Principy řízení IT v praxi. | | Moderní řízení č.7, 12/7/2004 | |
Autoři zjišťovali důvod, proč nákladní investice do IT a jejich používání většinou neplní očekávání vedení firem. |
Trend : interaktivní e-marketing. | FROULÍK, Radek | Moderní řízení č.7, 12/7/2004 | |
Přednosti e-marketingu, podmínky rozvoje e-marketingu. |
Co ohrožuje internetové firmy. | | Moderní řízení č.7, 12/7/2004 | |
Nedávno byly zveřejněny výsledky britského průzkumu, podle něhož mnozí lidé bezstarostně prozrazují své osobní informace a stávají se tak snadným cílem pro rostoucí vlnu informací internetové kriminality. |
Záludnosti e-mailové komunikace. | HYNEK, Jiří | Moderní řízení č.7, 12/7/2004 | |
80% manažerů a podnikatelů je přesvědčeno, že pro obchodní komunikaci je e-mail hodnotnějším médiem než telefon. |
Kompetence v managementu. | MEDZIHORSKÝ, Štefan | Moderní řízení č.7, 12/7/2004 | |
To, co dnes firmy nejvíc potřebují, jsou kompetentní pracovníci. |
Absentismus a prezentismus. | | Moderní řízení č.7, 12/7/2004 | |
V podnicích se uplatňují nejrůznější programy na podporu zdraví zaměstnanců, které mají snížit míru absence. |
Vyhodnocujete přínosy podnikového vzdělávání? | KUCHARČÍKOVÁ, Alžběta | Moderní řízení č.7, 12/7/2004 | |
O investicích do vzdělávání v podniku. |
Zdraví manažerů ve světle průzkumu. | | Moderní řízení č.7, 12/7/2004 | |
Studie 'Management času a vyváženost pracovního a soukromého života topmanažerů'. |
Trojúhelník manažerského stresu. | | Moderní řízení č.7, 12/7/2004 | |
Manažerská práce je velmi náročná a stresující. Manažer proto potřebuje vědět, co stres vyvolává a jak lze se stresem efektivně zacházet. |
Management stresu. | | Moderní řízení č.7, 12/7/2004 | |
Jak předejít stresu. |
Syndrom vyhoření - noční můra manažera. | | Moderní řízení č.7, 12/7/2004 | |
Příčiny, příznaky a jak řešit stav vyhoření. |
Tajemství manažerské komunikace. | ČAKRT, Michal | Moderní řízení č.7, 12/7/2004 | |
Na nedostatky v komunikaci si stěžují nadřízení i podřízení. |
Síla otázek. | | Moderní řízení č.7, 12/7/2004 | |
Kdo se naučí klást správné otázky, má v rukou mocný nástroj vedení lidí. |
Interpersonální styl učitelů : teorie, diagnostika. | MAREŠ, Jiří | Pedagogika č.2, 0/2004 | |
Přehledová studie sestává z pěti částí. |
Továrna zítřka musí být 'změnyschopná'. | | Moderní řízení č.10, 6/10/2004 | |
Výrobní podniky dnes pracují v podmínkách trvalých a těžko předvídatelných změn. Reakcí dynamických výrobních podniků je decentralizace a modulární koncepce. |
EQ: zkušenosti z praxe. | | Moderní řízení č.7, 12/7/2004 | |
Empatie, intuice a vědomí sebe sama - to jsou tři prvky kompetence dobrého vůdcovství, které je potřeba cvičit a rozvíjet. |
Cesta trvalého úspěchu. | | Moderní řízení č.7, 12/7/2004 | |
Tyto čtyři kategorie tvoří základní strukturu toho, co lidé od úspěchu chtějí, aby z něj měli potěšení. Jen úspěch, který obsáhne všechny tyto kategorie, člověka obohacuje a je trvalý. |
Psychologická smlouva a řízení projektů. | | Moderní řízení č.7, 12/7/2004 | |
Psychologická smlouva je pojem vzešlý ze snahy vytvořit takové pracovní prostředí mezi vedoucími a podřízenými, které výrazně zvyšuje pravděpodobnost vzniku pracovní angažovanosti zaměstnanců. |
Problém pana Pozitivního. | | Moderní řízení č.7, 12/7/2004 | |
V čase, kdy se schyluje k velkým rozhodnutím, je realismus mnohem užitečnější než rozzářený optimismus. |
Práce a budování vztahů pokračují i u oběda. | | Moderní řízení č.7, 12/7/2004 | |
Společný oběd je ve skutečnosti místem, kde se sdílejí zkušenosti a poskytují zcela zdarma konzultace a kde se někdy dokonce i úspěšně řeší technické i lidské problémy. |