Počítadlo od od 1.9.2007
 |<<  <<  1 ...  370 ...  373  374  375  376  377  378  379  380  381  382  383  ... 390  ... 1643  >>  >>| 
Článek Autor Časopis  
Náhrada mzdy za dočasnou pracovní neschopnost.Zrutský, JaromírPrávní rádce č.5, 28/5/2009
Od 1.1.2009 - platnost nového zákona o nemocenském pojištění. Vysvětleni, postupy.
Základní školy hodnotily přechod na ŠVP převážně kladně, avšak potýkaly se s finMARTINEC, Lubomír, KAŠPAROVÁ, VendulaUčitelské noviny č.13, 31/3/2009
Celkové hodnocení prvního roku výuky podle ŠVP. Oblasti problémů při realizaci reformy. Pohled na uplatňování nových metod práce.
Budeme mít v mateřských školách muže?.ŠTEFFLOVÁ, JaroslavaUčitelské noviny č.13, 31/3/2009
České školství a role můžu jako pedagogů. Jak se stát učitelem v mateřince.
Změna platových tarifů nepedagogických pracovníků škol a školských zařízení.Učitelské noviny č.14, 7/4/2009
Informace MŠMT k změně, která platí od 1. dubna 2009.
Střediska volného času přecházejí z krajů na města.DOUBRAVA, LukášUčitelské noviny č.14, 7/4/2009
Problematika domů dětí a mládeže a středisek volného času. Výhody a nevýhody převodu institucí na města.
Vzdělávat se společně, nebo odděleně?.ŠVANCAR, RadmilUčitelské noviny č.14, 7/4/2009
Společné vzdělávání nadprůměrně nadaných a průměrných žáků.
Nejvíce bruselských peněz nyní obdrží pedagogika a psychologie.DOUBRAVA, LukášUčitelské noviny č.15, 14/4/2009
Objem podpory humanitním a společenskovědním oborům z prostředků Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost. Rozdělení financí do oborů.
Interaktivní metody diskuze ve společenskovědních předmětech.HOMEROVÁ, MarieUčitelské noviny č.16, 21/4/2009
Metody skupinové komunikace. Panelová diskuze, sympozium, debata. Řešení diskuzí.
Přechod nájmu bytu.Lužná , RomanaPrávní rádce č.5, 28/5/2009
Problematika nájmu bytu, družstevní ,státní byt a jiné varianty řešení.
Žáci se sociálním znevýhodněním.ŠVANCAR, RadmilUčitelské noviny č.16, 21/4/2009
Výsledky analýzy MŠMT. Rešení problému nerovnosti.
Šedá integrace dětem neprospívá.ŠVANCAR, RadmilUčitelské noviny č.17, 28/4/2009
Kvantitativní analýza individuálního přístupu k dětem a transformace zvláštních škol.
Kdo nese odpovědnost za chování žáků?.ŠTEFFLOVÁ, JaroslavaUčitelské noviny č.17, 20/4/2009
Závěry z konference Asociace pedagogů základního školství. Chování žáků a jejich proměny.
Z analýzy individuálního přístupu pedagogů k žákům se speciálními vzdělávacími pUčitelské noviny č.18, 5/5/2009
Analýza týmu společnosti Člověk v tísni.
Jak může pomoci metodik prevence.ŠVANCAR, RadmilUčitelské noviny č.18, 5/5/2009
Chování žáků na základních školách se zhoršuje. Pozice preventisty ve školství.
Transformace VOŠ nejdřív za dva roky.HUSNÍK, PetrUčitelské noviny č.18, 5/5/2009
Legislativní ukotvení sektoru vyšších odborních škol. Příprava zákona o terciárním vzdělávání.
Co všechno poznamená slučování škol.ŠTEFFLOVÁ, JaroslavaUčitelské noviny č.18, 5/5/2009
Důvody spojení škol. Výhody a nevýhody slučování škol.
Rozvoj kritického myšlení ve výuce společenskovědních předmětů.HOMEROVÁ, MarieUčitelské noviny č.19, 12/5/2009
Kritické myšlení - řešení aktuálního problému, příklady a konkrétní témata pro výuku.
Mít kde být - šance v nízkoprahovém klubu.ŠVANCAR, RadmilUčitelské noviny č.19, 12/5/2009
Služby 'nízkoprahový klub' - záchytný bod na cestě dítěte do výchovného ústavu.
Průběžné hodnocení škol: Nové přijímací řízení je mizerné.HUSNÍK, PetrUčitelské noviny č.19, 12/5/2009
Obavy z nového modelu příjímacího řízení postaveném na třech přihláškách se na školách potvrzují.
Vzdělanostní dráhy a vzdělanostní šance romských žákyň a žáků základních škol vUčitelské noviny č.20, 19/5/2009
Základní východiska studia a její obsahový záběr. Příčiny a projevy vzdělanostních nerovností. Analýza vzdělávacích drah dětí.
 |<<  <<  1 ...  370 ...  373  374  375  376  377  378  379  380  381  382  383  ... 390  ... 1643  >>  >>| 

 Tento web provozuje Regionální knihovna Karviná (c) 2005 Email: knihovna@rkka.cz