Poteče software jako voda z kohoutku. | HAPGOOD, Fred | Business World č.9, 9/2003 | |
Ziskové utility, lokální utility, dlouhodobé efekty utility computingu, přetrvávající problémy a transakce. |
Jak si vedly telekomunikační firmy. | SOUSTRUŽNÍK, J. - OPPITZOVÁ, J. - JEDLIČKA, P. | Business World č.9, 9/2003 | |
Struktura tržeb se mění, Eurotel pod lupou, T-mobile zvýšil tržby, ale zisk šel dolů. Oskar v černých číslech. |
Rekordně nízké úrokové sazby. | DUFEK, Petr | Business World č.9, 9/2003 | |
Úrokové sazby - jejich snižování a proč se vlastně snižují. Průměrné úrokové sazby v tabulce. |
Ze století páry k informační společnosti. | VOIGTS, Richard | Business World č.9, 9/2003 | |
Proč a za jakými cíli vzniklo MI ČR. Jaké má pravomoci a povinnosti. Rozhovor s Danou Bérovou, náměstkyní ministra informatiky Vladimíra Mlynáře. |
Yahoo, Google a ti druzí. | HOUSER, Pavel | Business World č.9, 9/2003 | |
Jak se daří portálům podnikat. |
Efektivní cesta ke službám. | PŘIBYL, Tomáš | Business World č.9, 9/2003 | |
Co je to vlastně portál, dělení portálů - spotřebitelské, zákaznické, podnikové, portály veřejné správy. Jak se tvoří portál. další rozvoj portálů. |
Webové portály. | DADÁK, Jakub | Business World č.9, 9/2003 | |
Co je to portál, pro práci se službami, blána do podniku - podnikový portál, obchod od A do Z. Komunikace přes portál, budoucnost portálů. |
Od informačního portálu k podnikovému. | MLEJSKÝ, Petr | Business World č.9, 9/2003 | |
Jak a proč portály vznikly, rozcestník typu vyhledávače není portál, jaké jsou hlavní vlastnosti portálů, jak se portály tvoří, k čemu podnikové portály slouží. |
PEVNÍ versus MOBILNÍ. | RUŠČÁKOVÁ, Dagmar | Business World č.9, 9/2003 | |
Propojovací ceny mezi pevnými a mobilními sítěmi - konflikt - vyšetřuje Úřad pro ochranu hospodářské soutěže. O co vlastně jde operátorům, stav před rokem 2001, rok 2001, spor o GSM brány, vyrovnanost cen, co si myslí mobilní operátoři, současná situace. Časový harmonogram jednání o propojení sítí. |
Hračky - 'in' je dřevo. | ŠLINGEROVÁ, Simona | Moderní obchod č.9, 9/2003 | |
Druhy hraček, testování a certifikace hraček. Kontrola hraček Českou obchodní inspekcí. Trendem je dřevo. |
Vánoce svědčí splátkovému prodeji. | KLÁNOVÁ, Eva | Moderní obchod č.9, 9/2003 | |
Velikost trhu splátkového prodeje, nákup na splátky podle distribučních kanálů. |
Energetický štítek. | KRIVOŠÍK, Juraj | Moderní obchod č.9, 9/2003 | |
Zákon vyžaduje používání energetických štítků, přidělování energetických tříd. |
Spotřebitelé si ztěžují, inspekce kontroluje. | FLÉGLOVÁ, Miroslava | Moderní obchod č.9, 9/2003 | |
Prodej nepotravinářského sortimentu a jeho nejčastější nedostatky očima České obchodní inspekce. Nejčastější stížnosti na prodej hyper a supermarketech. Činnost ČOI v číslech. |
Právo a dobré mravy. | ŠŤASTNÝ, David | Moderní obchod č.9, 9/2003 | |
Smluvní pokuta. |
On-line obchod v USA. | | Moderní obchod č.9, 9/2003 | |
Elektronický obchod v USA. |
Plánování poptávky. | | Moderní obchod č.9, 9/2003 | |
Jak se plánuje poptávka. |
Český med zárukou kvality. | DRÁBOVÁ, Alena | Moderní obchod č.9, 9/2003 | |
Spotřeba a produkce, složení medu, chráněná značka 'Český med', soutěž o nejlepší medovinu, zkušenosti prodejců. |
Sladíme méně. | DRÁBOVÁ, Alena | Moderní obchod č.9, 9/2003 | |
Sladidla nejen pro diabetiky, spotřeba a pokles spotřeby v ČR - regulační opatření, zásoby a dovoz, ceny a spotřeba, co se změní se stupem do EU. |
Čaj a káva v roli konkurentů. | CHADIMOVÁ, Marcela | Moderní obchod č.9, 9/2003 | |
Káva a čaj - objemy prodejů kávy a čaje. Kterým druhům kávy nebo čaje dávají zákazníci přednost, |
Lidl v Evropě a v Česku. | | Moderní obchod č.9, 9/2003 | |
Diskonty Lidl v Evropě (země, hrubý obrat, počet prodejen, vstup do země), základní informace o společnosti Lidl. Jak na novou konkurenci. |