Koučink Peer-to-Peer. | Tejnorová, Jitka | HR forum č.7 - 8, 1/8/2018 | |
Koučink Peer-to-Peer je zaměřený na trénink soft skills potřebných k výkonu daného povolání než na osobnostní růst. |
Budoucnost je o splupráci robotů a lidí. | Bezucký, Pavel | HR forum č.7 - 8, 1/8/2018 | |
V odvětví průmyslové výroby je zoufalý nedostatek pracovníků, což stále více podniků řeší robotizací. Kolaborativní, agenturní roboti. |
Engagement není jen jeden. | Kynclová, Veronika | HR forum č.7 - 8, 1/8/2018 | |
Angažovanost, engagement. Jak měřit angažovanost nebo spokojenost. |
Time management a taková ztráta času. | Choleva, Hynek | HR forum č.7 - 8, 1/8/2018 | |
Time managemnt - chobové úkony a úniky, negativní prožitky, změna procesů a pracovních postupů. |
Digitální HR. | Kazdová, Alena | HR forum č.7-8, 1/8/2018 | |
Závěry z několikadenní mezinárodní HR konference. Nové funkce pro efektivnější nábor. Požadavky nových generací. |
Test - Sušičky prádla. | | D test č.9, 30/8/2018 | |
Test - Sušičky prádla. |
Test - Pračky. | | D test č.9, 30/8/2018 | |
Test - Pračky. |
Test - Vysavače. | | D test č.9, 30/8/2018 | |
Test - Vysavače. |
Test - Televizory. | | D test č.9, 30/8/2018 | |
Test - Televizory. |
Vzpomínáme na Františka Synka. | | Speciální pedagogika č.1, 1/8/2018 | |
František Synek - život, dílo, práce, informace, zajímavosti. |
Nová úprava nepřímé pedagogické činnosti v práci asistentů | Němec, Zbyněk | Speciální pedagogika č.1, 1/8/2018 | |
Výzkumná studie popisující nedostatečné vymezení nepřímé pedagogické činnosti v náplni práce asistentů pedagoga a reaguje na nedávné legislativní změny v této oblasti. Asistent pedagoga, nepřímá pedagogická činnost, vyhláška o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávácími potřebami. |
Žák s poruchou autistického spektra a jeho fungování v kolektivu běžné třídy. | Šrahůlková, Kateřina | Speciální pedagogika č.1, 1/8/2018 | |
Článek se zabývá fungováním žáků s diagnózou poruchy autistického spektra se spolužáky a s pedagogy. |
Rukopisný diktát malých a velkých písmen u žáků 1. ročníku základních školy | Mlčáková, Renata | Speciální pedagogika č.1, 1/8/2018 | |
Cílem výzkumu bylo vyšetřit diktát malých a velkých písmen u vybraného vzorku žáků 1 ročníku ZŠ a ZŠ logopedického typu. Psaní, grafém, diktát, vývojová dysfázie, vývojová porucha jazyka. |
Přístupy k rozvoji komunikačních schopností žákyň a žáků s lehkým mentálním post | Kopečný, Petr - Vácha, Ondřej | Speciální pedagogika č.1, 1/8/2018 | |
Problematika zvdělávání žákyň a žáků s lehkým mentálním postižením v souvislosti s rozvojem komunikačních schopností v rámci vyučování. Komunikační schopnosti, podpůrný materiál, lehké mentální postižení, logopedická intervence. |
Informační a komunikační technologie v procesu sociální rehabilitace v procesu s | Prázdná, Radka | Speciální pedagogika č.1, 1/8/2018 | |
Budování specifických kompetencí schopnosti práce s kompenzační pomůckou v systému sociální rehabilitace osob se zrakovým postižením. Sociální rehabilitace, osoba se zrakovým postižením. |
Overovanie modelu obrátenej integrácie v špeciálnej materskej škole pre deti so | Kročanová, Ľubica | Speciální pedagogika č.1, 1/8/2018 | |
Obrácená nebo preventivní integrace na úrovní předprimárního vzdělávání, který se realizuje formou začleňování dětí se sluchovým postižením a narušenou komunikační schopností mezi ostatní děti do běžných tříd v rámci speciálního předškolního vzdělávání. |
Network Analysis as a Research Methodology in Science Education Research. | Bruun, Jesper - Evans, Robert | Pedagogika č.2, 1/9/2018 | |
Analýza jako výzkumná metodologie ve výzkumu výuky ve vědě. |
Odpor učitelů vůči změnám ve škole a ve školství. | Mareš, Jiří | Pedagogika č.2, 1/9/2018 | |
Přehledová studie ukazuje, že zavádění změn ve školství se u části učitelů zpravidla setkává s výhradami. Školství - změna, odpor ke změně, učitelé, diagnostika |
Řízení třídy - přístupy, oblasti, strategie. | Lukas, Josef - Lojdová, Kateřina | Pedagogika č.2, 1/9/2018 | |
Systematice poznatků ke konceptu řízení třídy. Management třídy, řízení třídy, kázeň, klima školní třídy, učitel, výuková intreakce, vztah učitele a žáků, žáci. |
Portrét myšlení a jednání učitelek občanské výchovy. | Koubek, Petr | Pedagogika č.2, 1/9/2018 | |
Případová studie přináší poznatky o tom, co učitelky povačují za základy svého jednání ve výuce. Subjektivní teorie učitelů, subjektivní teorie řídící jednání, didaktická transformace, školní občanská výchova. |