Nechtěné dítě kupónové privatizace. | WAWROSZ, Petr | č.6, 8/2/1996 | |
Středisko cenných papírů - fungování, registry, správa cenných papírů, chyby Ź a budoucnost střediska. |
Postupim a dnešek. | | Hospodářské noviny č.29, 9/2/1996 | |
Diskuse o závaznosti, odmítání zpochybnění Postupimské dohody. Série článků. |
Kupní smlouva. | | Právní rádce č.2, 2/1996 | |
Právní úprava, náležitosti kupní smlouvy. Vzory smluv. Zvláštní typy kupních Ź smluv. |
Geometrický plán. | BUMBA, Jan | Právní rádce č.2, 2/1996 | |
Co je geometrický plán, vznik, podoby, účel, struktura, vyhotovení. |
Memorandum k žádosti o příjetí do EU. | | Hospodářské noviny č.27, 7/2/1996 | |
Znění memoranda. |
Zákon o daních z příjmů. | | Právní rádce č.2, 2/1996 | |
Úplné znění zákona č. 586/1992 ve znění všech novelizací. Pracovní pomůcka. |
Výhody a nevýhody začlenění ČR do EU. | | Mezinárodní politika č.1, 1/1996 | |
Výhody začlenění v oblasti ekonomické, politické, bezpečnostní, finanční Ź pomoc. Nevýhody členství ČR v EU. |
Je vývoj obchodní bilance znepokojivý? | NEUSTADT, Alojz | Mezinárodní politika č.1, 1/1996 | |
Vývoj a velikost schodku obchodní bilance ČR. Teritoriální, zbožová struktura, tabulky 1993-1996. |
OECD a NEA. | PROCHÁZKOVÁ, Dana | Mezinárodní politika č.1, 1/1996 | |
Základní údaje o OECD a organizaci NEA(Agentura pro využití jaderné energie). |
Co jsou daytonské dokumenty? | | Mezinárodní politika č.1, 1/1996 | |
|
Všeobecná rámcová smlouva o míru v Bosně a Hercego | | Mezinárodní politika č.1, 1/1996 | |
|
Rozšiřování EU a střední a východní Evropa. | PICK, Otto | Mezinárodní politika č.1, 1/1996 | |
Ekonomický a politický vývoj ve střední a východní Evropě. |
Národní galerie. | Na samém prahu třetího století. | Hospodářské noviny č.28, 8/2/1996 | |
200 let vzniku. |
Telemarketing a jeho pozice mezi nástroji direct- | CIMR, Miroslav | Strategie č.1, 1/1996 | |
Formy directmarketingu : katalogový, zásilkový, teleshoping. |
Karlovarský porcelán s novým logem. | | Obchodník č.12, 12/1995 | |
Nová značka Karlovarského porcelánu, základní údaje. |
Široká nabídka a pohodlný nákup z rodinného křes | VÁŇA, Petr | Obchodník č.12, 12/1995 | |
Téma měsíce, profil našich a zahraničních firem zásilkového obchodu. |
Monotématické výlohy. | HAVRDA, Miroslav | Obchodník č.12, 12/1995 | |
Stručné a výstižné rady pro aranžování výloh a reklamy (adresná propagace) Ź výrobků. |
Veletrh jako forma propagace i zdroj obchodu. | FORETOVÁ, Věra | Obchodník č.12, 12/1995 | |
Základní ukazatele pro úspěšnou propagaci svých výrobků na veletržních Ź akcích. |
Jak pokročilo poskytování hypotečních úvěrů. | | Obchodník č.12, 12/1995 | |
Zásady poskytování hypotečních úvěrů u Českomoravské hypoteční banky. |
S programem komplexního rozvoje. | JÍZDNÝ, Antonín | Obchodník č.12, 12/1995 | |
Adresy a některé stručné profily firem, které jsou členy Svazu obchodu ČR. |