Počítadlo od od 1.9.2007
 |<<  <<  1 ...  500 ...  504  505  506  507  508  509  510  511  512  513  514  ... 520  ... 1643  >>  >>| 
Článek Autor Časopis  
Země se hněvá.100+1 ZZy č.15, 17/7/2006
Klimatické změny, přírodní katastrofy. Geologické pochody uvnitř naší planety.
Tajemství klenby.100+1 ZZy č.15, 17/7/2006
Způsob jakým byly stavěny kamenné klenby gotických katedrál.
Ďábelská krása.100+1 ZZy č.15, 17/7/2006
Kočky, pohled do historie, kočka lovec, středověk a novověk, umělci a kočky, plemena.
Stolování se smrtí.100+1 ZZy č.15, 17/7/2006
Jak bojovat s alergií na arašídy a ořechy.
Istanbul - evropská kulturní metropole.100+1 ZZy č.15, 17/7/2006
Turecká metropole, kulturní život, historie.
Kulaté výročí.100+1 ZZy č.15, 17/7/2006
První výročí kdy byl naklonován první savec v historii. Ovečka Dolly.
Nejstarší minerály světa.100+1 ZZy č.16, 31/7/2006
Zirkony - náhrada diamantů.
Stovky plemen, jeden předek.100+1 ZZy č.16, 31/7/2006
Psí plemena,mýty a legendy,vady a nedostatky.
MARCONI, telegraf a rozhlas.100+1 ZZy č.16, 31/7/2006
Historie a zrod telegrafu a rozhlasu.
Keltové v austrálii.100+1 ZZy č.16, 31/7/2006
Historie Keltů v austrálii.
Jak pracují teroristé.100+1 ZZy č.16, 31/7/2006
Technicky vyzbrojený nepřítel, plány a odhady. Internet prostředek teroristů.
Tajemné kruhy v obilí.100+1 ZZy č.16, 31/7/2006
Stoletá záhada, věda a podvody, kde je pravda.
Nejdražší značky mají americké firmy.HUDEMA.MarekHospodářské noviny č.145, 28/7/2006
Nejcennější světové značky.
Letos by se mohlo víc lidí narodit než zemřít.VAŠEK, Petr - SLÁMA,OndřejHospodářské noviny č.145, 28/7/2006
Demografický vývoj v České republice.
Česko stále čeká solidní růst.LAVIČKA,VáclavHospodářské noviny č.138, 19/7/2006
Hospodářský profil nových zemí EU(StředníEvropa a baltská trojka).
Knihovna je o prázdninách uzavřenaKarvinsko č., 11/7/2006
Regionální knihovna Karviná - Nové Město.
Teroriské: psychologie nesmiřitelných.SMOLÍK, JosefPsychologie dnes č.7, 20/6/2006
Jak vypadá terorista. Skupinová dynamika teroristické skupiny, motivy k páchání teroristických činů.
Novodobá reklama hledá svůj smysl.ROZBOŘIL, ZbyněkPsychologie dnes č.4, 28/3/2006
Vliv reklamy. Češi a reklama v roce 2005.
Společný základ daně manželů.SEDLÁKOVÁ, EvaPrávní rádce č., 2/2006
Vzor s komentářem.
...A nejlepší manažeři zhodnotili za rok majetek klientů až o 48 procent.Hospodářské noviny č.66, 3/4/2006
Nejlepší manažeři korunových fondů v České republice.
 |<<  <<  1 ...  500 ...  504  505  506  507  508  509  510  511  512  513  514  ... 520  ... 1643  >>  >>| 

 Tento web provozuje Regionální knihovna Karviná (c) 2005 Email: knihovna@rkka.cz