Počítadlo od od 1.9.2007
 |<<  <<  1 ...  660 ...  668  669  670  671  672  673  674  675  676  677  678  ... 680  ... 1643  >>  >>| 
Článek Autor Časopis  
Co mohou a nemohou farmaceuti na internetu?WINTER, FilipStrategie č.14, 31/3/2003
Jak ovlivnila novela zákona č. 40/1995 Sb. o regulaci reklamy, účinná od června 2002, zveřejňování informací o lécích na internetu? Článek formuluje pravidla pěti základních způsobů komunikace prostřednictvím internetu.
Vynález lékárníka Nestlé snížil dětskou úmrtnost.VARGOVÁ, RenátaStrategie č.14, 31/3/2003
U zrodu koncernu byl objev kojenecké výživy na bázi sušeného mléka.
Vytlačí internet tištěné noviny?COUFALOVÁ, MartinaStrategie č.14, 31/3/2003
Vydavatelé deníků platí a čekají na zlatou éru zpravodajských serverů.
Řekněte své ženě, zeleninu denně!TÁCHA, DanielStrategie č.14, 31/3/2003
Z historie reklamy, před rokem 1989.
Kde sedí film.ČERNÝ, PavelStrategie č.16, 14/4/2003
Malá exkurze do míst, kde se koncentruje český filmový průmysl.
Je libo databázi všech anglicky mluvících manažerů?PIXOVÁ, LenkaStrategie č.16, 14/4/2003
Londýnský veletrh mapoval trendy v oblasti databází a digitální komunikace.
Reklamní textil : klienti žádají kvalitu a originalitu.ŠMEJKAL, PavelStrategie č.16, 14/4/2003
Potisk a výšivka se stále častěji umisťují na značkové výrobky.
Rande s multimediální vizí.COUFALOVÁ, MartinaStrategie č.16, 14/4/2003
'Monitory na noze' rostou jako houby po dešti.
CRM ve skutečném zákaznickém životě.Strategie č.10, 3/3/2003
CRM je fenomén konce 20. století, úspěšně pokračují ve 21. století.
Komerční call centra zažívají boom.KUČERA, PavelStrategie č.10, 3/3/2003
Telemarketingové služby jako svoji podnikatelskou činnost poskytují společnosti označované jako call centra.
E-mail marketing pomůže zvýšit účinnost.KUDRNOVÁ, LibušeStrategie č.10, 3/3/2003
E-mailing je vhodným doplňkem reklamy i ostatních forem přímého marketingu.
Marketingem na direkt.TÁCHA, DanielStrategie č.10, 3/3/2003
Jeden z nejperspektivnějších marketingových oborů - direct marketing.
Co se smí a co se nesmí s osobními údaji?VACKOVÁ, KristinaStrategie č.10, 3/3/2003
S jakými osobními údaji lze pracovat?
Export odolává světové stagnaci.HORSKÁ, Helena č.26, 26/6/2003
Česká republika. Export odolává světové stagnaci.
Kdo si dojde pro podporu.HÁCHOVÁ, Kateřina č.26, 26/6/2003
Zákoník práce. Pravidla hmotného zabezpečení uchazečů o zaměstnání.
Pro banky se chystají nová pravidla.SCHWEIGELOVÁ, Dana č.26, 26/6/2003
Basel II. a právní rizika. Nový návrh Basilejského výboru pro bankovní dohled má výrazně snížit rizika v podnikání bank.
Zachovejme investiční pobídky.HAVELKA, Jan Amos č.426, 26/6/2003
Státní pomoc. Jen nízké daně k přilákání zahraničních investorů nestačí, musíme využívat širší škálu pobídek.
Strach ze zdražování není na místě.SKOŘEPA, Michal č.26, 26/6/2003
Ceny a vstup do Evropské unie. Rozdíl cenových hladin u nás a v Evropské unii se bude odbourávat postupně, strach z rychlého zdražování není namístě.
Produktivita a mzdy.NEUMAIER, Ivan - NEUMAIEROVÁ, Inka č.26, 26/6/2003
Analýza průmyslu. Produktivita práce a mzda. Produktivita práce se díký nízkým úrokům zlepšila, ale málo.
Všelék asi ne, šance určitě.LUKÁŠ, Zdeněk - WOKOUN, René č.26, 26/6/2003
Strukturální pomoc Evropské unie - průmysl a podnikání. Peníze z Bruselu může do Moravskoslezského kraje přinést jen ucelená koncepce rozvoje. Hotových projektů je minimum, říká ředitel Agentury pro regionální rozvoj Ostrava Petr Czekaj.
 |<<  <<  1 ...  660 ...  668  669  670  671  672  673  674  675  676  677  678  ... 680  ... 1643  >>  >>| 

 Tento web provozuje Regionální knihovna Karviná (c) 2005 Email: knihovna@rkka.cz