Počítadlo od od 1.9.2007
 |<<  <<  1 ...  1140 ...  1145  1146  1147  1148  1149  1150  1151  1152  1153  1154  1155  ... 1160  ... 1643  >>  >>| 
Článek Autor Časopis  
Stav domácích webovských stránek...BROŽEK, AlešČtenář č.2, 2/2000
...veřejných knihoven na konci roku 1999. Regionální knihovna Karviná.
Kdo je extrémista.JAŘAB, J.Listy č.5, 0/1999
Objasnění pojmů - extrémista a rasista.
Revoluce zvaná sametová.MĚCHÝŘ, JanListy č.6, 0/1999
Hodnocení sametové revoluce po 10 letech.
Quo vadis ?Obchodník č.12, 12/1999
Rozvoj veletržnictví jako důležitá součást ekonomiky.
Effie a Euroeffie ´99.Strategie č.51-52, 0/1999
Zvláštní příloha Effie - česká soutěž efektivní reklamy. Euroeffie - vítězové evropské soutěže.
Poznáte barvu jeho pleti?CIZNEROVÁ, LenkaStrategie č.6, 0/2000
Odstartovala celonárodní antirasistická kampaň.
Švédové v Seznamu.BEDNÁŘ, PetrStrategie č.6, 0/2000
Švédská společnost Spray získala podíl na nově vzniklé a.s. Seznam.cz.
Příští milénium:čas proměny mediálního...KOPECKÝ, LadislavStrategie č.6, 0/2000
...a reklamního světa. Prognostika.
Marketingový rozměr internetu.HRUBEŠOVÁ, KateřinaStrategie č.6, 0/2000
Srovnání reklamy na internetu s jinými médií.
Marketing pro ženy.VARGOVÁ, RenátaStrategie č.6, 0/2000
Ženy tvoří specifickou cílovou skupinu trhu.
Klasifikace něžného pohlaví.Strategie č.6, 0/2000
Ženy v reklamě.
Státní, regionální a obecná bytová...ANDRLE, AloisS´2000 č.7, 0/2000
...politika. Česká společnost pro rozvoj bydlení, prognózy bytové výstavby do roku 2010.
Rezoluce Rady bezpečnosti o ...POTOČNÝ, MiroslavPrávník č.2, 0/2000
...mírovém urovnání v Kosovu.
Rozhodnutí je na zákazníkovi.Obchodník č.2, 2/2000
Šestina domácností prefereju nákupy v hypermarketech.
Výrobky z obilovin tvoří základ ...DOSTÁLOVÁ, JanaObchodník č.3, 3/2000
Prodej a výroba těstovin a cereálií. ...vaší výživy.
Český maloobchod neztrácí na dynamice.Obchodník č.3, 3/2000
Šestý ročník Konference o rozvoji obchodu ČR.
Dvě arbitráže v poločasu Novy.ŠMÍD, MilanListy č.1, 0/2000
Causa kolem TV Nova.
V TOP desítce jediný český zástupce.SKÁLA, Z.Obchodník č.3, 3/2000
příloha super- a hypermarketech a obchodních zónách.
Trendy globalizace.JINDRA, JiříObchodník č.3, 3/2000
příloha o super- a hypermarketech a obchodních zónách.
Levněji stavět a renovovat.Obchodník č.3, 3/2000
příloha o super- a hypermarketech a obchodníc zónách.
 |<<  <<  1 ...  1140 ...  1145  1146  1147  1148  1149  1150  1151  1152  1153  1154  1155  ... 1160  ... 1643  >>  >>| 

 Tento web provozuje Regionální knihovna Karviná (c) 2005 Email: knihovna@rkka.cz