako svoji podnikatelskou činnost poskytují společnosti označované jako call centra. |
E-mail marketing pomůže zvýšit účinnost. | KUDRNOVÁ, Libuše | Strategie č.10, 3/3/2003 | |
E-mailing je vhodným doplňkem reklamy i ostatních forem přímého marketingu. |
Marketingem na direkt. | TÁCHA, Daniel | Strategie č.10, 3/3/2003 | |
Jeden z nejperspektivnějších marketingových oborů - direct marketing. |
Co se smí a co se nesmí s osobními údaji? | VACKOVÁ, Kristina | Strategie č.10, 3/3/2003 | |
S jakými osobními údaji lze pracovat? |
Export odolává světové stagnaci. | HORSKÁ, Helena | č.26, 26/6/2003 | |
Česká republika. Export odolává světové stagnaci. |
Kdo si dojde pro podporu. | HÁCHOVÁ, Kateřina | č.26, 26/6/2003 | |
Zákoník práce. Pravidla hmotného zabezpečení uchazečů o zaměstnání. |
Pro banky se chystají nová pravidla. | SCHWEIGELOVÁ, Dana | č.26, 26/6/2003 | |
Basel II. a právní rizika. Nový návrh Basilejského výboru pro bankovní dohled má výrazně snížit rizika v podnikání bank. |
Zachovejme investiční pobídky. | HAVELKA, Jan Amos | č.426, 26/6/2003 | |
Státní pomoc. Jen nízké daně k přilákání zahraničních investorů nestačí, musíme využívat širší škálu pobídek. |
Strach ze zdražování není na místě. | SKOŘEPA, Michal | č.26, 26/6/2003 | |
Ceny a vstup do Evropské unie. Rozdíl cenových hladin u nás a v Evropské unii se bude odbourávat postupně, strach z rychlého zdražování není namístě. |
Produktivita a mzdy. | NEUMAIER, Ivan - NEUMAIEROVÁ, Inka | č.26, 26/6/2003 | |
Analýza průmyslu. Produktivita práce a mzda. Produktivita práce se díký nízkým úrokům zlepšila, ale málo. |
Všelék asi ne, šance určitě. | LUKÁŠ, Zdeněk - WOKOUN, René | č.26, 26/6/2003 | |
Strukturální pomoc Evropské unie - průmysl a podnikání. Peníze z Bruselu může do Moravskoslezského kraje přinést jen ucelená koncepce rozvoje. Hotových projektů je minimum, říká ředitel Agentury pro regionální rozvoj Ostrava Petr Czekaj. |