Při zaměstnávání cizinců by se měla ČR podle odbor | | Hospodářské noviny č.203, 16/10/1996 | |
Cizinci na českém trhu práce . Legální i nelegální , přílivy cizinců. Vývoj Ź počtu pracovních povolení cizincům. |
Podpora zdravého bankovního systému z pohledu MMF. | JONÁŠ, Jiří | Hospodářské noviny č.204, 17/10/1996 | |
Problematika bankovních systémů. Z vystoupení ředitele MMF Michaela Ź Camdessuse. |
Historie jednoho úspěchu. | | Hospodářské noviny č.204, 17/10/1996 | |
Komerční příloha k mezinárodnímu veletrhu informačních technologií - Brno Ź 22.-26.1996. |
O Nobelově ceně za ekonomii rozhodla nosná teorie | PRCHAL, Miloš | Hospodářské noviny č.205, 18/10/1996 | |
UděleníNobelových cen v jednotlivých kategoriích za rok 1996. Život, dílo polské básnířky - nositelky Nobelovy ceny za rok 96 Ź Wieslavy Szymborské. |
Bez přístřeší. | KLEVISOVÁ, Naďa | Hospodářské noviny č.231, 28/11/1991 | |
Péče o občany společensky nepříspůsobené. |
Couponing. | | Strategie č.10, 10/1996 | |
Světově uznávaná forma celoplošné podlinkové reklamy. |
Maloobchodní značky a blízká revoluce. | HORÁKOVÁ, Iveta | Strategie č.10, 10/1996 | |
Geneze a perspektivy maloobchodních značek v ČR. |
Grafický návrh pro directmail. | | Strategie č.10, 10/1996 | |
Directmail = grafické zpracování zásilky. |
Ženy jsou v reklamě asexuální. | KOPPL, Daniel | Strategie č.10, 10/1996 | |
Využití ženského půvabu na venkovní reklamu - billboardu. |
Děti v reklamě. | | Strategie č.10, 10/1996 | |
Nasazování dětí do venkovních reklam. Typy. |
Reklamní agentury. | | Strategie č.9, 9/1996 | |
Seznam reklamních agentur sdružených v ARA (asociace reklamních agentur). |
Historie reklamy. | | Strategie č.9, 9/1996 | |
Stručný miniseriál + dobová obrazová dokumentace. 1. díl: č. 9/96 s.38, 2. díl : 10/96 s. 38 3. díl : 11/96 s. 36 4. díl : č. 12/96 s.44 |
Muži v reklamě. | | Strategie č.9, 9/1996 | |
Angažování sportovců, herců a různých jiných známých i neznámých tipů mužů ve Ź venkovní reklamě. |
Zákon o reklamě. | | Strategie č.9, 9/1996 | |
Národní rada Slovenské republiky přijala v nedávné době zákon o reklamě. |
Nová média - nová spojení. | | Lidové noviny č.4, 5/1/1996 | |
volná příloha Lidových novin zaměřená na telekomunikační média. |
Konkurenceschopnost českého bankovního sektoru. | MERVART, Josef | Politická ekonomie č.5, 5/1996 | |
Charakteristika bankovních soustav ve světě a České republice. Objemy Ź bilančních sum, aktiva, pasiva v českém bankovním sektoru.Srovnání českého Ź s evropským bankovním sektorem. |
Metody sociálního a soukromého zabezpečení ve svět | VOSTATEK, Jaroslav | Politická ekonomie č.5, 5/1996 | |
Relace výdajů na sociální zabezpečení a HDP v EU a v České republice v letech 1989-1994. Globální pojištěnost ve vybraných zemích v roce 1993. Šest charakterizovaných metod sociálního a soukromého zabezpečení. |
Rozpočty měst. | OPA, Miroslav | Politická ekonomie č.5, 5/1996 | |
Právní vymezení pojmu obec. Finance obcí. Rozpočet obce. Příjmy a výdaje Ź obce. Rozpočtová skladba. Komunální obligace. |
Pět aktuálních smluv. | MAREK, Karel | Národní hospodářství č.7-8, 8/1996 | |
Vznik smluv o běžném účtu, vkladovém účtu, smlouva o bankovním uložení věci, Ź smlouva o otevření akreditivu, smlouva o inkasu. Využití v bankovním styku. |
Strategie umístění obchodních jednotek. | DRTINA, Tomáš | Obchodník č.9, 9/1996 | |
Možnosti staveb supermarketů a nejrůznějších velkoplošných obchodních Ź jednotek v ČR. |