Svět a životní prostředí v posledním dvacetiletí. | | Mezinárodní politika č.7, 0/1991 | |
Činnost mezinárodních ekologických společenství v uplynulých dvaceti letech. |
Vazby ekologické a hospodářské politiky. | ČERNÁ A. - TOŠOVSKÁ, E. | Politická ekonomie č.11, 0/1990 | |
Problematika životního prostředí v Československu 90. let. |
Iniciativy z regionů. | ZAHÁLKA J. | Hospodářské noviny č.71, 11/4/1991 | |
Stručná informace o opatřeních k ochraně životního prostředí v pánevních Ź oblastech Severočeského a Severomoravského kraje. |
Na ochraně vkladů se pracuje. | KŘÍŽ, Milan | Český a Slovenský profit č.16, 4/1993 | |
Ochrana klientů před ztrátou vkladů. |
Programy podpory podnikání v České republice. | | Český a Slovenský profit č.16, 4/1993 | |
Podpora zakládání a rozvoje malých a středních podniků na území ČR. Všeobecné Ź podmínky, určení podpory a poskytnutí podpory. Program START, ROZVOJ, REGION, Ź AESKULAP, REGENERACE, KONZULT. |
Inovační přístupy k podnikání. | | Český a Slovenský profit č.16, 4/1993 | |
Inovace v oblasti podnikání, sedm oblastí zdrojů inovačních příležitostí. |
Vyhlížení bodu zvratu. | DRAHOTSKÝ Daniel | č.18, 29/4/1993 | |
Vývoj ekonomiky ve střední a východní Evropě - rok 1992. |
Tři roky práva životního prostředí. | ŠEMBERA, Jiří | Právník č.4, 4/1993 | |
Životní prostředí a zákony s ním spojené (1990-1993). |
Daně v roce jedna. | KLAK Jan | č.17, 22/4/1993 | |
Efekty nové daňové soustavy ( srovnání daňového systému r. 1990-93). |
Využíjí republiky nabídnutou pomoc? | DOBEŠ Václav | Hospodářské noviny č.27, 9/2/1993 | |
Neinvestiční pomoc nejbohatších zemí G-24 zemím střední a východní Ź Evropy.Přehled podpory v období let 1990-1992 zemí Austrálie, Belgie, Dánsko, Ź Finsko, Francie, Irsko, Itálie, Japonsko, Kanada, Nizozemí, Norsko, Rakousko, Ź Německo, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, USA, Velká Británie. |
Programy podpory malého a středního podnikání. | | Poradce č.6-7, 6/1993 | |
Informace o programech na podporu malého a středního podnikání - Ź START,ROZVOJ,REGION,AESKULAP,REGENERACE PAMÁTEK,KONZULT. |
Propagácia a reklama v marketingu. | HORČIAK, Jozef | Praktická škola marketingu č.5, 5/1991 | |
Koncepce reklamy, reklamní akce, tvorba programů. |
Podstata marketingu. | HORÁKOVÁ, Iveta | č.13, 0/1992 | |
Vývoj marketingu, strategie. |
Podnikání a práce s informacemi. | BABKA, Michael | Československý profit č.18, 0/1992 | |
Externí zdroje marketingových informací. |
Marketing v podnikání. | | Československý profit č.25, 0/1991 | |
Souhrn rad a návodů, jak uvádět podnikatelské nápady na trh. |
Poznámky k tvorbě marketingového plánu. | BUREŠ, Ivan | Praktická škola marketingu č.2, 2/1991 | |
Marketingový plán jako základ podnikového plánu, jeho tvorba. |
Marketingový plán aneb kdo bude kupovat a proč. | LINBURDOVÁ, Carol | č.21, 0/1992 | |
Jak provádět průzkum trhu, sledovat profil zákazníka, odhad poptávky, Ź konkurence. |
Medzinárodne inštitucie v marketingu. | | Praktická škola marketingu č.5, 5/1991 | |
Bližší seznámení s mezinárodními organizacemi-OECD, IMF, IBRD,EC,GATT. |
Poradentství pro řízení marketingu a odbytu. | KUBR, Milan | č.2, 1/1992 | |
Řízení prodeje, reklama a podpora trhu, obalová technika, vývoj nových výrobků. |
Marketingový plán obce. | BUREŠ, Ivan | Praktická škola marketingu č.2, 2/1992 | |
Marketingové příjmy a výdaje, marketingové oddělení obce, logistika v řízení. |