Počítadlo od od 1.9.2007
 |<<  <<  1 ...  1440 ...  1443  1444  1445  1446  1447  1448  1449  1450  1451  1452  1453  ... 1460  ... 1643  >>  >>| 
Článek Autor Časopis  
Nechtěné dítě kupónové privatizace.WAWROSZ, Petr č.6, 8/2/1996
Středisko cenných papírů - fungování, registry, správa cenných papírů, chyby Ź a budoucnost střediska.
Postupim a dnešek.Hospodářské noviny č.29, 9/2/1996
Diskuse o závaznosti, odmítání zpochybnění Postupimské dohody. Série článků.
Kupní smlouva.Právní rádce č.2, 2/1996
Právní úprava, náležitosti kupní smlouvy. Vzory smluv. Zvláštní typy kupních Ź smluv.
Geometrický plán.BUMBA, JanPrávní rádce č.2, 2/1996
Co je geometrický plán, vznik, podoby, účel, struktura, vyhotovení.
Memorandum k žádosti o příjetí do EU.Hospodářské noviny č.27, 7/2/1996
Znění memoranda.
Zákon o daních z příjmů.Právní rádce č.2, 2/1996
Úplné znění zákona č. 586/1992 ve znění všech novelizací. Pracovní pomůcka.
Výhody a nevýhody začlenění ČR do EU.Mezinárodní politika č.1, 1/1996
Výhody začlenění v oblasti ekonomické, politické, bezpečnostní, finanční Ź pomoc. Nevýhody členství ČR v EU.
Je vývoj obchodní bilance znepokojivý?NEUSTADT, AlojzMezinárodní politika č.1, 1/1996
Vývoj a velikost schodku obchodní bilance ČR. Teritoriální, zbožová struktura, tabulky 1993-1996.
OECD a NEA.PROCHÁZKOVÁ, DanaMezinárodní politika č.1, 1/1996
Základní údaje o OECD a organizaci NEA(Agentura pro využití jaderné energie).
Co jsou daytonské dokumenty?Mezinárodní politika č.1, 1/1996
Všeobecná rámcová smlouva o míru v Bosně a HercegoMezinárodní politika č.1, 1/1996
Rozšiřování EU a střední a východní Evropa.PICK, OttoMezinárodní politika č.1, 1/1996
Ekonomický a politický vývoj ve střední a východní Evropě.
Národní galerie.Na samém prahu třetího století.Hospodářské noviny č.28, 8/2/1996
200 let vzniku.
Telemarketing a jeho pozice mezi nástroji direct-CIMR, MiroslavStrategie č.1, 1/1996
Formy directmarketingu : katalogový, zásilkový, teleshoping.
Karlovarský porcelán s novým logem.Obchodník č.12, 12/1995
Nová značka Karlovarského porcelánu, základní údaje.
Široká nabídka a pohodlný nákup z rodinného křesVÁŇA, PetrObchodník č.12, 12/1995
Téma měsíce, profil našich a zahraničních firem zásilkového obchodu.
Monotématické výlohy.HAVRDA, MiroslavObchodník č.12, 12/1995
Stručné a výstižné rady pro aranžování výloh a reklamy (adresná propagace) Ź výrobků.
Veletrh jako forma propagace i zdroj obchodu.FORETOVÁ, VěraObchodník č.12, 12/1995
Základní ukazatele pro úspěšnou propagaci svých výrobků na veletržních Ź akcích.
Jak pokročilo poskytování hypotečních úvěrů.Obchodník č.12, 12/1995
Zásady poskytování hypotečních úvěrů u Českomoravské hypoteční banky.
S programem komplexního rozvoje.JÍZDNÝ, AntonínObchodník č.12, 12/1995
Adresy a některé stručné profily firem, které jsou členy Svazu obchodu ČR.
 |<<  <<  1 ...  1440 ...  1443  1444  1445  1446  1447  1448  1449  1450  1451  1452  1453  ... 1460  ... 1643  >>  >>| 

 Tento web provozuje Regionální knihovna Karviná (c) 2005 Email: knihovna@rkka.cz