Co je české. | Matějka, Ivan | Literární noviny č.13, 28/3/2013 | |
Být Čechem není zločin, pouze ostuda - otázky, proč není češství a vlastenectví v současnosti in. |
Návrh novely by měly provázet i podzákonné předpisy. | Doubrava, Lukáš | Učitelské noviny č.12, 26/3/2013 | |
Finále příprav o vysokých školách je zatím v nedohlednu. |
Byl by oborový normativ rovný, nebo nerovný. | Švancar, Radmil | Učitelské noviny č.12, 26/3/2013 | |
Otázky k vý´hradám financování regionálního školství. |
Hubnoucí nástavby jsou pořád v kurzu. | Husník, Petr | Učitelské noviny č.12, 26/3/2013 | |
Střední školy se snaží zvyšovat výkony i zkráceným studiem. |
Dědovi stačí dvacka. | Brolík, Tomáš | RESPEKT č.13, 25/3/2013 | |
Čtyčicet pět tisíc českých důchodců čelí exekučním srážkám z důchodu. |
Může to být každý. | | RESPEKT č.13, 25/3/2013 | |
Kamerový systém zachytil je jenickém obchodním centru brutální napadení. Nikdo nereagoval. Jak se bránit |
Jeden, nebo dva? | | RESPEKT č.13, 25/3/2013 | |
Budou jednou ží t Židé a Arabové v jednom státě? Jakkoli by byl výsledkem snažení jeden stát, Židé by v něm stanovili menšinu. |
Ztraceny v Pakistánu. | Lauder, Silvie; Kavanová, Lucie | RESPEKT č.13, 25/3/2013 | |
Dvě pětadvacetileté češky, uneseny v Pakistánu. Jaké jsou jejich šance na záchranu? V Pakistánu se uděje 500 únosů za rok. |
Muž, který osvobodil sex. | Vašků, Kateřina | 100+1 ZZy č.6, 20/3/2013 | |
Sigmund Freud - jako první otevřel černou skříňku lidského nevědomí. Zakladatel psychoanalýzy. Léčba slovy. |
Souboj pánů moře. | Vašků, Kateřina | 100+1 ZZy č.6, 20/3/2013 | |
Člověk jako největší nepřítel mořských obrů, přivedl je na pokraj vyhynutí. |
7 padlých mýtů o vesmíru. | Martinek, František | 100+1 ZZy č.6, 20/3/2013 | |
Nové velké pozemní dalekohledy, kosmické observatoře či meziplanetární sondy pomáhají odhalovat dosud skrytá vesmírná tajemství. |
Navždycky živí. | Kulaviaková, Dagmar | 100+1 ZZy č.6, 20/3/2013 | |
Zemřeli před stovkami let, někteří i před tisíci, a přesto stále nemají klid. Ledový muž, Tutanchamon a jiní. |
Vidí váš žák na tabuli? | Vrubel, Martin | Komenský č.3, 3/2013 | |
Zrakovou vadou či zrakovým postížením trpí více než dvě třetiny populace ČR. Nepozornost může být způsobená i zrakovou vadou. |
Koncept mnohojazyčnosti ve výuce cizích jazyků. | Janík, miroslav | Komenský č.3, 3/2013 | |
Mnohojazyčnost jako cíl jazykové výuky je v evropském kontextu velmi často diskutovaným tématem, zejména na úrovni jazykově-politické. |
ICT ve výuce zeměpisu na základní škole. | Tůma, František | Komenský č.3, 3/2013 | |
ICT - široké spektrum technologií, od multimédií, internetu, e-learningu, sociálních sítí, to vše jako pomůcka při vzdělávání. |
Hodnocení podporující učení. | Kratochvílová, Jana | Komenský č.3, 3/2013 | |
Proč tradiční žákovská knížka už nestačí. Zapojování žáku do procesu hodnocení vlastních výsledků. |
Rodiče vítání. | Bradová, Jarmila | Komenský č.3, 3/2013 | |
Nová managerská značka - Rodiče vítání. Program jež má podpořit spolupráci školy s rodiči. Dobré školy jsou velmi vynalézavé v tom, jak rodiče oslovit. |
Diagnostika psychosociálního klimatu porodnice-konstrukce a psychometrická evalu | Takács, Lea; Smolík, Filip | Československá psychologie č.1, 2/2013 | |
Cíle diagnostiky psychosociálního klimatu porodnic. Vytvoření konceptuálního rámce. Konstrukce nástroje. |
Historie konceptu narcismu z psychodynamické perspektivy. | Sélešová, Petra; Bob, Petr | Československá psychologie č.1, 2/2013 | |
Narcistická porucha osobnosti (NPD) je charakterizovaná potřebou obdivu, extrémního zájmu o sebe samého, nedostatkem empatie k druhým a arogancí. Přehledová studie. |
Ztracený ráj. | Hruška, Blahoslav | Euro č.13, 25/3/2013 | |
Střadatelé v kyperských bankách jsou už další týden v nejistotě, co se stane s jejich penězi. |