Počítadlo od od 1.9.2007
 |<<  <<  1 ...  660  661  662  663  664  665  666  667  668  669  670  671  ... 680  ... 1643  >>  >>| 
Článek Autor Časopis  
Poteče software jako voda z kohoutku.HAPGOOD, FredBusiness World č.9, 9/2003
Ziskové utility, lokální utility, dlouhodobé efekty utility computingu, přetrvávající problémy a transakce.
Jak si vedly telekomunikační firmy.SOUSTRUŽNÍK, J. - OPPITZOVÁ, J. - JEDLIČKA, P.Business World č.9, 9/2003
Struktura tržeb se mění, Eurotel pod lupou, T-mobile zvýšil tržby, ale zisk šel dolů. Oskar v černých číslech.
Rekordně nízké úrokové sazby.DUFEK, PetrBusiness World č.9, 9/2003
Úrokové sazby - jejich snižování a proč se vlastně snižují. Průměrné úrokové sazby v tabulce.
Ze století páry k informační společnosti.VOIGTS, RichardBusiness World č.9, 9/2003
Proč a za jakými cíli vzniklo MI ČR. Jaké má pravomoci a povinnosti. Rozhovor s Danou Bérovou, náměstkyní ministra informatiky Vladimíra Mlynáře.
Yahoo, Google a ti druzí.HOUSER, PavelBusiness World č.9, 9/2003
Jak se daří portálům podnikat.
Efektivní cesta ke službám.PŘIBYL, TomášBusiness World č.9, 9/2003
Co je to vlastně portál, dělení portálů - spotřebitelské, zákaznické, podnikové, portály veřejné správy. Jak se tvoří portál. další rozvoj portálů.
Webové portály.DADÁK, JakubBusiness World č.9, 9/2003
Co je to portál, pro práci se službami, blána do podniku - podnikový portál, obchod od A do Z. Komunikace přes portál, budoucnost portálů.
Od informačního portálu k podnikovému.MLEJSKÝ, PetrBusiness World č.9, 9/2003
Jak a proč portály vznikly, rozcestník typu vyhledávače není portál, jaké jsou hlavní vlastnosti portálů, jak se portály tvoří, k čemu podnikové portály slouží.
PEVNÍ versus MOBILNÍ.RUŠČÁKOVÁ, DagmarBusiness World č.9, 9/2003
Propojovací ceny mezi pevnými a mobilními sítěmi - konflikt - vyšetřuje Úřad pro ochranu hospodářské soutěže. O co vlastně jde operátorům, stav před rokem 2001, rok 2001, spor o GSM brány, vyrovnanost cen, co si myslí mobilní operátoři, současná situace. Časový harmonogram jednání o propojení sítí.
Hračky - 'in' je dřevo.ŠLINGEROVÁ, SimonaModerní obchod č.9, 9/2003
Druhy hraček, testování a certifikace hraček. Kontrola hraček Českou obchodní inspekcí. Trendem je dřevo.
Vánoce svědčí splátkovému prodeji.KLÁNOVÁ, EvaModerní obchod č.9, 9/2003
Velikost trhu splátkového prodeje, nákup na splátky podle distribučních kanálů.
Energetický štítek.KRIVOŠÍK, JurajModerní obchod č.9, 9/2003
Zákon vyžaduje používání energetických štítků, přidělování energetických tříd.
Spotřebitelé si ztěžují, inspekce kontroluje.FLÉGLOVÁ, MiroslavaModerní obchod č.9, 9/2003
Prodej nepotravinářského sortimentu a jeho nejčastější nedostatky očima České obchodní inspekce. Nejčastější stížnosti na prodej hyper a supermarketech. Činnost ČOI v číslech.
Právo a dobré mravy.ŠŤASTNÝ, DavidModerní obchod č.9, 9/2003
Smluvní pokuta.
On-line obchod v USA.Moderní obchod č.9, 9/2003
Elektronický obchod v USA.
Plánování poptávky.Moderní obchod č.9, 9/2003
Jak se plánuje poptávka.
Český med zárukou kvality.DRÁBOVÁ, AlenaModerní obchod č.9, 9/2003
Spotřeba a produkce, složení medu, chráněná značka 'Český med', soutěž o nejlepší medovinu, zkušenosti prodejců.
Sladíme méně.DRÁBOVÁ, AlenaModerní obchod č.9, 9/2003
Sladidla nejen pro diabetiky, spotřeba a pokles spotřeby v ČR - regulační opatření, zásoby a dovoz, ceny a spotřeba, co se změní se stupem do EU.
Čaj a káva v roli konkurentů.CHADIMOVÁ, MarcelaModerní obchod č.9, 9/2003
Káva a čaj - objemy prodejů kávy a čaje. Kterým druhům kávy nebo čaje dávají zákazníci přednost,
Lidl v Evropě a v Česku.Moderní obchod č.9, 9/2003
Diskonty Lidl v Evropě (země, hrubý obrat, počet prodejen, vstup do země), základní informace o společnosti Lidl. Jak na novou konkurenci.
 |<<  <<  1 ...  660  661  662  663  664  665  666  667  668  669  670  671  ... 680  ... 1643  >>  >>| 

 Tento web provozuje Regionální knihovna Karviná (c) 2005 Email: knihovna@rkka.cz