Kyberšikana: ubližování bez hranic. | MACHÁČKOVÁ, Pavla | Psychologie dnes č.9, 4/9/2007 | |
Zneužívání informačních komunikačních technologíí
k cílenému anonymnímuzastrašování a ubližování obětí.
Podoby kyberšikany na základních školách. |
Efektivní protidrogová prevence. | KRAMULOVÁ, | Psychologie dnes č.9, 4/9/2007 | |
Úloha rodičů v protidrogové prevenci. |
Negramotní ve věci vlastního zdraví. | ZVÍROTSKÝ, Michal | Psychologie dnes č.9, 4/9/2007 | |
Definice, typy a cíle zdravotní gramotnosti
Odpovědnost za vlastní zdraví v rukou každého jedince. |
Mladí bez práce. | PATOČKA, Otakar | Psychologie dnes č.9, 4/9/2007 | |
Mladí nezaměstnaní ve světle statistik a průzkůmů.
Jak se dá žít bez práce,motivace. |
Evropa stárne, senioři napínají sociální síť. | SLÁDEK, Jiří | Hospodářské noviny č.183, 20/9/2007 | |
Stárnoucí svět. Demografické tabulky. |
Tajemná Francie. | | 100+1 ZZy č.17, 13/8/2007 | |
Menhiry, viklany, posvátné stromy a další tajemná místa. |
Příjmy z kapitálového majetku. | SEDLÁKOVÁ, Eva | Poradce č.1, 0/2008 | |
Příjmy z kapitálového majetku. Podíly na zisku. Podíly se zisku tichého společníka. Úroky z ůvěrů, půjček a vkladů. Přijmy z dluhopisu. |
Smluvní holding - právní, účetní a daňové aspekty. | NOCAR, Josef | Poradce č.1, 0/2008 | |
Smluvní holding - právní, účetní a daňové aspekty. Oblast účetnictví a daní. Řídící a řízená společnost bez mimo stojících společníků. |
Krácení DPH. | BENDA, Václav | Poradce č.1, 0/2008 | |
Krácení DPH. Výpočet ročního koeficientu. |
DPH ve zdravotnické a lázeňské péči. | BENDA, Václav | Poradce č.1, 0/2008 | |
DPH ve zdravotnické a lázeňské péči. Vymezení daňových subjektů a jejich registrace. |
Zákon o ochraně zaměstnanců při platební neschopnosti zaměstnavatele. | JOUZA, Ladislav | Poradce č.1, 0/2008 | |
Zákon o ochraně zaměstnanců při platební neschopnosti zaměstnavatele. Odstupné, zdové nároky. Skončení pracovního poměru. |
Mycím prostředkům vládnou značky. | HŘÍBAL, Petr | Regal č.9, 9/2007 | |
Mezi spotřebiteli ČR stoupá zájem o univerzální čistící prostředky. Uklízet mohou i alergici. |
Maso nejlépe čerstvé s benefitem. | | Regal č.9, 9/2007 | |
Biomaso zapadá do životního stylu. Novinky podporují ochutnávky a soutěže. ČR pro maso nejraději do malých prodejen. |
Budoudnost biopotravin není zelená , je růžová. | HŘÍBAL, Petr | Regal č.9, 9/2007 | |
Budousnost biopotravin. Český trh biopotravin prochází obdobím nástupu privátních bio značek. Biopotenciál je potřeba prodat. |
Vánoce začínají čím dál dříve. | | Regal č.9, 9/2007 | |
Vánoční svátky. Hlouběji do kapsy si šáhne každý. Stále vysoký podíl lokálních značek. Slevy nejsou všechno. Roste poptávka po premiovém zboží.
|
Maloobchodní spotřebitelské trhy v Číně. | | Regal č.9, 9/2007 | |
Asijské obchodní centra. Trhy v Číně. Maloobchodní a spotřební řetězce v Asii. |
Originální článek a klišé v reklamě. | | Regal č.9, 9/2007 | |
Klišé v reklamě. Využití sémiotiky je jedním ze základních předpokladů úspěšné reklamní tvorby. Komunikační zrůdnosti. |
Tlak na Čínu sílí. | OKLEŠŤKOVÁ, Ivana | č.26, 28/6/2007 | |
Problematika čínského exportu do zahraničí. Hrozící sankce od EU a USA. |
100 miliard ročně pro dopravu?. | | č.26, 28/6/2007 | |
Konference o dopravní infrastruktuře. Problematiky stavby silnic a dálnic. |
Jsem hračička. | BLUMA, Aleš | č.26, 28/6/2007 | |
Rozhovor s nositelem Nobelovy ceny za fyziku Theodorem W. Häntschem. |