Počítadlo od od 1.9.2007
 |<<  <<  1 ...  340 ...  350  351  352  353  354  355  356  357  358  359  360  ... 370  ... 1643  >>  >>| 
Článek Autor Časopis  
HR musí objevit své zákazníky.Moderní řízení č.2, 20/2/2009
Názory manažeru na HR. Požadavky zákazníků, průzkum funkcí HR. Lidské zdroje.
Charakteristiky týmové spolupráce.HORVÁTHOVÁ, PetraModerní řízení č.2, 20/2/2009
Fáze týmové práce, budování týmu, úspěšnost týmu, kritické faktory, standard IIP.
Jemné sítě inovační spolupráce.Moderní řízení č.2, 20/2/2009
Metodický rámec. Čtyři typy spolupráce na inovacích.
Strategie pro těžké časy.ŠMÍDA, FilipModerní řízení č.2, 20/2/2009
Světovou ekonomikou zmítá finanční krize, která tvrdě dopadá na mnoho podniků po celém světě a některým hrozí až zánikem. Základní předpoklady podníkání.
Český management překonává krizi.SOUČEK, ZdeněkModerní řízení č.2, 20/2/2009
Vznik krize, zázračné metody, příprava na nastupující krizi. Strategie firmy.
Web 2.0 ve veřejné knihovně, aneb veřejná knihovna2.0.Čech, MartinDuha č.2, 2/2009
Proč Web 2.0? Obecné vymezení Knihovny 2.0(Library 2.0).Principy, pilíře modelu veřejné knihovny 2.0.
Pákistán: jaderná velmoc bojující s islámskými radikály.Kotrbáček, PavelMezinárodní politika č.7, 7/2009
Pákistán a jeho vztahy s Talibánem.Význam Pákistánu , její vlády pro úspěšnost spojeneckých jednotek.
Politika českého nezájmu aneb Rekviem za české předsednictví.Drulák, PetrMezinárodní politika č.7, 7/2009
Bilance českého předsednictví.
Postih počítačové kriminality podle nového trestního zákona.Sokol, TomášPrávní rádce č.7, 23/7/2009
Nová právní úprava počítačové kriminality.
Hodnota zákazníka.LEJNAROVÁ, ŠárkaModerní řízení č.1, 23/1/2009
Hodnota zákazníka. Stavíme na budoucí hodnotě zákazníka. Životní cyklus klienta. Strategie pro tvorbu hodnoty zákazníka.
Týmy a týmová spolupráce.HORVÁTHOVÁ, PetraModerní řízení č.1, 23/1/2009
Efektivní pracovní tým, druhy týmu, složení a velikost týmu, role v týmu, ideální tým.
Jak reagovat na finanční krizi.PITRA, ZbyněkModerní řízení č.1, 23/1/2009
Současná finanční krize, která rychle přerůstá v krizi hospodářskou, zastihla většinu podnikatelksých subjektů zcela nepřipravených. Budoucnost managementu. Cesta k dlouhodobé prosperitě, manažerské lekce, změna modelu podnikání.
Podnikat jako družstvo je výhodné.Jiří NěmečekProfit č.10, 9/3/2009
Stát by měl v dohledné době krize zrušit zátěže pro podnikatele nad rámec vyžadovaný Evropskou unií a pomoct podnikům v přístupu k provoznímu kapitálu.
Místo je tu pro všechny.Jiří NěmečekProfit č.10, 9/3/2009
Rusko, Vietnam, Indie či Mexiko a Brazílie - to jsou teritoria, kde i v době světové hospodářské recese mohou české firmy najít odbyt pro své výrobky.
Mnoho povyku kvůli chodníku.Marcela HonsováProfit č.9, 2/3/2009
Za stav chodníků budou zodpovídat jen jejich vlastníci. Obce či kraje, které jsou proti škodě způsobené třetím osobám pojištěny, převezmou odpovědnost za zranění chodců na mokrém listí nebo zmrzlém sněhu.
Tvrdé normy škodí ekologii.Jiří NěmečekProfit č.9, 2/3/2009
Podnikatelé i obce varují stát, že odpadové hospodářství v Česku směřuje ke krachu. Návrhy změn z ministerstva životního prostředí prý krizi neřeší, naopak ji mohou prohloubit.
Soukromý kapitál jako žlutý anděl.Martina MartinovičováProfit č.9, 2/3/2009
Fondy zaměřené na private equity investice by v době krize mohly pomoci menším a středním firmám s dočasným nedostatkem peněz. Mohl by jejich prostřednictvím firmám pomoci i stát?
Klíč k úspěchu při realizaci strategie.Moderní řízení č.1, 23/1/2009
Výzkumy ukazují, že podniků se nedaří realizovat jejich strategické záměry, protože se vrhají přímo na strukturální reorganizaci a zanedbávají přitom ty oblasti, které mají na efektivitu největší vliv, a sice rozhodovací práva a informační toky, jak dokládají i konkrétní příklady z korporátní praxe.
Skrytá rizika inovačního podnikání.RANOCHOVÁ, DenisaModerní řízení č.1, 23/1/2009
Inovace jsou rizikovým byznysem pro lidi, kteří se nebojí změn a mají rádi nové výzvy. Nejenom začínající podnikatelé, ale i zaběhnuté společnosti vlastnící zajímavý inovační nápad se mohou setkat s překážkami při jejich realizaci v praxi.
Velké nebo malé inovace?Moderní řízení č.1, 23/1/2009
V době, kdy by se podniky měly orientovat na velké a slibné inovace, jsou zaujaty spíše malými inovacemi, které jen zřídkakdy generují růst. To způsobuje zpožďování inovačních projektů, stres a neschopnost dosahovat výnosů. Velké inovace jsou zase příliš riskantní. Řešení tohoto dilematu nabízí management rizika v inovačním portfoliu.
 |<<  <<  1 ...  340 ...  350  351  352  353  354  355  356  357  358  359  360  ... 370  ... 1643  >>  >>| 

 Tento web provozuje Regionální knihovna Karviná (c) 2005 Email: knihovna@rkka.cz