Obchodní nástup do východní Evropy. | | Obchodník č.3, 3/2001 | |
Nákupní a zábavní zóny. |
Štika v rybníce prodejních center. | | Obchodník č.3, 3/2001 | |
Nákupní a zábavní zóny. |
E-business řešení v praxi. | | Obchodník č.3, 3/2001 | |
Elektronický obchod žene softwarový průmysl kupředu, virtuální obchodní dům, Ź kdo ovlivňuje českou e-commerce, moderní podoba www prezentace... |
Franchisa jako důsledek kooperační... | | Obchodník č.3, 3/2001 | |
...strategie výrobce. Z hlediska výrobce už nerozhoduje o tržním úspěchu přijetí produktu pouze Ź konečným spotřebitelem, ale hlavně obchodem... |
Etika je o pravidlech vzájemných vztahů. | | Obchodník č.3, 3/2001 | |
Etika podnikání a etika vůbec je zásadní problém naší země. Proto se solidní Ź část podnikatelské veřejnosti i politiků angažovala při lednovém národní Ź konferenci k etice... |
Co je to, když se řekne CRM ? | DRTINA, Evžen | Strategie č.16, 17/4/2001 | |
Customer relationship managemantu je součást direct marketingu, někdy také Ź počítačový program se zaměřením na zákazníka, jako one-to-one komunikace. |
Výhoda levné pracovní síly končí. | | Hospodářské noviny č.92, 14/1/2001 | |
Nutnost zvýšení podílu mzdových nákladů. Mezinárodní srovnání nákladů práce Ź ve zpracovatelském průmyslu v roce 1999 po vstupu do EU. |
Titul MBA se prosazuje i v Evropě. | | Hospodářské noviny č.92, 14/5/2001 | |
Zhodnocení tzv. business school. Přehled nejlepších škol nabízejících program MBA. |
Mezinárodní vztahy a náboženství. | SCHNEIDER, Jiří | Mezinárodní politika č.4, 4/2001 | |
Mezinárodní právo, lidská práva a nábožensrví. Role církví, náboženství a nevládních organizací. |
Mezinárodní činnost Svatého stolce. | COPPA, Giovanni | Mezinárodní politika č.4, 4/2001 | |
Zahraniční politika Vatikánu ve vztahu ke státům střední Evropy. |
Velcí Evropané. | | Mezinárodní politika č.4, 4/2001 | |
|
Vzdělávací program Evropské unie Sokratres. | | Mezinárodní politika č.4, 4/2001 | |
Průvodní program Sokrates a jeho další aktivní vzdělávací součásti. Mobilita studentů v rámci progranu Erasmus v letech 1998-2001. |
České školství ve světle budoucího členství České | | Mezinárodní politika č.4, 4/2001 | |
Nové cíle Unie v politice vzdělávání. Vzdělávací programy.Pět strategických Ź akcí EU v oblasti vzdělávání. Politické dokumenty. |
Transformace a konvergence ve střední a východní Evropy. | KOČENDA, Evžen | Finance a úvěr č.4, 4/2001 | |
Tento článek se zabývá konvergencí transformujících se ekonomik ve střední a východní Evropě. Proces transformace v tomto regionu poskytuje jedinečnou Ź příležitost pro analýzu konvergence vybraných makroekonomických veličin. Přidružení těchto zemí do Evropské unie. |
Poučení z polské transformace. | BELKA, Marek | Finance a úvěr č.4, 4/2001 | |
Deset let transformace polské ekonomiky. Ekonomika Polska v posledních 10 Ź letech. |
Rozdílné cesty visegradských dvojčat k relativní p | BOKROS, Lajos | Finance a úvěr č.4, 4/2001 | |
Porovnání procesu transformace v ČR a Maďarsku. Ekonomika v ČR a v Maďarsku. |
Deset lekcí z deseti let české transformace. | MLČOCH, Lubomír | Finance a úvěr č.4, 4/2001 | |
Pokus o formulování poučení z české cesty transformace po deseti letech. Ź Deset lekcí z deseti let české transformace. |
Obalářský průmysl v ČR. | | Logistika č.5, 5/2001 | |
Obalový průmysl v ČR. Celá příloha je věnována obalům - ekobilance a obaly, speciální obaly, Ź bezpečné obaly pro přepravu chemických produktů, plastové palety, vratné Ź láhve, vazací pásky a paskovací technika, PVC atd. |
Zmeny prichádzajú postupne. | DRAHOVSKÝ, Ľubomír | Moderní obchod č.5, 5/2001 | |
Obchod na Slovensku se začal internacionalizovat. TOP 50 potravinářského obchodu za rok 2000. |
Veletrh splněných přání. | | Moderní obchod č.5, 5/2001 | |
Dodávat do maloobchodu to co si zákazník přeje. Multikanálová komunikace a Ź e - enabling. |