Čtvrtá světová konference o ženách. | | Sociální politika č.2, 2/1996 | |
Přijetí dvou základních dokumentů: Pekinského prohlášení a Akční základnu. |
Direcktmarketingová distribuční síť. | | Strategie č.1, 0/1996 | |
Jak vytvořit distribuční síť, průběh samostatné zakázky, kontrola... |
Public relations. | | Strategie new č.3, 0/1996 | |
Historický vývoj v ČR, hlavní používané formy práce, asociace PR v ČR. |
Tvorba práva a její záruka. | | Právní rádce č.3, 3/1996 | |
Legislativní politika a tvorba práva. Ústavní úprava tvorby právních Ź předpisů. Právní regulace a její základ.Metodika a technika tvorby právních předpisů. |
Dobytnost pohledávek. | CHALUPA, Rudolf | Právní rádce č.3, 3/1996 | |
Význam právní úpravy institutů, jejichž cílem je zajistit věřiteli uspokojení Ź pohledávek. Typy záruk. |
Dodatečné daňové přiznání. | SMOLARČUKOVÁ, Romana | Právní rádce č.3, 3/1996 | |
Cílem článku je přispět k názorové jednotě výkladů problematiky dodatečných Ź daňových přiznání. Překážky pro podání. |
Profese pro chvíle nouze - krizové řízení. | ZELINKA, Ladislav | Právní rádce č.3, 3/1996 | |
Řešení insolvenční problematiky. Informace o mezinárodních organizacích Ź INSOL, AEPPC a české KOMOŘE specialistů. Představenstvo Komory, seznam členů. |
Hospodaření s odpadem se přispůsobuje normám EU. | NOVOTNÝ, Vladimír | Hospodářské noviny č.46, 5/3/1996 | |
Změny v legislativě. Dopad na obce, občany. Přehled zvláštních a nebezpečných Ź odpadů v roce 1994. |
Silniční daň se letos platí i za některá vozidla | BURIAN, Milan | Hospodářské noviny č.47, 6/3/1996 | |
Postup při placení silniční daně, vozidla používaná v podnikatelské či jiné Ź samostatně výdělečné činnosti. |
Vyhlášení programu podpory malého podnikání na rok | | Hospodářské noviny č.47, 6/3/1996 | |
Program REGENERACE. Předmět a účel podpory. |
Metodické pokyny Ministerstva průmyslu a obchodu k | ČERNÝ, Milan | Hospodářské noviny č.47, 6/3/1996 | |
...vody včetně rozúčtování nákladů na objekty a mezi konečné spotřebitele. Znění dokumentu. |
LBO aneb za málo peněz hodně muziky. | HRNČÍŘ, Aleš-HERRMANN, Martin | Hospodářské noviny č.44, 1/3/1996 | |
Odkoupení podniku či jeho části, obecně za hotové, které je financováno z převážné části dluhem. Historie LBO (zadlužené odkoupení), financování transakce aj. |
Management se musí ztotožnit s podnikatelským zámě | ŠPAK, Dušan | Hospodářské noviny č.44, 1/3/1996 | |
Rozhovor s generálním ředitelem akciové společnosti Omnipol Praha Jozefem Pigou, struktura společnosti, rady, zkušenosti aj.Ź |
Přímé zahraniční investice vzrostly. | PISKOVÁ, Hana | Hospodářské noviny č.44, 1/3/1996 | |
Vývoj přímých zahraničních investic do ČR. Přímé zahraniční investice dle oborů podnikání, v teritorálním členění. |
Limity růstu aneb zisky a ztráty českých potravin. | MIŠÚR, Peter | Hospodářské noviny č.43, 29/2/1996 | |
Veletržní příloha Salima, Pivex, Vinex.Vývoj spořeby potravin. Obecná Ź struktura potravinářského průmyslu, přímé zahraniční investice do Ź potravináčství v České republice. Informace o vybraných potravinářských Ź firmách - Cukrex, české DANONE, Kávoviny Pardubice, Víno Mikulov, Knorr aj. |
Označování výrobků ve smyslu připravovaného zákona | | Hospodářské noviny č.43, 29/2/1996 | |
Metody označování potravin. |
Úspěšný prodej vyžaduje cílený marketing a reklamu | | Obchodník č.2, 2/1996 | |
Metody prosazení zahraniční značky na našem trhu. |
Překotný rozvoj retailingu v Asii. | JINDRA, Jiří | Obchodník č.2, 2/1996 | |
Rychlost rozmachu revoluce v maloobchodě v asijských zemích. |
Na okraj komunikačního fenoménu. | URBAN, Jiří | Obchodník č.2, 2/1996 | |
Televizní reklama - srovnání české a zahraniční reklamy působící u nás - Ź vztah k realitě, k tradici. |
Projekt DISKONT CLUB. | | Obchodník č.2, 2/1996 | |
Prijekt firmy F-marketing a.s . Most, který systémem multilevelmarketingu Ź silně motivačně působí na členy. Ceník průkazek Diskont klubu na rok 1996. |