Počítadlo od od 1.9.2007
 |<<  <<  1 ...  1190 ...  1199  1200  1201  1202  1203  1204  1205  1206  1207  1208  1209  1210  ... 1643  >>  >>| 
Článek Autor Časopis  
Nový úkol personalistiky :...MOLNÁR, ZdeněkModerní řízení č.9, 9/1999
...rozvoj informační infrastruktury podniku. Informační systémy a technologie - informační gramotnost.
Pokladní systémy - nástroj řízení.Obchodník č.9, 9/1999
Informační systémy a technologie obchodu.
Obchod v nových dimenzích.Obchodník č.9, 9/1999
Informační systémy a technologie obchodu.
Jak snížit náklady - kvalitní kontrola...Obchodník č.9, 9/1999
...dodržování obchodních smluv. Informační systémy a technologie obchodu.
Elektronická výměna dat se stává nezbytností.Obchodník č.9, 9/1999
Informační systémy a technologie v obchodě.
Nejlepší český informační systém.Obchodník č.9, 9/1999
Informační systémy a technologie v obchodu.
Logistika v optimální podobě.Obchodník č.9, 9/1999
Optimalizace skladování, distribuce.
Jak získat zákazníka.Obchodník č.9, 9/1999
Aktivity sales promotion, direct marketing, public relation.
Změny v obchodní strategii.Obchodník č.9, 9/1999
COOP diskont a COOP terno.
Movex Distribution - promyšlení.Obchodník č.9, 9/1999
Informační technologie a systémy.
Marketing cílových skupin.Moderní řízení č.9, 9/1999
Základní pravidla hry. Pravidlo : zákazník určuje, zda nový produkt bude možno i úspěšně prodávat.
Restrukturalizace firem s ...KUTSCHERA, Peter - KARÁSEK, ZdeněkModerní řízení č.9, 9/1999
...využitím TQM a moderní personalistiky.
Čtyři fáze zavádění IS.KOZELEK, JiříModerní řízení č.9, 9/1999
Proces zavádění informačních systémů do podniku.
B.Gates : "O budoucnosti podniku...Moderní řízení č.9, 9/1999
...spolurozhodoval digitální nervový systém." Vliv rozvoje informačních technologií na prosperitu podniku.
Informační džungle.Moderní řízení č.9, 9/1999
E-mailová komunikace - klady, zápory.
Servisem k úspěšnosti.Moderní řízení č.9, 9/1999
Rostoucí konkurence mezinárodní a rozbití tradičních monopolů vede podniky k Ź zaměření na servis pro zákazníky.
Profil zákazníka roku 2000.Moderní řízení č.9, 9/1999
Jaký druh zákazníků bude za dvacet let..???
Boj o intelektuální převahu.Moderní řízení č.9, 9/1999
...jádro klíčových kompetencí firmy. Správné rozdělení kompetencí v podniku.
Soutěž s obry není bez šancí.Moderní řízení č.9, 9/1999
Konkurenční strategie světových firem.
Stavební kameny konkurenční strategie.STÝBLO, JiříModerní řízení č.9, 9/1999
Reengineering a benchmarking - zdroje růstu produktivity.
 |<<  <<  1 ...  1190 ...  1199  1200  1201  1202  1203  1204  1205  1206  1207  1208  1209  1210  ... 1643  >>  >>| 

 Tento web provozuje Regionální knihovna Karviná (c) 2005 Email: knihovna@rkka.cz