Počítadlo od od 1.9.2007
 |<<  <<  1 ...  620 ...  624  625  626  627  628  629  630  631  632  633  634  ... 640  ... 1643  >>  >>| 
Článek Autor Časopis  
Principy řízení IT v praxi.Moderní řízení č.7, 12/7/2004
Autoři zjišťovali důvod, proč nákladní investice do IT a jejich používání většinou neplní očekávání vedení firem.
Trend : interaktivní e-marketing.FROULÍK, RadekModerní řízení č.7, 12/7/2004
Přednosti e-marketingu, podmínky rozvoje e-marketingu.
Co ohrožuje internetové firmy.Moderní řízení č.7, 12/7/2004
Nedávno byly zveřejněny výsledky britského průzkumu, podle něhož mnozí lidé bezstarostně prozrazují své osobní informace a stávají se tak snadným cílem pro rostoucí vlnu informací internetové kriminality.
Záludnosti e-mailové komunikace.HYNEK, JiříModerní řízení č.7, 12/7/2004
80% manažerů a podnikatelů je přesvědčeno, že pro obchodní komunikaci je e-mail hodnotnějším médiem než telefon.
Kompetence v managementu.MEDZIHORSKÝ, ŠtefanModerní řízení č.7, 12/7/2004
To, co dnes firmy nejvíc potřebují, jsou kompetentní pracovníci.
Absentismus a prezentismus.Moderní řízení č.7, 12/7/2004
V podnicích se uplatňují nejrůznější programy na podporu zdraví zaměstnanců, které mají snížit míru absence.
Vyhodnocujete přínosy podnikového vzdělávání?KUCHARČÍKOVÁ, AlžbětaModerní řízení č.7, 12/7/2004
O investicích do vzdělávání v podniku.
Zdraví manažerů ve světle průzkumu.Moderní řízení č.7, 12/7/2004
Studie 'Management času a vyváženost pracovního a soukromého života topmanažerů'.
Trojúhelník manažerského stresu.Moderní řízení č.7, 12/7/2004
Manažerská práce je velmi náročná a stresující. Manažer proto potřebuje vědět, co stres vyvolává a jak lze se stresem efektivně zacházet.
Management stresu.Moderní řízení č.7, 12/7/2004
Jak předejít stresu.
Syndrom vyhoření - noční můra manažera.Moderní řízení č.7, 12/7/2004
Příčiny, příznaky a jak řešit stav vyhoření.
Tajemství manažerské komunikace.ČAKRT, MichalModerní řízení č.7, 12/7/2004
Na nedostatky v komunikaci si stěžují nadřízení i podřízení.
Síla otázek.Moderní řízení č.7, 12/7/2004
Kdo se naučí klást správné otázky, má v rukou mocný nástroj vedení lidí.
Interpersonální styl učitelů : teorie, diagnostika.MAREŠ, JiříPedagogika č.2, 0/2004
Přehledová studie sestává z pěti částí.
Továrna zítřka musí být 'změnyschopná'.Moderní řízení č.10, 6/10/2004
Výrobní podniky dnes pracují v podmínkách trvalých a těžko předvídatelných změn. Reakcí dynamických výrobních podniků je decentralizace a modulární koncepce.
EQ: zkušenosti z praxe.Moderní řízení č.7, 12/7/2004
Empatie, intuice a vědomí sebe sama - to jsou tři prvky kompetence dobrého vůdcovství, které je potřeba cvičit a rozvíjet.
Cesta trvalého úspěchu.Moderní řízení č.7, 12/7/2004
Tyto čtyři kategorie tvoří základní strukturu toho, co lidé od úspěchu chtějí, aby z něj měli potěšení. Jen úspěch, který obsáhne všechny tyto kategorie, člověka obohacuje a je trvalý.
Psychologická smlouva a řízení projektů.Moderní řízení č.7, 12/7/2004
Psychologická smlouva je pojem vzešlý ze snahy vytvořit takové pracovní prostředí mezi vedoucími a podřízenými, které výrazně zvyšuje pravděpodobnost vzniku pracovní angažovanosti zaměstnanců.
Problém pana Pozitivního.Moderní řízení č.7, 12/7/2004
V čase, kdy se schyluje k velkým rozhodnutím, je realismus mnohem užitečnější než rozzářený optimismus.
Práce a budování vztahů pokračují i u oběda.Moderní řízení č.7, 12/7/2004
Společný oběd je ve skutečnosti místem, kde se sdílejí zkušenosti a poskytují zcela zdarma konzultace a kde se někdy dokonce i úspěšně řeší technické i lidské problémy.
 |<<  <<  1 ...  620 ...  624  625  626  627  628  629  630  631  632  633  634  ... 640  ... 1643  >>  >>| 

 Tento web provozuje Regionální knihovna Karviná (c) 2005 Email: knihovna@rkka.cz