Počítadlo od od 1.9.2007
 |<<  <<  1 ...  480 ...  487  488  489  490  491  492  493  494  495  496  497  ... 500  ... 1643  >>  >>| 
Článek Autor Časopis  
S managementem České televize nejsou problémy.BÍNA, MichaelStrategie č.6, 5/2/2007
Rozhovor. Strategie České televize.
Poslanec navrhuje více reklamy v ČT.PROVAZNÍK, JosefStrategie č.6, 5/2/2007
Česká televize od letošního roku může vysílat reklamu pouze do půl procenta vysílacího času. Návrat jednoprocentní kvóty ale není úplně vyloučen.
Léčba závislostí v USA.ŠOLC, VladislavPsychologie dnes č.1, 20/12/2006
Užívání drog v USA. Drogové spektrum v USA a ČR. Týmová práce- význam pro léčbu.
Banka filmů: filmfootage.NĚMCOVÁ, LenkaStrategie č.6, 5/2/2007
Tvůrci reklamních spotů využívá služeb mediabank.
Okultismus aneb Když zvítězí dítě v nás.KUNEŠ, DavidPsychologie dnes č.1, 20/12/2006
Vliv esoteriků a okultistů na člověka.
O lidi nad padesát je zas zájem.KALÁB, MartinHospodářské noviny č.56, 20/3/2007
Vývoj nezaměstnanosti v Česku. Populační věková struktura a perspektivy.
Do rozhlasové reklamy se vrací humor.BERGER, MarekStrategie č.5, 29/1/2007
Rozhlasový trh. Reklama.
Výnosné myšlenky, které přinášejí zisk.BÍNA, L. MichaelStrategie č.5, 29/1/2007
Rozhovor. Zlepšení odměňování reklamních agentur.
Obchodní řetězce výrazně zvýšily výdaje na TV reklamu.Strategie č.5, 29/1/2007
Tvrdší konkurenční boj o českého zákazníka.
Knihkupci vymýšlejí na internetu nové strategie.LOHNISKÝ, JakubStrategie č.4, 22/1/2007
Obliba nákupu přes internet, výběr realizátora, knihy na síti, pohled nakladatelství.
SOS chce u reklamy delší promlčecí dobu.WEBEOVÁ, AdrianaStrategie č.4, 22/1/2007
Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) tvrdí, že se Česká pojišťovna v roce 2000-2001 zřejmě dopouštěla klamavé reklamy u zákona o regulaci reklamy, který stanovuje tříletou promlčecí lhůtu.
Boj o dálniční billboardy přiostřuje.LIBORA, PavelStrategie č.4, 22/1/2007
Dálniční billboardy, zrušení, efektivnost, jak to vidí provozovatelé.
Jsou jiní - co s nimi ?Psychologie dnes č.1, 20/12/2006
Problematika soužití, vztahů odlišných národností v České republice. Nízká znalost tradic imigrantů. Počet žadatelů o azyl v ČR, počet udělených azylů. Co s sebou přináší soužití různých kultur?
Zázrak se nekoná.BAUTZOVÁ, Libuše - KORBEL, Petr č.11, 15/3/2007
České aerolinie. ČSA. Doprava letecká
Co přinese revize cenových indexů?HRONOVÁ, Stanislava - HINDLS, Richard č.11, 15/3/2007
Český statistický úřad aktualizoval dosud platné cenové indexy. Problém valorizace.
Nejvýkonnějším městem světa je Tokio.LAVIČKA, VáclavHospodářské noviny č.55, 19/3/2007
Hospodářsky nejsilnější velkoměsta světa.
Jak proti nízkonákladovým konkurentům.Harvard Business ReviewModerní řízení č.3, 9/3/2007
Podniky, na které zaútočí nízkonákladoví konkurenti mají pouze tři možnosti, jak se bránit: zaútočit, obtížně koexistovat nebo se stát též nízkonákladovými.
Také řešíte návratnost investic do znalostí?Harvard Business ReviewModerní řízení č.3, 9/3/2007
Mnohé podniky se snaží kalkulovat a zjišťovat návratnost investic do znalostí. Většinou neúspěšně.
Prokletí znalostí.Harvard Business ReviewModerní řízení č.3, 9/3/2007
Mnoho rozumných strategií neuspěje jen proto, že je vedoucí pracovníci formulují v obecném jazyce.
Růst prostřednictvím aliancí.Io new managementModerní řízení č.3, 9/3/2007
Růst firmy se děje převážně prostřednictvím organického růstu nebo akcizicemi. Možnost využít aliance se neprávem zanedbává.
 |<<  <<  1 ...  480 ...  487  488  489  490  491  492  493  494  495  496  497  ... 500  ... 1643  >>  >>| 

 Tento web provozuje Regionální knihovna Karviná (c) 2005 Email: knihovna@rkka.cz