S managementem České televize nejsou problémy. | BÍNA, Michael | Strategie č.6, 5/2/2007 | |
Rozhovor. Strategie České televize. |
Poslanec navrhuje více reklamy v ČT. | PROVAZNÍK, Josef | Strategie č.6, 5/2/2007 | |
Česká televize od letošního roku může vysílat reklamu pouze do půl procenta vysílacího času. Návrat jednoprocentní kvóty ale není úplně vyloučen. |
Léčba závislostí v USA. | ŠOLC, Vladislav | Psychologie dnes č.1, 20/12/2006 | |
Užívání drog v USA. Drogové spektrum v USA a ČR. Týmová práce- význam pro léčbu. |
Banka filmů: filmfootage. | NĚMCOVÁ, Lenka | Strategie č.6, 5/2/2007 | |
Tvůrci reklamních spotů využívá služeb mediabank. |
Okultismus aneb Když zvítězí dítě v nás. | KUNEŠ, David | Psychologie dnes č.1, 20/12/2006 | |
Vliv esoteriků a okultistů na člověka. |
O lidi nad padesát je zas zájem. | KALÁB, Martin | Hospodářské noviny č.56, 20/3/2007 | |
Vývoj nezaměstnanosti v Česku. Populační věková struktura a perspektivy. |
Do rozhlasové reklamy se vrací humor. | BERGER, Marek | Strategie č.5, 29/1/2007 | |
Rozhlasový trh. Reklama. |
Výnosné myšlenky, které přinášejí zisk. | BÍNA, L. Michael | Strategie č.5, 29/1/2007 | |
Rozhovor. Zlepšení odměňování reklamních agentur. |
Obchodní řetězce výrazně zvýšily výdaje na TV reklamu. | | Strategie č.5, 29/1/2007 | |
Tvrdší konkurenční boj o českého zákazníka. |
Knihkupci vymýšlejí na internetu nové strategie. | LOHNISKÝ, Jakub | Strategie č.4, 22/1/2007 | |
Obliba nákupu přes internet, výběr realizátora, knihy na síti, pohled nakladatelství. |
SOS chce u reklamy delší promlčecí dobu. | WEBEOVÁ, Adriana | Strategie č.4, 22/1/2007 | |
Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) tvrdí, že se Česká pojišťovna v roce 2000-2001 zřejmě dopouštěla klamavé reklamy u zákona o regulaci reklamy, který stanovuje tříletou promlčecí lhůtu. |
Boj o dálniční billboardy přiostřuje. | LIBORA, Pavel | Strategie č.4, 22/1/2007 | |
Dálniční billboardy, zrušení, efektivnost, jak to vidí provozovatelé. |
Jsou jiní - co s nimi ? | | Psychologie dnes č.1, 20/12/2006 | |
Problematika soužití, vztahů odlišných národností v České republice. Nízká znalost tradic imigrantů. Počet žadatelů o azyl v ČR, počet udělených azylů. Co s sebou přináší soužití různých kultur?
|
Zázrak se nekoná. | BAUTZOVÁ, Libuše - KORBEL, Petr | č.11, 15/3/2007 | |
České aerolinie. ČSA. Doprava letecká |
Co přinese revize cenových indexů? | HRONOVÁ, Stanislava - HINDLS, Richard | č.11, 15/3/2007 | |
Český statistický úřad aktualizoval dosud platné cenové indexy. Problém valorizace. |
Nejvýkonnějším městem světa je Tokio. | LAVIČKA, Václav | Hospodářské noviny č.55, 19/3/2007 | |
Hospodářsky nejsilnější velkoměsta světa. |
Jak proti nízkonákladovým konkurentům. | Harvard Business Review | Moderní řízení č.3, 9/3/2007 | |
Podniky, na které zaútočí nízkonákladoví konkurenti mají pouze tři možnosti, jak se bránit: zaútočit, obtížně koexistovat nebo se stát též nízkonákladovými. |
Také řešíte návratnost investic do znalostí? | Harvard Business Review | Moderní řízení č.3, 9/3/2007 | |
Mnohé podniky se snaží kalkulovat a zjišťovat návratnost investic do znalostí. Většinou neúspěšně. |
Prokletí znalostí. | Harvard Business Review | Moderní řízení č.3, 9/3/2007 | |
Mnoho rozumných strategií neuspěje jen proto, že je vedoucí pracovníci formulují v obecném jazyce. |
Růst prostřednictvím aliancí. | Io new management | Moderní řízení č.3, 9/3/2007 | |
Růst firmy se děje převážně prostřednictvím organického růstu nebo akcizicemi. Možnost využít aliance se neprávem zanedbává. |