Počítadlo od od 1.9.2007
 |<<  <<  1 ...  660 ...  667  668  669  670  671  672  673  674  675  676  677  ... 680  ... 1643  >>  >>| 
Článek Autor Časopis  
Nezaměstnanost - chronická nemoc Evropské unie?ZUKAL, JiříStrategie č.18, 2/5/2003
Ukazatele nezaměstnanosti v zemích EU.
EURO a občané, společná ústava členských států.ZUKAL, JiříVeřejná správa č.19, 9/5/2003
Orgány EU velmi pozorně sledují názory občanů členských zemí.
Spolupráce veřejného a soukromého sektoru.KRCZMÁŘOVÁ, EvaVeřejná správa č.19, 9/5/2003
konference Public private Partnership - PPP 2003.
Osm měsíců po povodni.Veřejná správa č.19, 9/5/2003
Městská knihovna v Praze po povodni.
Práce doma: motorem je vývoj IT, brzdou nedůvěra.VARGOVÁ, RenátaStrategie č.20, 12/5/2003
Podle výzkumu firmy Logica CMG mnoho velkých západoevropských firem stále zaměstnancům práci z domova nebo z terénu.
Jídlo na rok za nové logo.ŠMEJKAL, PavelStrategie č.20, 12/5/2003
Ministerstvo chce udělovat značku kvality vybraným potravinám.
Sociální kampaně jako systém.HANKOVÁ, JelenaStrategie č.17, 22/4/2003
V USA má sociální reklama dlouhou tradici.
Sociální marketing se má čile k světu.PAVLŮ, DušanStrategie č.17, 22/4/2003
Podíl nekomerčních komunikací postupně roste.
Větší svoboda při tvorbě sociální reklamy.VŠETEČKOVÁ, VlaďkaStrategie č.17, 22/4/2003
V kampaních pro bono nejde o okamžité řešení, ale o předání poselství, které u příjemce vyvolá pocit spoluzodpovědnosti.
Březen - měsíc internetu se rekordně vyznamenal.Strategie č.17, 22/4/2003
Rekordní návštěvnost zaznamenal v březnu český internet.
I pro zboží na pultech platí : zákazník je pán.VARGOVÁ, RenátaStrategie č.17, 22/4/2003
Letošní fórum o merchandisingu se zaměřilo na efektivitu prodeje z regálu.
Knižní trh nemá na reklamu.VARGOVÁ, RenátaStrategie č.8, 17/2/2003
Šanci na přežití mají jen silní knihkupci.
Mobilní marketing čeká přílivovou vlnu.ILIEV, VladimírStrategie č.8, 17/2/2003
Mobilní marketing, jehož evropský nástup začal zhruba před třemi lety v SRN a ve Velké Británii, už dorazil i k nám.
Česká republika nebo Česko? Česká republika i Česko.VARGOVÁ, RenátaStrategie č.15, 7/4/2003
S logem Česka se v praxi setkáváme málokdy a Česká centrála obchodního ruchu nyní přišla s novým logem, s nímž se vrací k názvu Česká republika.
Konference jako zdroj inspirace.ŠMEJKAL, PavelStrategie č.7, 3/2/2003
Již podeváté se v brně jednalo o rozvoji obchodu.
Jak vytvořit dotazník.TOMEK, IvanStrategie č.7, 3/2/2003
Jak tedy nejlépe postavit dotazník pro marketingový výzkum?
Klíč k úspěšnému veletrhu : Znát názory návštěvníků.ŠMEJKAL, PavelStrategie č.13, 24/3/2003
Výstavní ankety a průzkumy jsou cenným informačním zdrojem.
Přímý marketing láme rekordy.VARGOVÁ, RenátaStrategie č.18, 28/4/2003
Monitorované výdaje v oblasti direct marketingu mezi lety 1999 - 2000 vzrostly v Západní Evropě přibližně o desetinu.
Padnou další bariéry.ČERNÝ, PavelStrategie č.13, 24/3/2003
PR agentury se připravují na rozšíření EU.
Jak správně počítat na tiskovém trhu?KRUPKA, JaroslavStrategie č.13, 24/3/2003
Deníky a časopisy v roce 2002.
 |<<  <<  1 ...  660 ...  667  668  669  670  671  672  673  674  675  676  677  ... 680  ... 1643  >>  >>| 

 Tento web provozuje Regionální knihovna Karviná (c) 2005 Email: knihovna@rkka.cz