Nové úkoly interního auditu. | Tóth, Endre | Veřejná správa č.3, 9/2/2012 | |
Interní audit v posledních deseti letech u nás nabyl na významu, Na margo věcné orientace a metodologie auditu |
Městys plný člověčiny. | Chum, Jiří | Veřejná správa č.3, 9/2/2012 | |
Okno do světa, Škola základ obce, Jak se dělá projekt, Stát, kraj a obec, Stíny smíšeného modelu. |
Tužka, blok a sbalený kufřík? | Chum, Jiří | Veřejná správa č.3, 9/2/2012 | |
Kde se tu interní audit vzal? Je nějak mezinárodně definován?, Má interní audit nějaký obvyklý průběh?, bez jakých vzdělanostních a osobnostních předpokladů se interní auditor ve veřejné správě neobejde. |
Senátoři jednali o stavu příprav fiskální úmluvy. | | Veřejná správa č.3, 9/2/2012 | |
Sexuální výchova na školách, Sociálně právní ochrana dětí, Role národních parlamentů při projednávání a schvalování unijní agendy, Den památky obětí holocaustu |
Strava pro zdravé kosti. | Trnková, Petra | Profit č.7, 13/2/2012 | |
Osteoporóza - metabolická kostní choroba, která se projevuje řídnutím kostní tkáně. Jak se s tímto onemocněním vypořádat? Rozvíjí se plíživě a nenápadně, zpočátku vůbec nebolí. Vápnik a jeho blahodárný vliv.
|
Titul před i za jménem. | Tůmová, Věra | Profit č.7, 13/2/2012 | |
V ČR osmdesát škol a univerzit. Na soukromých univerzitách převažují bakaláři. Studium i v češtině. Rozdíly v kvalitě výuky. |
Postižení jako byznys. | Dostál, Dalibor | Profit č.7, 13/2/2012 | |
Státní dotace. Firmy nad 25 zaměstnanců musí zaměstnávat alespoň čtyři procenta zdravotně postížených. Kontrolni mechanismy státu. Virtuální zaměstnavání postížených. |
Kdo koupí české hory? | Trčala, Pavel | Profit č.7, 13/2/2012 | |
Alpské areály, dlouhodobá konkurence pro české lyžařská střediska. Podmínky podnikání v českých horách. Geografické předpoklady naších hor. Boj s ochranáři. |
Souboj o smysl maturit na spadnutí. | Stuchlík, Jan | Profit č.6, 6/2/2012 | |
Testování předpokladů žáků a astudentů k dalšímu studiu. Firma SCIO. Odlišné pojetí maturit. Státní maturity. |
Tablety: na dotyk prstů. | | D test č.2, 9/2/2012 | |
Testy tabletů. Apple iPad. Základem je dotykový displej. Operační systém. Připojení. Windows letí z okna. Android, nebo iOS? Spíš pro zábavu než k práci. |
Pračky s předním plněním, úzké: důkaz průměrnosti. | | D test č.2, 9/2/2012 | |
Testy. Pračky s předním plněním úzké neboli slim s hloubkou do 50 cm. Pouze čtyři pračky z dvanácti kvalitně vyperou prádlo. Silně znečištěné prádlo. Pračka na chatu. Spotřeba vody. Spotřeba el. energie. Hlučnost. |
GPS navigace: až na světa kraj. | | D test č.2, 9/2/2012 | |
Automobilová GPS navigace. Testy. Nejlepší hodnocení. Turistické mapy. Dopravní informace. Velikost displeje. |
Syrová kuřata: loterie zvaná salmonela. | | D test č.2, 9/2/2012 | |
Testy. Hygienické předpisy Evropské unie. Staphylococcus, Escherichia, Listeria. Tepelné zracování kuřat. Záludný kampylobakter. Antibiotika. Netučné jen bez kůže. Bio je nejlibovější. |
Parní hrnce a trouby: vaříme s vitamíny. | | D test č.2, 9/2/2012 | |
Testy. Co vařit v páře. Značky parních hrnců. Zdravě a rychle. Ztráta vitamínů. Drahé a mnohdy nepraktické. Spotřeba elektrické energie. |
Otevřený dopis předsedovi vlády Petru Nečasovi. | Pilař, Jiří PaedDr. | Učitelské noviny č.6, 7/2/2012 | |
Dopis |
ČMOS PŠ: České školství - co chceme. | Švancar, Radmil | Učitelské noviny č.6, 7/2/2012 | |
Podrobně o tom, co chtějí školské odbory. Základní body materiálu ČESKÉ ŠKOLSTVÍ - CO CHCEME. |
Jednota školských informatiků: Školám schází metodická podpora - nejen v ICT. | Švancar, Radmil | Učitelské noviny č.6, 7/2/2012 | |
Jednota školských informatiků, Aktuální priority JŠI. |
Okno, nebo tunel? | Husník, Petr | Učitelské noviny č.6, 7/2/2012 | |
Ministerstvo školství uklidňuje, evropské dotace jsou prý v bezpečí. Dokdy musí být jasno? |
Anatolij Karpov. | Štefflová, Jaroslava | Učitelské noviny č.6, 7/2/2012 | |
Rozhovor s Anatolijem Karpovem |
Pohledy do světa energií. | Průchovi, Jarmila a Jaroslav | Literární noviny č.6, 9/2/2012 | |
Co je vlastně vitalita? Mrkev je vyrovnaná. Magie ledvin. Energetická medicína. Nutriční terapie. Jak správně jíst. |