Daňový kolotoč. | ŽIŽKA, Jan | Euro č.13, 26/3/2007 | |
Topolánkova koaliční vláda se chystá na rozhodující bitvu. |
Tibetské Švýcarsko. | ŠLÉGL, Jiří | Lidé a země č.4, 27/3/2007 | |
Existuje i jiný Tibet, než jaký ho známe: zelený, s množstvím řek i hlubokých kaňonů a místy subtropický. |
Džípy útočí na Ukrajině. | HNYKOVÁ, Kamila | Lidé a země č.4, 27/3/2007 | |
Na Ukrajině můžete náklaďákem nebo džípem projet celou hřebenovku národního parku. Šok z agresivního turistického průmyslu ze Zakarpatské Ukrajiny a hor Krymu. |
Vzkříšení na Amorgosu. | KULHÁNEK, Petr | Lidé a země č.4, 27/3/2007 | |
Třicet kilometrů dlouhý, úzký ostrov s neřístupnými útesy na východní straně a se zátokami, plážemi a nekolika shluky modro-bílých stavení na straně západní. Takový je řecký Amorgos. |
Živé skanzeny Indonésie. | RYVOLOVÁ, Saša | Lidé a země č.4, 27/3/2007 | |
Dokument z odlehlé oblasti Indonésie v osadě Luba na ostrově Flores. |
V sedle zasněženým Zaré. | PAVELKA, Jan | Lidé a země č.4, 27/3/2007 | |
Dokument ze severního Afghanistánu. |
Klikatou cestou zlata. | MYKISKA, Martin | Lidé a země č.4, 27/3/2007 | |
Rozlehlá údolí, různé druhy nejdivočejších biotopů Jižní Ameriky - to vše je oblast kolem městečka Sorato na dně údolí, kde začíná Camino del Oro, Stezka zlata. |
Banát jako ze starých obrazů. | DOUKOPILA, Ivo | Lidé a země č.4, 27/3/2007 | |
V létě roku 1828 se vypravili dva průzkumníci z řad těch, kteří se chystali odejít za lepším z Čech až do rumunského Banátu. V tomto místě vzniklo dvanáct českých osad. |
Do hlubin Kostarické džungle. | | Lidé a země č.4, 27/3/2007 | |
Čtení, zážitky, fakta, tipy, informace, fotografie |
Batak a tak. | | Lidé a země č.4, 27/3/2007 | |
Výprava do Severní Sumatry za Batackým národem. Ukázka místní kultury, tradičních zvyků a rituálů. |
Sdružení za reklamu v ČT chce přimět sněmovnu ke změně zákona. | WEBER, Štefan | Strategie č.12, 19/3/2007 | |
Bojovníci za chování reklamy na veřejnoprávní české televizi se rozhodli svou snahu institucionalizovat. |
Nepříjená pravda o kontextové reklamě. | NĚMEC, Petr | Strategie č.8, 19/2/2007 | |
Model kontextové reklamy a nákupního chování. |
Český televizní trh má potíže. | PROVAZNÍK, Josef | Strategie č.8, 19/2/2007 | |
Situace na televizním trhu. |
Zlatá vejce. | ŠPERKOVÁ, Marcela Alföldi | Euro č.12, 19/3/2007 | |
Studie společnosti Kienbaum potvrzuje raketový růst manažerských platů v Česku. |
Kde zítra opravdu znamená včera. | BÍNA, L. Michael | Strategie č.8, 19/2/2007 | |
Nové trendy, produkty, aplikace a dravý nástup 'mobilní zábavy'. |
Proměny postojů české veřejnosti k reklamě. | | Strategie č.8, 19/2/2007 | |
Přesycení reklamou. Intenzita reklamy v médiích. |
Je reklama součástí našeho života a co od ní očekáváme? | | Strategie č.8, 19/2/2007 | |
Strategie sleduje aktuální vývoj nálad a přání spotřebitelů na sledování reklamy. |
Marketing je především analýza trhu, reklama je až druhotná. | | Strategie č.7, 12/2/2007 | |
Rozhovor. Marketing, reklama. |
Televizi v mobilu brání zákon. | PROVAZNÍK, Josef | Strategie č.7, 12/2/2007 | |
Licence vysílání... |
Sociální gerontologie je disciplína s budoucností. | ŠIKLOVÁ, Jiřina | Psychologie dnes č.1, 20/12/2006 | |
Experimentální gerontologie zasahuje oblast politiky, zdravotníky, pojišťovny, farmaceuty, módní návrháře, odborníky v oblasti psychologie a jn.Věk člověka se stává hlavním diferenciačním kritériem pro celé oblasti.
Velká budoucnost oboru. |