HR musí objevit své zákazníky. | | Moderní řízení č.2, 20/2/2009 | |
Názory manažeru na HR. Požadavky zákazníků, průzkum funkcí HR. Lidské zdroje. |
Charakteristiky týmové spolupráce. | HORVÁTHOVÁ, Petra | Moderní řízení č.2, 20/2/2009 | |
Fáze týmové práce, budování týmu, úspěšnost týmu, kritické faktory, standard IIP. |
Jemné sítě inovační spolupráce. | | Moderní řízení č.2, 20/2/2009 | |
Metodický rámec. Čtyři typy spolupráce na inovacích. |
Strategie pro těžké časy. | ŠMÍDA, Filip | Moderní řízení č.2, 20/2/2009 | |
Světovou ekonomikou zmítá finanční krize, která tvrdě dopadá na mnoho podniků po celém světě a některým hrozí až zánikem. Základní předpoklady podníkání. |
Český management překonává krizi. | SOUČEK, Zdeněk | Moderní řízení č.2, 20/2/2009 | |
Vznik krize, zázračné metody, příprava na nastupující krizi. Strategie firmy. |
Web 2.0 ve veřejné knihovně, aneb veřejná knihovna2.0. | Čech, Martin | Duha č.2, 2/2009 | |
Proč Web 2.0?
Obecné vymezení Knihovny 2.0(Library 2.0).Principy, pilíře modelu veřejné knihovny 2.0. |
Pákistán: jaderná velmoc bojující s islámskými radikály. | Kotrbáček, Pavel | Mezinárodní politika č.7, 7/2009 | |
Pákistán a jeho vztahy s Talibánem.Význam Pákistánu , její vlády pro úspěšnost spojeneckých jednotek. |
Politika českého nezájmu aneb Rekviem za české předsednictví. | Drulák, Petr | Mezinárodní politika č.7, 7/2009 | |
Bilance českého předsednictví. |
Postih počítačové kriminality podle nového trestního zákona. | Sokol, Tomáš | Právní rádce č.7, 23/7/2009 | |
Nová právní úprava počítačové kriminality. |
Hodnota zákazníka. | LEJNAROVÁ, Šárka | Moderní řízení č.1, 23/1/2009 | |
Hodnota zákazníka. Stavíme na budoucí hodnotě zákazníka. Životní cyklus klienta. Strategie pro tvorbu hodnoty zákazníka. |
Týmy a týmová spolupráce. | HORVÁTHOVÁ, Petra | Moderní řízení č.1, 23/1/2009 | |
Efektivní pracovní tým, druhy týmu, složení a velikost týmu, role v týmu, ideální tým. |
Jak reagovat na finanční krizi. | PITRA, Zbyněk | Moderní řízení č.1, 23/1/2009 | |
Současná finanční krize, která rychle přerůstá v krizi hospodářskou, zastihla většinu podnikatelksých subjektů zcela nepřipravených. Budoucnost managementu. Cesta k dlouhodobé prosperitě, manažerské lekce, změna modelu podnikání. |
Podnikat jako družstvo je výhodné. | Jiří Němeček | Profit č.10, 9/3/2009 | |
Stát by měl v dohledné době krize zrušit zátěže pro podnikatele nad rámec vyžadovaný Evropskou unií a pomoct podnikům v přístupu k provoznímu kapitálu. |
Místo je tu pro všechny. | Jiří Němeček | Profit č.10, 9/3/2009 | |
Rusko, Vietnam, Indie či Mexiko a Brazílie - to jsou teritoria, kde i v době světové hospodářské recese mohou české firmy najít odbyt pro své výrobky. |
Mnoho povyku kvůli chodníku. | Marcela Honsová | Profit č.9, 2/3/2009 | |
Za stav chodníků budou zodpovídat jen jejich vlastníci. Obce či kraje, které jsou proti škodě způsobené třetím osobám pojištěny, převezmou odpovědnost za zranění chodců na mokrém listí nebo zmrzlém sněhu. |
Tvrdé normy škodí ekologii. | Jiří Němeček | Profit č.9, 2/3/2009 | |
Podnikatelé i obce varují stát, že odpadové hospodářství v Česku směřuje ke krachu. Návrhy změn z ministerstva životního prostředí prý krizi neřeší, naopak ji mohou prohloubit. |
Soukromý kapitál jako žlutý anděl. | Martina Martinovičová | Profit č.9, 2/3/2009 | |
Fondy zaměřené na private equity investice by v době krize mohly pomoci menším a středním firmám s dočasným nedostatkem peněz. Mohl by jejich prostřednictvím firmám pomoci i stát? |
Klíč k úspěchu při realizaci strategie. | | Moderní řízení č.1, 23/1/2009 | |
Výzkumy ukazují, že podniků se nedaří realizovat jejich strategické záměry, protože se vrhají přímo na strukturální reorganizaci a zanedbávají přitom ty oblasti, které mají na efektivitu největší vliv, a sice rozhodovací práva a informační toky, jak dokládají i konkrétní příklady z korporátní praxe. |
Skrytá rizika inovačního podnikání. | RANOCHOVÁ, Denisa | Moderní řízení č.1, 23/1/2009 | |
Inovace jsou rizikovým byznysem pro lidi, kteří se nebojí změn a mají rádi nové výzvy. Nejenom začínající podnikatelé, ale i zaběhnuté společnosti vlastnící zajímavý inovační nápad se mohou setkat s překážkami při jejich realizaci v praxi. |
Velké nebo malé inovace? | | Moderní řízení č.1, 23/1/2009 | |
V době, kdy by se podniky měly orientovat na velké a slibné inovace, jsou zaujaty spíše malými inovacemi, které jen zřídkakdy generují růst. To způsobuje zpožďování inovačních projektů, stres a neschopnost dosahovat výnosů. Velké inovace jsou zase příliš riskantní. Řešení tohoto dilematu nabízí management rizika v inovačním portfoliu. |