Počítadlo od od 1.9.2007
 |<<  <<  1 ...  1030 ...  1033  1034  1035  1036  1037  1038  1039  1040  1041  1042  1043  ... 1050  ... 1643  >>  >>| 
Článek Autor Časopis  
Internetový výzkum?A proč?PROUZA, TomášStrategie č.6, 0/2001
Projekt sdružení pro internetovou reklamu chce udělat internetový výzkum Ź firem.
Nesnesitelná lehkost rozdávání.HARTL, PavelStrategie č.5, 29/1/2001
Zneužívání dětí reklamními kampaněmi u nás i ve světě. Reklama se na děti "valí" odevšad, kde se děti nejvíce pohybují. Řešení Ź hledají v jednotlivých zemích po svém-příklady ze Švédska, USA.
Rozesmějte je, a budou kupovat!Snad.HANKOVÁ, JelenaStrategie č.5, 27/1/2001
Uplatňování humoru v reklamě má své příznivce i odpůrce. Někteří tvrdí, že humor v reklamě dokáže více upoutat a splňuje účel, kdežto Ź druzí oponují, že humorné reklamy se brzy omrzí.
Zprávy stárnou rychleji.ŠKODOVÁ, Markéta-VARGOVÁ, RenátaStrategie č.4, 22/1/2001
Internetové periodika se nazývají e-ziny, mnohé tištěné deníky mají svou Ź elektronickou podobu. Mezi nejsledovanější servery patří IDNES, www.idnes.cz
A co děti-mají kde nakupovat?VARGOVÁ, RenátaStrategie č.4, 15/1/2001
Nákup na Internetu má v ČR stoupající tendenci. Za loňský rok spotřebitelé utratili na Internetu bezmála 160 milionu korun. Významnými uživateli internetu jsou děti, bohužel virtuální obchody s Ź hračkami je velmi málo.
Evropa a Česko:samoregulace a reklama.PODKONICKÝ, JurajStrategie č.2, 8/1/2001
Poslání, principy a současný stav i možnosti dalšího vývoje systému profesní etické samoregulace reklamy v České republice.
Call centra vydělávají Telecomu.VARGOVÁ, Renáta-ČERNÝ, PavelStrategie č.1, 2/1/2001
Telefonní kultura je oproti zahraničí stále málo využívána. Mnoho lidí si zaměňije telemarketing s teleshopingem. Přitom spotřebitelské průzkumy ukazují, že až 80% prvních firemních kontaktů Ź s klientem probíhá telefonicky.
Provozovatelé soukromých vysílání:HORÁK, VratislavStrategie č.1, 2/1/2001
:Rádia čekají bouřlivý rok 2001. 16.kongres Asociace soukromých provozovatelů vytyčil jednoznačný směr vývoje Ź privátních rádiových stanic v ČR. Z jednotlivých příspěvků vyplynula pro členy asociace nutnost zapojení Ź privátních stanic do připomínkování návrhu mediálního zákona.
Samoregulační metr na etiku.RUBEŠ, VilémStrategie č.1, 2/1/2001
Jak dál s etickou samoregulací? Snaha o co nejpoutavější a nejúčinnější komunikaci, pak vždy povede k tomu, Ź že budeme hledat i takové postupy, které jsou na hraně reklamního kodexu...
Poselství z Moskvy:Pozor na ruský humor!HANKOVÁ, JelenaStrategie č.1, 2/1/2001
Postřehy z mezinárodního festivalu reklamy-složení mezinárodní jury pro Ź kategorii tv reklamy moskevského festivalu 2000-listina vítězů v kategorii Ź televizních spotů Moskva 2000.
Každý má právo na změnu.CIZNEROVÁ, LenkaStrategie č.2, 8/1/2001
Aliatel v boji proti monopolu. Reklamní kampaň zahájená agenturou McCann-Erickson, která jako první Ź vystoupila proti současné situaci na telekomunikačním trhu-monopolu Českého Ź Telecomu.
Zákon, který předbíhá dobu.ŠMEJKAL, PavelStrategie č.2, 8/1/2001
Elektronický podpis čeká na elektronického notáře. Zákon o elektronickém podpisu byl schválen a od 1.10.2000 vstupuje v Ź platnost.Znamená to, že teda můžeme elektronický podpis používat stejně jako Ź "klasický", jenž byl ověřen u notáře.Teorie je hezká, ale praxe zatím Ź naznačuje spoustu otazníků.
Média analyzují svět, je třeba...PROROK, MarekStrategie č.3, 15/1/2001
...analyzovat média! Jaké jsou principy obsahové analýzy podle metodiky IMMA? Přítomnost vybraných podniků televizním zpravodajství. Hodnocení politických stran v hlavním televizním zpravodajství....
Jaký recept je ideální.VARGOVÁ, RenátaStrategie č.3, 15/1/2000
Volný prostor pro uplatnění reklamy představují místo prodeje a dopravní Ź prostředky.Přes dvacet procent Čechů se domnívá, že v místě prodeje by Ź reklamy mohlo být více, 11,3% by přívítalo její zvýšení v dopravních Ź prostředcích. Naopak média a poštovní schránky jsou reklamou přesyceny.
Budoucnost, která už začala.VŠETEČKOVÁ, VlaďkaStrategie č.3, 15/1/2001
Kampaň internetové banky v česko-amerických příbězích. Image nového názvu se eBanka rozhodla podpořit masivní reklamní kampaní Ź připravenou ve spolupráci s agenturou Klan.
Do nového milénia s novým jménem.ŠMEJKAL, PavelStrategie č.3, 15/1/2001
Expandia Banka se loučí, eBanka příchází. Do nového roku vstoupila Expandia Banka s novým názvem eBanka. Změnu Ź nastínili představitelé banky již v loňském roce, a to v souvislosti se Ź strategií NexT, jež byla prezentována po začlenění Expandia Banky do skupiny Ź České pojišťovny. Nedochází však ke kompletní změně corporate identity, neboť Ź firemní barvy zůstávají nezměněny a také logo doznalo jen nepatrných úprav.
Pařížské tajnosti Alfreda Sirvena.BROŽ, JosefHospodářské noviny č.38, 23/2/2001
Alfred Sirven -bývalý ministr zahraničí Francie.
Tour de Biére.NOVÁK, JaroslavHospodářské noviny č.39, 23/2/2001
Pivní turistika. Návrh Českých a moravských pivovarů tří tras - v České Ź republice.
Světová ekonomická centra na přelomu tisíciletí.KUNEŠOVÁ. HanaMezinárodní politika č.12, 12/2000
Kvantitativní porovnání ekonomických světových center.Srovnávací ukazatele.
Nizozemský zázrak pokračuje.ŽIDEK, LiborMezinárodní politika č.12, 12/2000
Analýza nizozemského hospodářského zázraku země, výhled.
 |<<  <<  1 ...  1030 ...  1033  1034  1035  1036  1037  1038  1039  1040  1041  1042  1043  ... 1050  ... 1643  >>  >>| 

 Tento web provozuje Regionální knihovna Karviná (c) 2005 Email: knihovna@rkka.cz