Počítadlo od od 1.9.2007
 |<<  <<  1 ...  1300 ...  1306  1307  1308  1309  1310  1311  1312  1313  1314  1315  1316  ... 1320  ... 1643  >>  >>| 
Článek Autor Časopis  
Marketing ve stavebnictví.PLESKAČ, Jiří - SOUKUP, LeošMarketing a komunikace č.2, 0/1998
Základní typy marketingu ve stavebnictví, tržní segmenty ve stavebnictví - trh stavebních hmot, děl, stavebního servisu, nemovitostí - marketingový mix ve stavebnictví - stavební dílo (produkt) - modelové Ź schéma životního cyklu a revitalizace stavebního díla pokračování" Marketing a komunikace, č.3/1998, str. 12-17 Ceny, distriobuční a zprostředkovatelské struktury, obchodní propagace a Ź komunikace, specifika stavebního trhu, způsoby získávání zakázek atd...
Informační produkty na českém trhu.KLIKOVÁ, DagmarMarketing a komunikace č.2, 0/1998
Firmy nabízející informační produkty. Kontaktní údaje - informace o firmách + název produktu.
Postoje české veřejnosti ke značce ...VYSEKALOVÁ, Jitka-TOMEK, IvanMarketing a komunikace č.2, 0/1998
... a značkovému zboží. Vnímání značky a značkového zboží českým spotřebitelem, obliba zahraničního Ź zboží u českých spotřebitelů. Kdo dává přednost zahraničním, kdo českým výrobkům + graf?
Regionální marketing, jeho ...HOFMAN, Jiří - JEŽEK, JiříMarketing a komunikace č.2, 0/1998
... nástroje a užití v regionálním managementu. Regionální marketing, management. - marketingový mix v podniku, v regionu - co je to regionální management - definice Další články k této tematice v témže čísle od str. 9-12 např: Regionální politika státu a její realizace. Rozvoj regionu by měl být součástí velkých firem. atd...
Marketing na prahu 21. století.KRULIŠ-RANDA, Jan S.Marketing a komunikace č.2, 0/1998
Marketing na prahu 21. století. - čtyři fázue marketingu od r. 1900 - 2010 - globalizace ( marketingová strategie v době globalizace - Globální Ź marketing)
Regionální management a marketing.LEDNICKÝ, VáclavMarketing a komunikace č.4, 0/1998
Regionální management a marketing.
O globalizaci je třeba přemýšlet ...MOZGA, JaroslavMarketing a komunikace č.4, 0/1998
Marketing na prahu 21. století. - poznámky ke globalizaci, jaké jsou možné důsledky pro marketing Ź (problémy), otevření nových trhů, globalizace.
K čemu může v marketingu sloužit ...KOUDELKA, JanMarketing a komunikace č.4, 0/1998
...obsahová analýza. Obsahová anlýza: - co to je, z čeho se skládá - možnosti a omezení obsahové analýzy - místo obsahové analýzy v marketingovém výzkumu
Zásady řízení zásob v podniku.KUBÁT, JiříLogistika č.12, 12/1998
Řízení zásob v podniku a prvky pro optimalizaci.
Emise k 1.1.1999EKOjournal č.11, 11/1998
Emise k 1.1.1999 - grafy a struktury velkých, středních zdrojů znečištění. - šetření a odhady - co bude po 1.1.1999 - sociální otázka
Voda - vynořující se krize?VRBA, JaroslavEKOjournal č.10, 10/1998
Světové zdroje vody - globální údaje. Odtok řek do oceánů, spotřeba vody ve Ź světě, předpověď globální spotřeby vody, dosažitelnost vodních zdrojů. pokračování: EKOjournal č. 11/1998, str. 12-13. - data a zdokonalování metod hodnocení vodních zdrojů. - kvalita vody a živ. prostředí - vliv lidské činnosti na vodní zdroje - ekonomické a soc. aspekty vodních zdrojů...
V Ústí se daří nakládat s drobným ...HRADECKÁ, HanaEKOjournal č.11, 11/1998
... nebezpečným odpadem. - drobný nebezpečný odpad-sběr, svoz a zneškodňování - třídění nebezpečného odpadu
Zmatky ve značení ekologii nepomohou.FASSATI, TomášEKOjournal č.11, 11/1998
Ekologické označení - značky pro konkrétní odvětví. Systém řazení, není dobrý chaos.
Dvě tváře Shopping Parku.Moderní obchod č.12, 12/1998
Shopping Park - v Praze a v Brně - nákupní centra. Hypermarket Tesco.
Koření - to není jenom sůl v polévce.Moderní obchod č.12, 12/1998
Koření - historie užívání a obchodování - původ jednotlivých druhů koření, z které oblasti pochází
O hypermarketech a krámcích.Moderní obchod č.12, 12/1998
Obchodní scéna v Polsku. - hypermarkety - TOP 10 polského obchodu - TOP 10 polských velkoobchodů - polský rozkvět - supermarkety, hypermarkety, diskontní linie
Leasing.Právní rádce č.10, 10/1998
Smlouva, finanční leasing, právní prostředky leasingu.
Nájem a podnájem nebytových prostor.FRUMAR, AlešPrávní rádce č.10, 10/1998
Obecné výklady, vzory smluv.
Výzkum a vývoj pod mezinárodní " hlavičkou."RAMPÍR, PetrHospodářské noviny č.243, 15/12/1998
Každá noha jinam, ale jak dlouho.MACHALA, KarelSvět hospodářství č.44, 4/11/1998
Nezaměstnanost, produktivita versus reálna mzda.
 |<<  <<  1 ...  1300 ...  1306  1307  1308  1309  1310  1311  1312  1313  1314  1315  1316  ... 1320  ... 1643  >>  >>| 

 Tento web provozuje Regionální knihovna Karviná (c) 2005 Email: knihovna@rkka.cz