Internetový výzkum?A proč? | PROUZA, Tomáš | Strategie č.6, 0/2001 | |
Projekt sdružení pro internetovou reklamu chce udělat internetový výzkum Ź firem. |
Nesnesitelná lehkost rozdávání. | HARTL, Pavel | Strategie č.5, 29/1/2001 | |
Zneužívání dětí reklamními kampaněmi u nás i ve světě. Reklama se na děti "valí" odevšad, kde se děti nejvíce pohybují. Řešení Ź hledají v jednotlivých zemích po svém-příklady ze Švédska, USA. |
Rozesmějte je, a budou kupovat!Snad. | HANKOVÁ, Jelena | Strategie č.5, 27/1/2001 | |
Uplatňování humoru v reklamě má své příznivce i odpůrce. Někteří tvrdí, že humor v reklamě dokáže více upoutat a splňuje účel, kdežto Ź druzí oponují, že humorné reklamy se brzy omrzí. |
Zprávy stárnou rychleji. | ŠKODOVÁ, Markéta-VARGOVÁ, Renáta | Strategie č.4, 22/1/2001 | |
Internetové periodika se nazývají e-ziny, mnohé tištěné deníky mají svou Ź elektronickou podobu. Mezi nejsledovanější servery patří IDNES, www.idnes.cz |
A co děti-mají kde nakupovat? | VARGOVÁ, Renáta | Strategie č.4, 15/1/2001 | |
Nákup na Internetu má v ČR stoupající tendenci. Za loňský rok spotřebitelé utratili na Internetu bezmála 160 milionu korun. Významnými uživateli internetu jsou děti, bohužel virtuální obchody s Ź hračkami je velmi málo. |
Evropa a Česko:samoregulace a reklama. | PODKONICKÝ, Juraj | Strategie č.2, 8/1/2001 | |
Poslání, principy a současný stav i možnosti dalšího vývoje systému profesní etické samoregulace reklamy v České republice. |
Call centra vydělávají Telecomu. | VARGOVÁ, Renáta-ČERNÝ, Pavel | Strategie č.1, 2/1/2001 | |
Telefonní kultura je oproti zahraničí stále málo využívána. Mnoho lidí si zaměňije telemarketing s teleshopingem. Přitom spotřebitelské průzkumy ukazují, že až 80% prvních firemních kontaktů Ź s klientem probíhá telefonicky. |
Provozovatelé soukromých vysílání: | HORÁK, Vratislav | Strategie č.1, 2/1/2001 | |
:Rádia čekají bouřlivý rok 2001. 16.kongres Asociace soukromých provozovatelů vytyčil jednoznačný směr vývoje Ź privátních rádiových stanic v ČR. Z jednotlivých příspěvků vyplynula pro členy asociace nutnost zapojení Ź privátních stanic do připomínkování návrhu mediálního zákona. |
Samoregulační metr na etiku. | RUBEŠ, Vilém | Strategie č.1, 2/1/2001 | |
Jak dál s etickou samoregulací? Snaha o co nejpoutavější a nejúčinnější komunikaci, pak vždy povede k tomu, Ź že budeme hledat i takové postupy, které jsou na hraně reklamního kodexu... |
Poselství z Moskvy:Pozor na ruský humor! | HANKOVÁ, Jelena | Strategie č.1, 2/1/2001 | |
Postřehy z mezinárodního festivalu reklamy-složení mezinárodní jury pro Ź kategorii tv reklamy moskevského festivalu 2000-listina vítězů v kategorii Ź televizních spotů Moskva 2000. |
Každý má právo na změnu. | CIZNEROVÁ, Lenka | Strategie č.2, 8/1/2001 | |
Aliatel v boji proti monopolu. Reklamní kampaň zahájená agenturou McCann-Erickson, která jako první Ź vystoupila proti současné situaci na telekomunikačním trhu-monopolu Českého Ź Telecomu. |
Zákon, který předbíhá dobu. | ŠMEJKAL, Pavel | Strategie č.2, 8/1/2001 | |
Elektronický podpis čeká na elektronického notáře. Zákon o elektronickém podpisu byl schválen a od 1.10.2000 vstupuje v Ź platnost.Znamená to, že teda můžeme elektronický podpis používat stejně jako Ź "klasický", jenž byl ověřen u notáře.Teorie je hezká, ale praxe zatím Ź naznačuje spoustu otazníků. |
Média analyzují svět, je třeba... | PROROK, Marek | Strategie č.3, 15/1/2001 | |
...analyzovat média! Jaké jsou principy obsahové analýzy podle metodiky IMMA? Přítomnost vybraných podniků televizním zpravodajství. Hodnocení politických stran v hlavním televizním zpravodajství.... |
Jaký recept je ideální. | VARGOVÁ, Renáta | Strategie č.3, 15/1/2000 | |
Volný prostor pro uplatnění reklamy představují místo prodeje a dopravní Ź prostředky.Přes dvacet procent Čechů se domnívá, že v místě prodeje by Ź reklamy mohlo být více, 11,3% by přívítalo její zvýšení v dopravních Ź prostředcích. Naopak média a poštovní schránky jsou reklamou přesyceny. |
Budoucnost, která už začala. | VŠETEČKOVÁ, Vlaďka | Strategie č.3, 15/1/2001 | |
Kampaň internetové banky v česko-amerických příbězích. Image nového názvu se eBanka rozhodla podpořit masivní reklamní kampaní Ź připravenou ve spolupráci s agenturou Klan. |
Do nového milénia s novým jménem. | ŠMEJKAL, Pavel | Strategie č.3, 15/1/2001 | |
Expandia Banka se loučí, eBanka příchází. Do nového roku vstoupila Expandia Banka s novým názvem eBanka. Změnu Ź nastínili představitelé banky již v loňském roce, a to v souvislosti se Ź strategií NexT, jež byla prezentována po začlenění Expandia Banky do skupiny Ź České pojišťovny. Nedochází však ke kompletní změně corporate identity, neboť Ź firemní barvy zůstávají nezměněny a také logo doznalo jen nepatrných úprav. |
Pařížské tajnosti Alfreda Sirvena. | BROŽ, Josef | Hospodářské noviny č.38, 23/2/2001 | |
Alfred Sirven -bývalý ministr zahraničí Francie. |
Tour de Biére. | NOVÁK, Jaroslav | Hospodářské noviny č.39, 23/2/2001 | |
Pivní turistika. Návrh Českých a moravských pivovarů tří tras - v České Ź republice. |
Světová ekonomická centra na přelomu tisíciletí. | KUNEŠOVÁ. Hana | Mezinárodní politika č.12, 12/2000 | |
Kvantitativní porovnání ekonomických světových center.Srovnávací ukazatele. |
Nizozemský zázrak pokračuje. | ŽIDEK, Libor | Mezinárodní politika č.12, 12/2000 | |
Analýza nizozemského hospodářského zázraku země, výhled. |