Firemní image. | VYKYDAL, Aleš | Marketing a komunikace č.3, 0/2000 | |
Firemní image: obsahové chápání image, charakteristika image firmy, koncepce Ź rozvoje image. |
Psychologické aspekty image. | VYSEKALOVÁ, Jitka | Marketing a komunikace č.3, 0/2000 | |
Pojem image a jeho historický vývoj, analýza image... |
Sýry nejen na talíři. | JANKU, Karel | D test č.11, 11/2000 | |
Sýry - historie výroby, exkurze v sýrárně, jejich vliv na lidské zdraví Ź (obsah vitamínů, minerálů aj...) |
Dětské vysoké židle. | | D test č.11, 11/2000 | |
... na účet těch nejmenších. Dětské vysoké židle. Rady, testy a zhodnocení kvality. |
Automatické pračky. | | D test č.11, 11/2000 | |
I za otáčky se platí. Automatické pračky. Rady jak postupovat při koupi aut. pračky, testy a Ź zhodncení kvality. |
Otvíráky konzerv: Mnohdy důvtip ... | | D test č.11, 11/2000 | |
... ani trpělivost nestačí. Otvíráky konzerv: testy, rady + zhodnocení kvality. |
Spořit dál je nejlepší. | DUBSKÁ, Drahomíra | č.46, 0/2000 | |
Stavební spoření - využití stavebního spoření - varianty bez úvěru nebo Ź varianty s úvěrem, bonusy a klientské bonifikace při uzavření následné Ź smlouvy u všech stavebních spořitelen. |
Bezpečnost a ochrana zdraví při práci. | NEUGEBAUER, Tomáš | č.46, 0/2000 | |
Bezpečnost práce a ochrana zdraví. Novela zákoníku práce 155/2000 Sb. Komentář. Povinnosti zaměstnavatele. |
Budoucnost je ve hvězdách. | RICHTEROVÁ, Monika | č.46, 0/2000 | |
Moderní jaderná elektrárna Civaux ve Francii. Možnosti dalšího vývoje Ź v oblasti jaderné energetiky. Nové možnosti, metody a technologie využití Ź jádra v budnoucnosti. |
Zákon o mzdě po novele. | JOUZA, Ladislav | č.46, 0/2000 | |
Zákon o mzdě po novele - 217/2000 Sb. Změny jsou v textu zvýrazněny. |
Malta. Kandidátské státy EU. | LUKÁŠ, Zdeněk | č.42, 0/2000 | |
Malta: hospodářství, ekonomika ( vybrané ekonomické ukazatele Malty Ź 1994-1998). |
Nové perspektivy a funkce pokladní zóny. | MÁCHOVÁ, Alena | Moderní obchod č.11, 11/2000 | |
Vybavení obchodů - pokladní zóny. Point of services. |
Od korzetu k podprsence. | BOBÍKOVÁ, Lenka | Magazín Práva č.47, 25/11/2000 | |
Přechod od korzetů k podprsence. Vznik a patentování první podprsenky. |
Encyklopedie místo hlavy. | HUSNÍK, Petr | Učitelské noviny č.34, 3/10/2000 | |
Na většině středních škol převládá encyklopedické pojetí výuky. |
Noční můry trestů a pochval. | ŠTEFFLOVÁ, Jaroslava | Učitelské noviny č.34, 3/10/2000 | |
Rozdíl mezi městskými a vesnickými školami. |
Obliba eura neroste ani na Internetu. | ŠKODOVÁ, Markéta | Strategie č.40, 2/10/2000 | |
Průzkum zmapování povědomí, vnímání a využívání online nákupů platebních Ź karet a eura. |
Produkt jako dárkový fenomén. | | Obchodník č.9, 9/2000 | |
Hračky a papírenské zboží. |
Spotřebitel se učí preferovat značky. | | Obchodník č.9, 9/2000 | |
Hračky a papírenské zboží. |
Vývojové tendence mají rub i líc. | | Obchodník č.9, 9/2000 | |
Hračky a papírenské zboží. |
V prodejně musí mít zákazník jasno. | | Obchodník č.9, 9/2000 | |
Hračky a papírenské zboží. |