Počítadlo od od 1.9.2007
 |<<  <<  1 ...  1180 ...  1187  1188  1189  1190  1191  1192  1193  1194  1195  1196  1197  ... 1200  ... 1643  >>  >>| 
Článek Autor Časopis  
Švédsko a Finsko vstupovaly do EU dvacet let.RUFFER, EmilSvět hospodářství č.42, 20/10/1999
Švédsko, Finsko a EU.
Členství v EU přilákalo Rakousku investory.RUFFER, EmilSvět hospodářství č.43, 27/10/1999
Evropská unie a Rakousko.
Příprava na EU je v národním programu vyčíslena naSvět hospodářství č.44, 3/11/1999
ČR a příprava pro vstup do EU.
Když se řekne ECity.ŠMEJKAL, PavelStrategie č.9, 9/1999
...projekt ECity - přímé obchodování a praktické využívání moderní Ź komunikační technologie.
Kolik je nás na sítí ?WINTER, JaroslavStrategie č.9, 9/1999
Průzkum počtu uživatelů na internetu u nás.
Reklama a internet, internet a reklama.DOČEKAL, DanielStrategie č.9, 9/1999
...
Rozvoji brání (zatím) nedůvěra.VENTURA, TomášStrategie č.9, 9/1999
Obchodování přes internet.
Internet zadarmo už není pouhým snem.Strategie č.9, 9/1999
Internet ve Velké Británii.
Britský directmarketingový sektor...Strategie č.9, 9/1999
...stále roste.
Úskalí marketingu na školách.ČECHOVÁ, RadanaStrategie č.9, 9/1999
Zahraniční průzkum reklamy na školách.
Prosadí se CD-ROM i v reklamě ?DANĚK, LiborStrategie č.9, 9/1999
Možnost umístění reklam na freewarové CD-ROMy.
Úvahy o vládním návrhu tiskového...NERUDOVÁ, VeronikaStrategie č.10, 10/1999
...zákona 3.část.
Členství České republiky ...MRÁZKOVÁ, LenkaPrávník č.8, 0/1999
...v Evropské unii a některé otázky práva obchodních společností.
Obchodní řetězce zatím bez...VARGOVÁ, RenátaStrategie č.10, 10/1999
Vývoj českého maloobchodního trhu. ...legislativy.
"Horká linka" může být důležitým...ŠMEJKAL, PavelStrategie č.10, 10/1999
...marketingovým nástrojem. Telefony mohou sloužit k nákupu zboží, ale i k objasnění situace, jež na trhu Ź nastala.
Veletrhy na kolečkách.ŠMEJKAL, PavelStrategie č.10, 10/1999
Veletrhy - autosalóny.
Stavět, či nestavět.ŠMEJKAL, PavelStrategie č.10, 10/1999
Výstavy z oboru stavebnictví.
3D reklama v Evropě.ZBOVČÁK, RadimStrategie č.10, 10/1999
3D reklama - sjednocování Evropy - globalizace trhu.
Peoplemetry závislé na dohodě.MASÁG, Martin č.10, 10/1999
Peoplemetrový výzkum na Slovensku.
Templáři 20.století.KREJČÍ, Oskar č.50, 28/10/1999
Poznámky účastníka údálostí 17.listopadu 1989.
 |<<  <<  1 ...  1180 ...  1187  1188  1189  1190  1191  1192  1193  1194  1195  1196  1197  ... 1200  ... 1643  >>  >>| 

 Tento web provozuje Regionální knihovna Karviná (c) 2005 Email: knihovna@rkka.cz