Zatím nevyužité možnosti. | PROVAZNÍK, Dušan | č.45, 10/11/1994 | |
CERN-náplň činnosti ústavu, mezinárodní zastoupení, spolupráce s ČR. |
Konec peněz v Čechách. | BARTÁK, Karel - ČERMÁK, Miloš | Reflex č.45, 27/10/1994 | |
Platební karty ve světě a v České republice, praktické používání a jejich Ź ochrana. |
Bazény-historie, vývoj, problematika. | JELÍNEK, Zdeněk | Hospodářské noviny č.225, 18/11/1994 | |
Historie vzniku plaveckých bazénů, souvislost s vývojem plaveckých sportů. |
Druhá vlna po 5.kole. | | č.45, 10/11/1994 | |
Průběh a výsledky 5. kola druhé vlny kupónové privatizace. |
Příští rok u protinožců. | | Hospodářské noviny č.223, 15/11/1994 | |
61.světový kongres PEN klubu v Praze. |
Co je vlastně ESOMAR. | ZAHRADNÍČEK, Stanislav | Marketing č.3, 10/1994 | |
Cíle a činnost organizace. |
Zákon o ochraně ovzduší před znečišť. látkami. | | Sbírka zákonů č.65, 11/1994 | |
Úplné znění zákona o ovzduší, jak vyplývá z pozdějších změn a doplnění. |
Finanční plánování pomůže podnikům k lepším ... | GRUNWALD, Rolf | Finance a úvěr č.10, 10/1994 | |
...výsledkům. Finanční plánování podniku. |
Dosavadní recepty neúčinné. | KLEER, Jerzy | č.45, 10/11/1994 | |
Ůdaje Světové banky o zadluženosti rozvojových a postkomunistických zemí. |
Vymezení funkce marketingu v koncipování... | JANEČKOVÁ, Ludmila | Regionální revue č.3, 10/1994 | |
...rozvoje regionů-regionální marketing jako nástroj regionální politiky. Cíle, funkce, nástroje regionálního marketingu, faktory ovlivňující Ź regionální činnost, prostorové představy podnikatelů, základní problémy Ź marketingové koncepce rozvoje regionu, maketa marketingové koncepce rozvoje Ź města nebo regionu. |
Istrie v palbě polemik. | | Moravskoslezský den č.237, 8/10/1994 | |
Historie a budoucnost euroregionu Istrie. |
Rozdíly mezi investičními a podílovými fondy. | GUOTH, Juraj | Moderní řízení č.11, 11/1994 | |
Charakteristické rozdíly mezi fondy kuponové privatizace. |
Štíhlé vzdělávání. | | Moderní řízení č.11, 11/1994 | |
Doplňkové vzdělávání - typy. |
Finanční management firiem v prechodnom období. | ŠTANGOVÁ, Nora | Moderní řízení č.11, 11/1994 | |
Metody při tvorbě finančních ukazatelů a aplikace finančního managementu. |
Síla morálky. | VÁCHA, Stanislav | Moderní řízení č.11, 11/1994 | |
Morální kodex pracovníka podniku. |
Koncepce kanceláří dnes a zítra. | | Moderní řízení č.11, 11/1994 | |
Jak vypadají dnešní kanceláře a jak se budou dále vyvíjet. |
Jak se mění podniky? | | Moderní řízení č.11, 11/1994 | |
Jak lze měnit řízení podniků různých forem. |
K organizačnímu zabezpečení výplaty státních... | VÍŠEK, Petr | Sociální politika č.11, 11/1994 | |
...sociálních dávek. Připravovovaný systém státní sociální podpory u nás. |
Podmínka trvalého pobytu občana v ČR při... | KREMPLOVÁ, Jarmila | Sociální politika č.11, 11/1994 | |
...poskytování sociálních služeb. |
Zvýšení státního vyrovnávacího příspěvku ... | BŘESKÁ. N. | Sociální politika č.11, 11/1994 | |
...nezaopatřeným dětem a některých dalších sociálních dávek. Zvýšení státního vyrovnávacího příspěvku nezaopatřeným dětem v rodinách s Ź nízkými příjmy, zvýšení příplatků k přídavkům na děti a k výchovnému k Ź důchodům pro zdravotně postižené děti, zvýšení zaopatřovacího příspěvku a Ź příspěvku na byt vojáka, zvýšení pohřebného, zrušení nároku poživatelů Ź rodičovského příspěvku na státní vyrovnávací příspěvek. |