Počítadlo od od 1.9.2007
 |<<  <<  1 ...  1230  1231  1232  1233  1234  1235  1236  1237  1238  1239  1240  1241  ... 1250  ... 1643  >>  >>| 
Článek Autor Časopis  
Přežijí monitory s uhlopříčkou 15" rok 2000?BORECKÝ, StanislavComputerworld č.28, 15/7/1999
Testy.
Letos 11. srpna: Zatmění Slunce.Hospodářské noviny č.132, 9/7/1999
Jak vzniká zatmění.
Hlupákovi se nikdy neodporuje.Hospodářské noviny č.148, 2/8/1999
Rekonstrukci nelze dále odkládat.PICK, VladimírHospodářské noviny č.132, 9/7/1999
Obnova jihovýchodní Evropy.
Nejlidnatější zůstává nadále Kanada.Hospodářské noviny č.134, 13/7/1999
Tabulky indexu lidského rozvoje (HDI).
Trh práce vázne na restrukturalizi firem.Hospodářské noviny č.147, 30/7/1999
Zaměstnanost v ČR dle odvětví.
Inflační cíl centrální banky:těsně vedle.Hospodářské noviny č.147, 30/7/1999
Česká národní banka.
Poslední sezóna Dominika Haška.Hospodářské noviny č.147, 30/7/1999
Oznámení o ukončení své kariéry. Informace o D. Haškovi.
Kosovo v zrcadle české politiky.ŽÁK, VáclavListy č.3, 0/1999
Jak kosovký problém ovlivnil naši politickou scénu.
Táborové heslo pro rodiče : důvěřuj...DOUBRAVA, LukášUčitelské noviny č.27, 29/6/1999
...ale prověřuj. Rizika pro děti na letních táborech.
Ekologie vědou i hrou.DOUBRAVA, LukášUčitelské noviny č.27, 29/6/1999
Ekologická organizace Tereza.
Není to jen psí mazlení.ŠVANCAR, RadmilUčitelské noviny č.27, 29/6/1999
O canisterapii.
Spory o ochranné známky.ŠPOULOVÁ, KateřinaStrategie č.7, 7/1999
Právní úprava ochranných známek v ČR a v EU - historický vývoj.
Lobbing ano, či ne ?ČECHOVÁ, RadanaStrategie č.7, 7/1999
Nástroj komunikace...
Reklama pro děti, o dětech a s dětmi.KRUPKA, JaroslavStrategie č.7, 7/1999
Průzkum.
Co znamená zavedení EURA pro české firmy.PETRÁSKOVÁ, VěraObchodník č.7, 7/1999
...
Leasing není všelék, ale prostředek.MATOUŠEK, JanObchodník č.7, 7/1999
Leasingové obchody.
Konkurence se přesouvá do služeb.Obchodník č.7, 7/1999
O leasingových společnostech.
Distribuce motorových paliv.Obchodník č.7, 7/1999
Trh s motorovými palivy.
Marketingová orientace drobného ...JANEČKOVÁ, LidmilaObchodník č.7, 7/1999
...a středního podnikání. Průzkum OPF v Karviné ve vybraných obchodech Severní Moravy a Slezska v Ź marketingové orientaci trhu.
 |<<  <<  1 ...  1230  1231  1232  1233  1234  1235  1236  1237  1238  1239  1240  1241  ... 1250  ... 1643  >>  >>| 

 Tento web provozuje Regionální knihovna Karviná (c) 2005 Email: knihovna@rkka.cz