Počítadlo od od 1.9.2007
 |<<  <<  1 ...  1400 ...  1405  1406  1407  1408  1409  1410  1411  1412  1413  1414  1415  ... 1420  ... 1643  >>  >>| 
Článek Autor Časopis  
Při zaměstnávání cizinců by se měla ČR podle odborHospodářské noviny č.203, 16/10/1996
Cizinci na českém trhu práce . Legální i nelegální , přílivy cizinců. Vývoj Ź počtu pracovních povolení cizincům.
Podpora zdravého bankovního systému z pohledu MMF.JONÁŠ, JiříHospodářské noviny č.204, 17/10/1996
Problematika bankovních systémů. Z vystoupení ředitele MMF Michaela Ź Camdessuse.
Historie jednoho úspěchu.Hospodářské noviny č.204, 17/10/1996
Komerční příloha k mezinárodnímu veletrhu informačních technologií - Brno Ź 22.-26.1996.
O Nobelově ceně za ekonomii rozhodla nosná teoriePRCHAL, MilošHospodářské noviny č.205, 18/10/1996
UděleníNobelových cen v jednotlivých kategoriích za rok 1996. Život, dílo polské básnířky - nositelky Nobelovy ceny za rok 96 Ź Wieslavy Szymborské.
Bez přístřeší.KLEVISOVÁ, NaďaHospodářské noviny č.231, 28/11/1991
Péče o občany společensky nepříspůsobené.
Couponing.Strategie č.10, 10/1996
Světově uznávaná forma celoplošné podlinkové reklamy.
Maloobchodní značky a blízká revoluce.HORÁKOVÁ, IvetaStrategie č.10, 10/1996
Geneze a perspektivy maloobchodních značek v ČR.
Grafický návrh pro directmail.Strategie č.10, 10/1996
Directmail = grafické zpracování zásilky.
Ženy jsou v reklamě asexuální.KOPPL, DanielStrategie č.10, 10/1996
Využití ženského půvabu na venkovní reklamu - billboardu.
Děti v reklamě.Strategie č.10, 10/1996
Nasazování dětí do venkovních reklam. Typy.
Reklamní agentury.Strategie č.9, 9/1996
Seznam reklamních agentur sdružených v ARA (asociace reklamních agentur).
Historie reklamy.Strategie č.9, 9/1996
Stručný miniseriál + dobová obrazová dokumentace. 1. díl: č. 9/96 s.38, 2. díl : 10/96 s. 38 3. díl : 11/96 s. 36 4. díl : č. 12/96 s.44
Muži v reklamě.Strategie č.9, 9/1996
Angažování sportovců, herců a různých jiných známých i neznámých tipů mužů ve Ź venkovní reklamě.
Zákon o reklamě.Strategie č.9, 9/1996
Národní rada Slovenské republiky přijala v nedávné době zákon o reklamě.
Nová média - nová spojení.Lidové noviny č.4, 5/1/1996
volná příloha Lidových novin zaměřená na telekomunikační média.
Konkurenceschopnost českého bankovního sektoru.MERVART, JosefPolitická ekonomie č.5, 5/1996
Charakteristika bankovních soustav ve světě a České republice. Objemy Ź bilančních sum, aktiva, pasiva v českém bankovním sektoru.Srovnání českého Ź s evropským bankovním sektorem.
Metody sociálního a soukromého zabezpečení ve světVOSTATEK, JaroslavPolitická ekonomie č.5, 5/1996
Relace výdajů na sociální zabezpečení a HDP v EU a v České republice v letech 1989-1994. Globální pojištěnost ve vybraných zemích v roce 1993. Šest charakterizovaných metod sociálního a soukromého zabezpečení.
Rozpočty měst.OPA, MiroslavPolitická ekonomie č.5, 5/1996
Právní vymezení pojmu obec. Finance obcí. Rozpočet obce. Příjmy a výdaje Ź obce. Rozpočtová skladba. Komunální obligace.
Pět aktuálních smluv.MAREK, KarelNárodní hospodářství č.7-8, 8/1996
Vznik smluv o běžném účtu, vkladovém účtu, smlouva o bankovním uložení věci, Ź smlouva o otevření akreditivu, smlouva o inkasu. Využití v bankovním styku.
Strategie umístění obchodních jednotek.DRTINA, TomášObchodník č.9, 9/1996
Možnosti staveb supermarketů a nejrůznějších velkoplošných obchodních Ź jednotek v ČR.
 |<<  <<  1 ...  1400 ...  1405  1406  1407  1408  1409  1410  1411  1412  1413  1414  1415  ... 1420  ... 1643  >>  >>| 

 Tento web provozuje Regionální knihovna Karviná (c) 2005 Email: knihovna@rkka.cz