Sen o 1%. | Černý, Jan | Literární noviny č.9, 28/2/2013 | |
O barbarství našich politiků, kteří se za přehlížení české kultury vůbec nestydí. |
Těžké rozhodnout, co zveřejnit. | Větvička, Ivan | Literární noviny č.9, 28/2/2013 | |
Rozhovor s Danou Drábovou o jaderné energetice. |
Jmenuji se Jan Koubek. | Jůzl, Jindřich | Literární noviny č.3, 17/1/2013 | |
S debutujícím prozaikem o holocaustu, tajných přáních a středověké kartografii. |
Vzniká politické skupinové umění. | Hvížďala, Karel | Literární noviny č.3, 17/1/2013 | |
Jiří Přibáň se zabývá nejen problematikou médíí, ale i výtvarného umění. Rozhovor. |
Od zběsilého růstu ke klidnému nerůstu. | Němčík, Jindřich | Literární noviny č.3, 17/1/2013 | |
Serge Latouche - framcouzský sociolog a ekonom udivuje svou podporou nerůstu světové ekonomiky. Opak bude záhubou lidstva. |
Je katolická církev česká. | Grygar, Mojmír | Literární noviny č.1/2, 10/1/2013 | |
Katolická církev je dominantní a sjednává si významné místo ve vedení státu. |
Suhrkamp končí. | Novak, Eva | Lidové noviny č.1/2, 10/1/2013 | |
nakladatelství Suhrkamp se potýká s nedostatkem financí. |
Noční jízda. | Gebert, Jan | Literární noviny č.1/2, 10/1/2013 | |
Mexické drogové kartely rozšiřují svůj byznys o obchod s migranty. |
Naše obyčejná normalizace. | Komárek, Michal | Literární noviny č.1/2, 10/1/2013 | |
Kniha historika Matěje Spurného přináší nový pohled na období normalizace. |
I základní škola může učit podnikání. | Štefflová, Jaroslava | Učitelské noviny č.8, 26/2/2013 | |
Projekt se představuje - dobré nápady se šíří - naučit žáky základům podnikání |
Všechno se odvíjí od budoucích rozpočtů školství. | Švancar, Radmil | Učitelské noviny č.8, 26/2/2013 | |
Školské odbory versus ministerstvo školství. |
Testování pětek a devítek čekají změny. | Doubrava, Lumáš | Učitelské noviny č.8, 26/2/2013 | |
Česká školní inspekce připravuje druhou celoplošnou zkoušku žáků. |
Personální audit. | Janoušková, Radmila | Veřejná správa č.4, 2/2013 | |
Personální audit posuzuje metody personální práce, navrhuje jejich úpravy nebo vytvoření koncepce metod nových. |
Nová Finanční správa České republiky: návod k použití. | Kroupová, Helena | Veřejná správa č.4, 2/2013 | |
S novým zákonem o Finanční správě došlo k největší změně v organizačním uspořádání finančních úřadů. |
Bez celospolečenské podpory nelze veřejnou správu modernizovat. | Chum, Jiří | Veřejná správa č.4, 2/2013 | |
Zajištění stability odborníků a eliminace fluktuace ve veřejném sektoru. |
Devátá národní konference. | Vaněčková, Milada | Veřejná správa č.4, 2/2013 | |
Dobrá praxe a výměna zkušeností účinně prospívají procesu modernizace veřejné správy. |
Skutečně se bude přepisovat strategie boje proti sociálnímu vyloučení? | | Učitelské noviny č.7, 19/2/2013 | |
Veřejné slyšení v senátu - strategie není podle praxe naplnitelná - není možné vřadit děti z praktických škol do běžných základních a to během dvou let. |
Vudělávání dospělých se skládá jako puzzle. | Husník, Petr | Učitelské noviny č.7, 19/2/2013 | |
Někteří zaměstnavatelé poukazují na nesourodost středoškolského běhu se systémem dalšího vzdělávání. |
Prvky Montessori v běžné základní škole. | Štefflová, Jaroslava | Učitelské noviny č.7, 19/2/2013 | |
Alternativní výuka Montessori - její propagátoři dovolili školám využít jen výsek výuky. |
Maturitní obory čeká systém jednotného hodnocení odborných dovedností. | Husník, Petr | Učitelské noviny č.6, 12/2/2013 | |
Středoškolské vzdělávání čeká velká systémová změna. |