Počítadlo od od 1.9.2007
 |<<  <<  1 ...  1130 ...  1132  1133  1134  1135  1136  1137  1138  1139  1140  1141  1142  ... 1150  ... 1643  >>  >>| 
Článek Autor Časopis  
Racionalita systému zabezpečení zdravotně postižených.HABERLOVÁ, VěraSociální politika č.4, 4/2000
Systém zabezpečení zdravotně postižených.
K připravované reorganizaci posudkové služby sociálního zabezpečení.LONGER, RadimSociální politika č.4, 4/2000
Posudková lékařská služba.
K novému zákonu o sociálně-právní ochrana děti.NOVOTNÁ, VěraSociální politika č.4, 4/2000
Vymezení pojmů, orgány sociálně-právní, základní zásady.
Porcování českého internetového koláče.BEDNÁŘ, PetrStrategie č.17, 0/2000
Zdroje příjmů z internetového podnikání.
Muži zákona v dubnu výrazně přitvrdili.JAREŠ, MartinLidové noviny č.87, 12/4/2000
Práva a povinnosti dopravních policistů při dopravních kontrolách.
Výchova spisovatelů v Čechách.Lidové noviny č.90, 15/4/2000
Profil současných prozaiček a básnířek : Barbara Nesvadbová, Simona Moniová, Kateřina Radčenková, Sabrina Karasová, Věra Chase, Věra Rosí.
Církevní školy jsou i pro ateisty.ŠMERGLOVÁ, MichaelaLidové noviny č.90, 15/4/2000
Jaké jsou církevní školy u nás.
Ani plánování, ani hodnocení.KOPPL, DanielStrategie new č.43, 0/1999
Reklama na jednotlivých televizních stanicích - NOVA, ČT1, Prima.
Globální mediální trhy.KOPPL, DanielStrategie new č.43, 0/1999
Samostatná volná příloha zabývající se mediálním trhem - televize, rozhlas...
Internet mění marketingové výzkumy.HURTÍK, MilanStrategie č.19, 0/2000
Rozvoj internetového marketingového výzkumu.
Mediální zákon doznává změn.KRUPKA, JaroslavStrategie č.18, 0/2000
Zákon mediální.
Reklamní tikání na webu.BEDNÁŘ, PetrStrategie č.16, 0/2000
Reklamní společnosti a jejich webové stránky.
Jak cílit a plánovat na internetu.HRUBEŠOVÁ, KateřinaStrategie č.14, 0/2000
Reklama na internetu.
Mládež nejvíce ovlivňuje televize.VŠETEČKOVÁ, VlaďkaStrategie č.10, 0/2000
Průzkum Media Projectu.
Vandalové internetového věku.BEDNÁŘ, PetrStrategie č.10, 0/2000
Hackerství - vandalismus.
Úskalí reklamy na internetu.NEFF, OndřejStrategie č.5, 0/2000
Rozbor reklamních stránek na Internetu.
Budování internetových značek nový byznys nového století.Strategie č.5, 0/2000
Internetové obchodní značky.
Teletext má zatím náskok.FEKAR, ZdeněkStrategie č.13, 0/2000
Reklama na teletextu.
Reklamní léčba šokem.VŠETEČKOVÁ, VlaďkaStrategie č.13, 0/2000
Agrese a šok v reklamě jsou typické pro západní euroamerickou kulturu.
Venkovní reklama.Strategie č., 0/2000
Celá samostatná příloha Strategie věnující se venkovní reklamě.
 |<<  <<  1 ...  1130 ...  1132  1133  1134  1135  1136  1137  1138  1139  1140  1141  1142  ... 1150  ... 1643  >>  >>| 

 Tento web provozuje Regionální knihovna Karviná (c) 2005 Email: knihovna@rkka.cz