Počítadlo od od 1.9.2007
 |<<  <<  1 ...  990 ...  996  997  998  999  1000  1001  1002  1003  1004  1005  1006  ... 1010  ... 1643  >>  >>| 
Článek Autor Časopis  
Agrární struktura v České republice - současný staDIVILA, EmilPolitická ekonomie č.2, 2/2001
Podniková struktura zemědělství ČR. Velikostní struktura zemědělských podnikatelských aktivit. Předpoklad dalšího vývoje.
Bulharsko(Bulgaria).Mezinárodní politika č.4, 4/2001
Profil kandidátské země EU.
Německo(Germany).Mezinárodní politika č.4, 4/2001
Profil členské země EU.
Obnova energetiky je pro Bělehrad prioritou.Hospodářské noviny č.91, 11/5/2001
Obchod ČR s Jugoslávií, vztahy.
Český Krumlov a Romové.DAVIDOVÁ, EvaVeřejná správa č.15, 12/4/2001
Příklad dobrého soužití.
Integrace uprchlíků v oblasti bydlení...DITRYCHOVÁ, LucieVeřejná správa č.15, 12/4/2001
...potřebuje změnu. Zkušenosti a otázky související s realizací státního integračního programu Ź pro uprchlíky...
Jde o dynamiku, kvalitu a společenskou prestiž.Obchodník č.3, 3/2001
7.ročník konference o rozvoji obchodu v ČR jednoznačně určil trend..
Komfort do našich domovů.Obchodník č.3, 3/2001
Spotřební zboží - bílé zboží.
Vybavenost českých domácností elektrospotřebiči.NOVOTNÝ,OtoObchodník č.3, 3/2001
Spotřební zboží - bílé zboží.
Na trhu rozhoduje kvalita a inovace.Obchodník č.3, 3/2001
Spotřební zboží - bílé zboží.
S vysokým potenciálem růstu prodeje.Obchodník č.3, 3/2001
Spotřební zboží - bílé zboží.
Globalizace nabývá na síle.Obchodník č.3, 3/2001
Nákupní a zábavní zóny.
Obchodní centra - nový nákupní cíl.Obchodník č.3, 3/2001
Nákupní a zábavní zóny.
Podpora prodeje - podpora i prodej.Obchodník č.3, 3/2001
Call centrum, customer servis nebo česky oddělení služeb pro zákazníkům jsou Ź přidanou hodnotou provázející nabízený produkt nebo výrobek...
Přijal český zákazník velká nákupní a ...Obchodník č.3, 3/2001
...zábavní centra ? Nákupní a zábavní zóny.
Kde a jak lidé nejčastěji nakupují.Obchodník č.3, 3/2001
Nákupní a zábavní zóny.
Ahold loni s obratem 23,46 miliardy korun.Obchodník č.3, 3/2001
Nákupní a zábavní zóny.
Levněji stavět a renovovat.Obchodník č.3, 3/2001
Nákupní a zábavní zóny.
Expanze hypermarketů loni kulminovala.Obchodník č.3, 3/2001
Nákupní a zábavní zóny.
Nová struktura podmínkou dalšího rozvoje.Obchodník č.3, 3/2001
Nákupní a zábavní zóny.
 |<<  <<  1 ...  990 ...  996  997  998  999  1000  1001  1002  1003  1004  1005  1006  ... 1010  ... 1643  >>  >>| 

 Tento web provozuje Regionální knihovna Karviná (c) 2005 Email: knihovna@rkka.cz