Počítadlo od od 1.9.2007
 |<<  <<  1 ...  510 ...  512  513  514  515  516  517  518  519  520  521  522  ... 530  ... 1643  >>  >>| 
Článek Autor Časopis  
Kongresy a incentivy budou levnější, ale zábavnější.ULRYCH, Petr ManuelC.O.T. business č., 4/2006
Kongresová a incentivní turistika, kongresy, incentivy. Lázeňské produkty, SPA, brainstorming. Meetcentives, concentives.
Jiná země, jiný mrav: Finsko.GULLOVÁ, SoňaC.O.T. business č., 5/2006
Obchodní jednání - Finsko. Mentalita,
Zvýšení ochrany mzdových nároků zaměstnance.JOUZA, LadislavPrávní rádce č.3, 0/2006
Platnost zákona č.118/2000 o ochraně zaměstnanců při platební neschopnosti zaměstnavatele. Postup zaměstnance, návrh na prohlášení konkursu.
Co nového u CZeCOTů.PECHANEC, VítC.O.T. business č., 5/2006
CZeCOT - celostatní databanka akcí. Mentální mapy.
Jihočeský kraj v heslech a číslech.VALÁŠEK, DeanC.O.T. business č., 5/2006
Jihočeský kraj - turistický ruch, zajímavosti, informace.
Euro: ano, ale kdy?PROUZA, TomášC.O.T. business č., 5/2006
Přijetí eura v ČR.
Subjektivní zdraví: současný stav poznatků a výsledky dvou českých studií.ŠOLCOVÁ, I. - KEBZA, V.Československá psychologie č., 1/2006
Subjektivní zdraví - ukazatel zdravotního stavu člověka. Subjektivní a objektivní zdraví.
Čím dál více kuřáků chce přesta.Moderní obchod č., 1/2006
Kouření a kuřáci v ČR. Výsledky šetření 'Vývoj prevalence kuřáctví v dospělé populaci ČR 2004'.
Potraviny po 'evropsku'.ŠŤASNÝ, DavidModerní obchod č., 1/2006
Zákon o potravinách a tabákových výrobcích. Zákonné povinnosti, balení potravin, označování potravin, doložka o uznávání.
Category management: řešení inovací.HANDZELOVÁ, EvženieModerní obchod č., 1/2006
Category management - řešení inovací.
Státní podpora inovací.VLČKOVÁ, IrenaModerní obchod č., 1/2006
Státní podpora inovací. Inovace v obchodní činnosti. Inovace - maloobchodní mix.
Manuál využití POP prostředků.Moderní obchod č., 1/2006
Manuál využití POP prostředků v maloobchodních řetězcel.
Praha a Středočeský kraj.Moderní obchod č., 1/2006
Praha a Středočeský kraj - obyvatelstvo, nezaměstnanost, obchodní síť, hypermarkety, nákupní centra.
Co můžeme v obchodě očekávat v roce 2006?KRÁSNÝ, TomášModerní obchod č., 1/2006
Obchod v ČR. Kupní síla českých zákazníků.
Kam míří retailové bankovnictví.Bankovnictví č.4, 21/4/2006
Souhrn nejzajímavějších trendů z různých studií. Přednosti retailové banky a bankovnictví v blízké budoucnosti.
Dítě je stále náročnější spotřebitel.ŠLINGEROVÁ, SimonaModerní obchod č., 2/2006
Nákupy pro děti. Průzkum GfK Baby Panel.
Pracovní úrazy.ŠŤASNÝ, DavidModerní obchod č., 2/2006
Pracovní úrazy. Základní ustanovení zákona, jak předejít ohrožení zdraví, povinnosti zaměstnavatele. Ochranné pracovní prostředky, povinnosti při pracovních úrazech, práva a povinnosti zaměstnanců.
Efekty státní podpory podniků.ZEMPLINEROVÁ, AlenaPolitická ekonomie č.2, 0/2006
Forma pomoci státu, zdůvodnění veřejné podpory vybraných podniků.
Desetina světové populace nakupuje on-line.Moderní obchod č., 2/2006
Nákupy on-line. Pololetní světová on-line spotřebitelská studie společnosti ACNielsen.
Category management - interně ceněné know-how.HANDZELOVÁ, EvženieModerní obchod č., 2/2006
Category management (CM).
 |<<  <<  1 ...  510 ...  512  513  514  515  516  517  518  519  520  521  522  ... 530  ... 1643  >>  >>| 

 Tento web provozuje Regionální knihovna Karviná (c) 2005 Email: knihovna@rkka.cz