Marketing ve stavebnictví. | PLESKAČ, Jiří - SOUKUP, Leoš | Marketing a komunikace č.2, 0/1998 | |
Základní typy marketingu ve stavebnictví, tržní segmenty ve stavebnictví - trh stavebních hmot, děl, stavebního servisu, nemovitostí - marketingový mix ve stavebnictví - stavební dílo (produkt) - modelové Ź schéma životního cyklu a revitalizace stavebního díla pokračování" Marketing a komunikace, č.3/1998, str. 12-17 Ceny, distriobuční a zprostředkovatelské struktury, obchodní propagace a Ź komunikace, specifika stavebního trhu, způsoby získávání zakázek atd... |
Informační produkty na českém trhu. | KLIKOVÁ, Dagmar | Marketing a komunikace č.2, 0/1998 | |
Firmy nabízející informační produkty. Kontaktní údaje - informace o firmách + název produktu. |
Postoje české veřejnosti ke značce ... | VYSEKALOVÁ, Jitka-TOMEK, Ivan | Marketing a komunikace č.2, 0/1998 | |
... a značkovému zboží. Vnímání značky a značkového zboží českým spotřebitelem, obliba zahraničního Ź zboží u českých spotřebitelů. Kdo dává přednost zahraničním, kdo českým výrobkům + graf? |
Regionální marketing, jeho ... | HOFMAN, Jiří - JEŽEK, Jiří | Marketing a komunikace č.2, 0/1998 | |
... nástroje a užití v regionálním managementu. Regionální marketing, management. - marketingový mix v podniku, v regionu - co je to regionální management - definice Další články k této tematice v témže čísle od str. 9-12 např: Regionální politika státu a její realizace. Rozvoj regionu by měl být součástí velkých firem. atd... |
Marketing na prahu 21. století. | KRULIŠ-RANDA, Jan S. | Marketing a komunikace č.2, 0/1998 | |
Marketing na prahu 21. století. - čtyři fázue marketingu od r. 1900 - 2010 - globalizace ( marketingová strategie v době globalizace - Globální Ź marketing) |
Regionální management a marketing. | LEDNICKÝ, Václav | Marketing a komunikace č.4, 0/1998 | |
Regionální management a marketing. |
O globalizaci je třeba přemýšlet ... | MOZGA, Jaroslav | Marketing a komunikace č.4, 0/1998 | |
Marketing na prahu 21. století. - poznámky ke globalizaci, jaké jsou možné důsledky pro marketing Ź (problémy), otevření nových trhů, globalizace. |
K čemu může v marketingu sloužit ... | KOUDELKA, Jan | Marketing a komunikace č.4, 0/1998 | |
...obsahová analýza. Obsahová anlýza: - co to je, z čeho se skládá - možnosti a omezení obsahové analýzy - místo obsahové analýzy v marketingovém výzkumu |
Zásady řízení zásob v podniku. | KUBÁT, Jiří | Logistika č.12, 12/1998 | |
Řízení zásob v podniku a prvky pro optimalizaci. |
Emise k 1.1.1999 | | EKOjournal č.11, 11/1998 | |
Emise k 1.1.1999 - grafy a struktury velkých, středních zdrojů znečištění. - šetření a odhady - co bude po 1.1.1999 - sociální otázka |
Voda - vynořující se krize? | VRBA, Jaroslav | EKOjournal č.10, 10/1998 | |
Světové zdroje vody - globální údaje. Odtok řek do oceánů, spotřeba vody ve Ź světě, předpověď globální spotřeby vody, dosažitelnost vodních zdrojů. pokračování: EKOjournal č. 11/1998, str. 12-13. - data a zdokonalování metod hodnocení vodních zdrojů. - kvalita vody a živ. prostředí - vliv lidské činnosti na vodní zdroje - ekonomické a soc. aspekty vodních zdrojů... |
V Ústí se daří nakládat s drobným ... | HRADECKÁ, Hana | EKOjournal č.11, 11/1998 | |
... nebezpečným odpadem. - drobný nebezpečný odpad-sběr, svoz a zneškodňování - třídění nebezpečného odpadu |
Zmatky ve značení ekologii nepomohou. | FASSATI, Tomáš | EKOjournal č.11, 11/1998 | |
Ekologické označení - značky pro konkrétní odvětví. Systém řazení, není dobrý chaos. |
Dvě tváře Shopping Parku. | | Moderní obchod č.12, 12/1998 | |
Shopping Park - v Praze a v Brně - nákupní centra. Hypermarket Tesco. |
Koření - to není jenom sůl v polévce. | | Moderní obchod č.12, 12/1998 | |
Koření - historie užívání a obchodování - původ jednotlivých druhů koření, z které oblasti pochází |
O hypermarketech a krámcích. | | Moderní obchod č.12, 12/1998 | |
Obchodní scéna v Polsku. - hypermarkety - TOP 10 polského obchodu - TOP 10 polských velkoobchodů - polský rozkvět - supermarkety, hypermarkety, diskontní linie |
Leasing. | | Právní rádce č.10, 10/1998 | |
Smlouva, finanční leasing, právní prostředky leasingu. |
Nájem a podnájem nebytových prostor. | FRUMAR, Aleš | Právní rádce č.10, 10/1998 | |
Obecné výklady, vzory smluv. |
Výzkum a vývoj pod mezinárodní " hlavičkou." | RAMPÍR, Petr | Hospodářské noviny č.243, 15/12/1998 | |
|
Každá noha jinam, ale jak dlouho. | MACHALA, Karel | Svět hospodářství č.44, 4/11/1998 | |
Nezaměstnanost, produktivita versus reálna mzda. |