Oblíbení, moudří a výstřední. | Vašků, Kateřina | 100+1 ZZy č.10, 14/5/2014 | |
Arthur Conan Doyle, Agatha Christie, vytvořili detektivy, které čtenáři i diváci stále milují. |
Pouť do města otroků. | Hrabalová, Lenka | 100+1 ZZy č.10, 14/5/2014 | |
Ibrahím ibn Jakúb, první člověk, který historii zanechal zprávu o městě Praze. Město z kamene a vápna? |
Odříznutá od světa. | Vašků, Kateřina | 100+1 ZZy č.10, 14/5/2014 | |
Tasmánie - unikátní krajina s mnoha endemity. Tisíce let v izolaci. |
Města bez slunce. | Polach, Roman | 100+1 ZZy č.10, 14/5/2014 | |
Povstanou v případě globální katastrofy celá podzemní města? |
Nejde o tituly, ale o skutečné vzdělání. | Chum, Jiří | Veřejná správa č.10, 5/2014 | |
Vzdělávání zaměstnanců státní správy - nutná reforma. |
Regulace a veřejné zájmy. | Chum, Jiří | Veřejná správa č.10, 5/2014 | |
Zvýšení konkurenceschopnisti českého lesnictví. |
Aby se na venkově žilo lépe. | Pacinová, Zuzana | Veřejná správa č.10, 5/2014 | |
Financování územních samospráv je součástí ferormy rozpočtového určení daní. |
Malé děti by se měly do cizí řeči ponořit. | Štefflová, Jaroslava | Učitelské noviny č.21, 5/2014 | |
O metodě seznamování s angličtinou v mateřské škole. |
Nabídka kurzů pro dospělé často převyšuje poptávku. | Husník, Petr | Učitelské noviny č.21, 5/2014 | |
Střední školy čelí velké konkurenci agentur - nabídka musí mít smysl. |
Na ICT vzdělávání učitelů dáváme 600 miliónů korun. | Švancar, Radmil | Učitelské noviny č.21, 5/2014 | |
Profesionální vzdělávání pedagogů v práci s počítačovými systémy a zásobování škol PC technikou stojí ročně nemalé peníze. |
Degradace pedagogů na příštipkáře. | Švancar, Radmil | Učitelské noviny č.21, 5/2014 | |
Možnosti České školní inspekce a krajů v zajištění kvalifikovanosti jsou mizivé. |
Raná péče. | Vachulová, Jana | Sociální služby č.5, 5/2014 | |
Raná péče a zájem o dětskou vývojovou psychologii. Efektivita terenní rané péče. |
Paliativní péče v podmínkách pobytového zařízení sociální péče. | Dražilová Lenka | Sociální služby č.5, 5/2014 | |
Konec života, klid a smíření, přijeti faktu, že konec života je přirozený a vše je jak má být. |
Respekt k lidské důstojnosti začíná na úrovni slov a myšlení. | Kašpárek, Zdeněk | Sociální služby č.5, 5/2014 | |
Rozhovor s veřejnou ochránkyni práv Annou Šabatovou o právech, limitech a demokracií. |
Pouliční medicína je našim tématem. | Pekárková, Andrea | Sociální služby č.5, 5/2014 | |
Březnová konference na téma zdravotní péče o lidi bez domova. |
Vzdělávání učitelů ZUŠ musí mít řád. | Štefflová, Jaroslava | Učitelské noviny č.20, 5/2014 | |
O projektu, který vstupuje na pedagogickou scénu. |
Příznivé klima školy není jen prázdnou frází. | Husník, Petr | Učitelské noviny č.20, 5/2014 | |
Podle průzkumu na jičínskou obchodku chodí žáci opravdu rádi. |
Dobře investovaných padesát miliónů. | Švancar, Radmil | Učitelské noviny č.20, 5/2014 | |
Do škol přijde víc psychologů a speciálních pedagogů. |
Nevšední slovo snoezelen. | Švancar, Radmil | Učitelské noviny č.20, 5/2014 | |
Multisenzorická místnost je oblíbeným místem pro klid, odpočinek a relaxaci. |
Atentát, který zažehl válku. | | 100+1 ZZy č.9, 30/4/2014 | |
Rok 1914 a atentát na následníka rakouso-uherského trůnu Františka Ferdinanda. První světová válka. |